Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 september

Kore

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hannah wat ik wel eens deed is met een waterpistooltje (heeft hetzelfde effect, zou het alleen niet teveel binnen doen :D) en tja zo'n spuitje volgens mij doet het mij zeerder dan de hond :o
de eerste keer dat ik m'n pups liet inenten moest de assistent de hond vast houden anders was ik de boeman :D. ze zijn gelukkig nog niet bang voor de DA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Kwam ff stoom afblazen over mijn scoot maar nu ik terug lees denk ik waar maak ik me druk om. Arme Will wat hem ik het met je te doen en met meerderen hier die het moeilijk hebben. Zit ik me druk te maken over iets materieels dus voel me een egoistje. Maar die scoot is mijn benen. Naja overleef het wel want vind psychische problemen toch belangrijker.

Blondie goed omschreven tijgertje.

Kore fijn je weer te lezen.

Will vandaag brandt mijn kaarsje voor jou. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro moet mijn scoot inleveren want woon niet meer in Amsterdam. WMO hier heeft er in paniek een aangevraagt maar ze herkennen hem niet. Nu moet die fa hier hem helemaal opnieuw bestellen en weer helemaal aan gaan passen. Belachelijk voor woorden maar ondertussen ben ik wel mijn scoot kwijt dus mijn benen. Piepklein hondje aan de trekhaak van de auto vind ik geen optie. Praat ik niet eens over dat weggegooide geld. Dure scoot waar de gemeente Amsterdam niets meer mee kan en hier moet er een aangeschaft worden. Ondertussen zit ik volgende week zonder. Kan wel gillen maar zoals ik al zei hier op forum zijn andere en grotere problemen dus schaam me een beetje zo te klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben net met de hond ff rond geweest...om dan gelijk Will te bellen onderweg...
Hij nam niet op...:( maar hij zou wel proberen te gaan werken deze morgen,
hoe slecht het ook ging, ik ga er dan maar vanuit dat hij druk bezig is...

Passeer ik met de hond een cafe hier in de buurt, zit er al iemand tegen de muur
met een woud van bierblikjes rond hem....
Nu weet ik weer waarom ik gestopt ben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om nog iets te horen over Will voordat ik naar mijn therapie ga...
Thnx Niwi :heart:

En dan nog even voordat ik naar mijn therapie ga, op het gevaar af dat iemand mij misschien harteloos vind overkomen...
Maar dat zij dan maar zo...

Alsjeblieft lieve mensen,
Ga nu niet je eigen problemen baggetaliseren tot niets, om wat er bij Will aan de hand is...
Evengoed als de problemen van Will zijn onze problemen net zo van belang om te bespreken hier als die van Will...
Praat erover, hoe onbetekenend jij ook denkt dat ze zijn... !!!
Ik denk dat Will, voor zover ik hem nu ken, ook niet zou willen dat het kracht van dit forum verloren gaat... Elkaar steunen en hulp bieden !!!

Zo, en nu ga ik rennen...
Laters

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien mooie geschreven...ik voel me aangesproken, jaren lang heb ik de broeken aan gehad, misschien aangeleerd (vrouwen in mijn familie zijn best sterk) of behoefte aan...maar het is zo vermoeiend...en langzamer laat ik het los, ik laat mijn man er zijn, zelf ontplooien (ik doe het ook) en zo is het hoe in plaats van uit elkaar te groeien, groeien we samen....en ik zie en beleef de transformatie van beide: geef ons rust, scheppen we ook ruimte voor het nieuw...en ja het liefde verandert maar in een positieve manier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief van je Niwi dat je ons op de hoogte houdt. Als je hem nog spreekt geef hem maar een dikke knuffel van de enige echte.

Nee Igor ik zal maanden zonder scoot moeten gaan zitten en dat kan niet maar dat snappen de sukkels niet. Met Caro gelukkig kunnen ventileren op msn want niemand snapt hier iets meer van. Krijg hier een nieuwe maar dat gaat maanden duren en de mijne wordt volgende week opgehaald. Hier proberen ze nu alles dat ik hem mag houden totdat ik de nieuwe heb maar Amsterdam is keihard en willen hem terug. Ze kunnen er niets mee en zal wel ik de gracht belanden of op de schroot Waarom beseffen ze niet dat dit mijn benen zijn en kan hem hier ook in de Merwede stampen dan heeft niemand hem meer maar moet nog wel ff verder tot ik een nieuwe heb. We moeten bezuinigen en dit is weggegooid geld ook nog eens want mijn scoot is pas een half jaar oud.

Laat maar ff ben ff van de leg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...