blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Dank je Igor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Igor ; Wat voor deeltijd behandeling ga jij trouwens volgen of heb je dat al eens verteld ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Hannah, hoe is het gegaan met de pup vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Ach IgorVaak ben ik enthousiast, maar nu in mijn stuiterbalfase ook wel weer eens niet... Hoort erbij zeggen ze...Maar zeker geen spijt van deze stap !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Blondie was je nog AD aan het slikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Igor, ben nu aan het afbouwen... gedurende 3 maanden of zo...Daarna helemaal clean:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Hannah wat ik wel eens deed is met een waterpistooltje (heeft hetzelfde effect, zou het alleen niet teveel binnen doen ) en tja zo'n spuitje volgens mij doet het mij zeerder dan de hond de eerste keer dat ik m'n pups liet inenten moest de assistent de hond vast houden anders was ik de boeman . ze zijn gelukkig nog niet bang voor de DA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Dat begreep ik Hannah, en op die bijverschijnselen zit ik niet te wachten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Hhahaha...Igor en Hannah,Hier een eigenwijze pup die zowel van herrie houd alsook van water, dus die sleutelbos en dat water wordt ie alleen maar wilder van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Blondie je moet het ook heel stiekum doen. de eerste reactie is heeeee wat is dat. je moet ook geen emmers gooien (dan alleen nog de inhoud) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Heb hier een pup mix bordercollie/hollandse herder...Nergens bang voor en vind alles een spelletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Hhahaaha... dat was de eerste reactie ook, maar direct erna viel hij aan op de sleutelbos of op het water...Ik hoef nu alleen maar te wijzen naar mijn tuinslang en hij valt mijn tuinslang aanHadden hem beter LEO kunnen noemen dan Jimi... Lomp En Onbenullig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Hannah, als ik Muis roep dan staan beide honden in de jachthouding en speuren ze alle hoekjes van de kamer en de tuin af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Mogge allemaal,Kwam ff stoom afblazen over mijn scoot maar nu ik terug lees denk ik waar maak ik me druk om. Arme Will wat hem ik het met je te doen en met meerderen hier die het moeilijk hebben. Zit ik me druk te maken over iets materieels dus voel me een egoistje. Maar die scoot is mijn benen. Naja overleef het wel want vind psychische problemen toch belangrijker.Blondie goed omschreven tijgertje.Kore fijn je weer te lezen.Will vandaag brandt mijn kaarsje voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Beschreven zoals alleen Caro maar kan. Duidelijke met een waarheid als een koe. Maar het blijkt wel dat velen het ene of het andere niet goed aankunnen omdat het dus erg moeilijk is. Heftig lijkt me dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Caro moet mijn scoot inleveren want woon niet meer in Amsterdam. WMO hier heeft er in paniek een aangevraagt maar ze herkennen hem niet. Nu moet die fa hier hem helemaal opnieuw bestellen en weer helemaal aan gaan passen. Belachelijk voor woorden maar ondertussen ben ik wel mijn scoot kwijt dus mijn benen. Piepklein hondje aan de trekhaak van de auto vind ik geen optie. Praat ik niet eens over dat weggegooide geld. Dure scoot waar de gemeente Amsterdam niets meer mee kan en hier moet er een aangeschaft worden. Ondertussen zit ik volgende week zonder. Kan wel gillen maar zoals ik al zei hier op forum zijn andere en grotere problemen dus schaam me een beetje zo te klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Caro, dank je voor het verhaal. het is me nu duidelijk hoe zoiets werkt (ben vrijgezel)Drup dit is toch van de zotte, zit je 1 week zonder dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Caro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 zo en nu ben ik weg laterssszzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 ik ben net met de hond ff rond geweest...om dan gelijk Will te bellen onderweg...Hij nam niet op... maar hij zou wel proberen te gaan werken deze morgen,hoe slecht het ook ging, ik ga er dan maar vanuit dat hij druk bezig is...Passeer ik met de hond een cafe hier in de buurt, zit er al iemand tegen de muurmet een woud van bierblikjes rond hem....Nu weet ik weer waarom ik gestopt ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Will belde me net terug....hij voelt zich down, zit in de put momenteel...maar is aan het werk en heeft deze morgen antabus genomen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Fijn om nog iets te horen over Will voordat ik naar mijn therapie ga...Thnx Niwi En dan nog even voordat ik naar mijn therapie ga, op het gevaar af dat iemand mij misschien harteloos vind overkomen...Maar dat zij dan maar zo...Alsjeblieft lieve mensen, Ga nu niet je eigen problemen baggetaliseren tot niets, om wat er bij Will aan de hand is...Evengoed als de problemen van Will zijn onze problemen net zo van belang om te bespreken hier als die van Will...Praat erover, hoe onbetekenend jij ook denkt dat ze zijn... !!!Ik denk dat Will, voor zover ik hem nu ken, ook niet zou willen dat het kracht van dit forum verloren gaat... Elkaar steunen en hulp bieden !!!Zo, en nu ga ik rennen...Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Carolien mooie geschreven...ik voel me aangesproken, jaren lang heb ik de broeken aan gehad, misschien aangeleerd (vrouwen in mijn familie zijn best sterk) of behoefte aan...maar het is zo vermoeiend...en langzamer laat ik het los, ik laat mijn man er zijn, zelf ontplooien (ik doe het ook) en zo is het hoe in plaats van uit elkaar te groeien, groeien we samen....en ik zie en beleef de transformatie van beide: geef ons rust, scheppen we ook ruimte voor het nieuw...en ja het liefde verandert maar in een positieve manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Lief van je Niwi dat je ons op de hoogte houdt. Als je hem nog spreekt geef hem maar een dikke knuffel van de enige echte.Nee Igor ik zal maanden zonder scoot moeten gaan zitten en dat kan niet maar dat snappen de sukkels niet. Met Caro gelukkig kunnen ventileren op msn want niemand snapt hier iets meer van. Krijg hier een nieuwe maar dat gaat maanden duren en de mijne wordt volgende week opgehaald. Hier proberen ze nu alles dat ik hem mag houden totdat ik de nieuwe heb maar Amsterdam is keihard en willen hem terug. Ze kunnen er niets mee en zal wel ik de gracht belanden of op de schroot Waarom beseffen ze niet dat dit mijn benen zijn en kan hem hier ook in de Merwede stampen dan heeft niemand hem meer maar moet nog wel ff verder tot ik een nieuwe heb. We moeten bezuinigen en dit is weggegooid geld ook nog eens want mijn scoot is pas een half jaar oud.Laat maar ff ben ff van de leg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 BorretjeIk heb ook speciaal erg met jou te doen.Hoe moet het nu met je zoontje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden