Tobbertje Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Geweldig Igor!zie je wel dat je een kanjer bent! Weer een dag om trots op te zijn toch?Morgen weer net zo sterk in je schoenen als vandaag, je kunt het!Samen staan we sterk!Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Het gaat goed met mij. Opleiding voltooid, nu midden in een verbouwing, en daarna hoop ik de sportschool weer eens van binnen te zien (het volgende project).Ik ga ook slapen; welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Jazeker lieve Chardonnee:present: samen staan we sterk. Dat bewijst de kracht van dit forum anders was ik nooit zo relatief gemakkelijk aan dag 11 gekomen... Dit sleept me er echt doorheen.Soms heb je heel even van die momenten; ik woon vlak bij de Spar waar ik al jaren heel veel flessen wijn heb gekocht... straks na mijn werk kwam ik er weer langs en dan toch even die trigger... je zou bijna vanzelf de winkel inlopen en met een fles wijn naar buiten lopen.Maar meteen was er de ommekeer: NEE!!! Doorfietsen en naar huis. Wat haal je je in je hoofd??dus je ziet, ik heb ook af en toe mijn moeilijke momenten, ik ben ook niet perfect...Maar ik was blij dat ik thuis was. Meteen een flesje icetea uit de koelkast gegrist en dat lekker opgedronken. En dan was de dorst ook weer voorbij, en het moment van 'trek in alcohol' weer voorbij.Pfoe, goed afgelopen dus.Maar ik blijf het roepen, samen staan we sterk!! En ja Jetset is ook een schat, die sleept ook iedereen erdoorheen... dat is de kracht hier, dat meeleven en elkaar steunen waar nodig en de schouderklopjes...Super!Liefs, Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Dank je wel, lieve Jane4... morgen dag 11!Jij ook welterusten, lieverd en morgen gezond en fris weer op!Slaap lekker:lips:Liefs, tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Dank je wel Alaine,het is inderdaad elke dag weer een overwinning als ik weer een alcoholvrije dag bij kan strepen...Dit forum blijkt voor mij echt de steun die ik nodig heb. Anders was ik zover al niet gekomen...Iedereen steunt mekaar zo fijn. En als iemand in de fout is gegaan, proberen we hem of haar weer op het goede spoor te krijgen. We zijn er om elkaar te helpen in onze strijd tegen de alcohol, toch?samen staan we sterk!!Welterusten, ik ga nu mijn bedje opzoeken.;rose; Tobbertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Ik blijf hier lezen...: zooo belangrijk!Niet alles, dat is ondoenlijk, maar op gezette tijden.Ik ben blij met jullie en dit forum!Nóg steeds weet ik niet goed of ik een probleem heb. Mijn proces, dat is het.Dat wil zeggen: ik had een probleem en ben nu in rustig vaarwater... de tijd zal komen... of ik weer kan oppakken waar ik was gebleven: handel ik dit en kom ik er van los? Vrede krijgen?Natuurlijk heb ik een hang naar drank. No doubt. Net als met roken: ik jammer daar al mijn hele rookleven over. Maar roken doe ik.Toch blijf ik rond mijn weekdoel van 12 glazen. (nu het roken nog minderen, een 1e doel)Ik hang er wat in om. Het blijft een soort van eigen leven leiden.... al die gedachten over mijn imperfecties. Zoalng ik functioneer op alle gebieden die ik nodig heb... ja, zolang is het nu nog goed.Ik weet dat het beter zou kunnen zijn. Meer energie etc.Nu loopt het nog. Wanneer ga ik nóg beter om met mezelf? Wacht ik op signalen?Ik besef dat dit een meer algemene kreet is>>> die samenhangt met andere dingen. Lekker willen voelen in werk en relatie e.d.Wanneer loopt dat optimaal en waar ligt dat dan precies aan? Dat is niet allen drinken of roken. Lifestyle.Kijken naar het totaalplaatje: dat wil ik.Welnu: een stukje tekst van mij op de late avond.Dag lieve mensen op deze late avond! Welterusten (soms het beste wat je kunt doen: slapen!!: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden