Susana Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Lieve Jetset...je maakt me lachen in tijden van huilen!!!dank je!!9(ik bedoel met jouw vragen en alles)
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 ik ga bankhangen. voor straks weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op hopen dat het een schitterende dag mag worden.
Sara Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Goeienavond saam!Ff laatste nieuws lezen.......Bor, da's KMP enz.enz.enz. en ik geloof je dat je alle denkbare en ondenkbare scheldwoorden gebruikt. Hmpf en nu ook nog die verjaardag voor de boeg..........Hier: een dikke knufffff Odilia: ook ik had in t begin veel hoofdpijn en erg last van slaapstoornissen. Sliep wel maar werd om de 2 uur klaarwakker. Volgens mij hoort t er allemaal bij dus.....ff doorbijten meissie, tis de moeite waard!Will; zag je gebroken hart wel staan hoor. Was t zó erg? Vechten dus? Of kunnen jullie redelijk tot overeenstemming komen? Fijn toch dat je een rekel hebt die je door de woestijn sleurt, als t moet aan oren of staart Pfff was vast niet alles waar ik op had willen reageren....O ja: Igor, top meid, de eerste week volbracht! Beloon jezelf maar maar niet met ......dinges hè?!Och ja, Susana: wat ontzettend balen!!! Zou het van die nieuwe secretaresse afkomen? In elk geval hoef je daar nu niet meer mee te werken! Maar als t slecht gaat met het bedrijf is het misschien niet verkeerd om alvast eens naar iets anders uit te kijken? Heel veel liefs van mij en sterkte voor morgen!P.S. Juridische steun weet ik niks van maar heb je ook een idee of hier sprake is van discriminatie?Jet!!! :moon:we nemen broodjes, en koffie mee zou geweldig zijn. Ken je Z.? Ik ben er een tijd erg vaak geweest toen ik tijdelijk in het westen woonde.Gos, spannend hoor, wat is het voor woonruimte?Druppie: geen paniek lieverd, ook hier staan nog steeds onuitgepakte dozen. Een kwestie van ze zo onzichtbaar mogelijk wegfrommelen . Maar ik deel je onmachtige frustratie van steeds van anderen afhankelijk moeten zijn, soms kun je dan wel ik weet niet wat schreeuwen of kapot smijten.Komt goed, geef t de tijd, heb geduld (hahaha kijk wie het zegt). Zo, ga afsluiten want moe. Bij mij was het vanmorgen moeilijk maar de middag heeft alles goed gemaakt! Was alleen met bazin en die heeft me nu al gezegd dat ik a.h. eind van de proeftijd (1 mnd) absoluut mag blijven; zij is net zo blij met mij als ik met haar; zou je zo'n wijffie niet in een gouden lijstje zetten?Ohh, Wijfie! Nog vergeten te reageren. Fijn dat er nu schot in komt. Je klinkt alsof je emotioneel al een stuk beter afstand van de sores van je zoon kunt nemen. Ik hoop dat dat ook zo is en dat jij en je man een hele fijne tijd gaan krijgen in het nieuwe huis.Zo. Nu ga ik dom tv kijken.Morgen weer vroeg op.Iedereen een fijne relaxte avond en ik zal maar een hele rij kaarsjes aanstekenmet intenties, maar ook gezellig en warm.Hebben jullie de kachel al aan? Ik vertik het maar heb t soms wel koud.Ga me gauw in het fleeceplaisd wikkelen.Voor jullie ook allemaal een warm dekentjeen straks lekker slapen!Dagdag!
druppeltje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Nee ik zeg maar niets dus ik zeg dan zeg ik niks. Ben te moe met die verhipte verhuizing. Maar morgen ga ik weer er tegen aan en deze flat zal erg mooi gaan worden. Die klusjesman weet van geen ophouden maar ik moet ff plat om strakjes huppetrut uit te latan. Kon beter tut met klussejsman wegsturen maar kan beide niet missen.
Mai Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 EveningIk schilder ROODVorig jaar had ik nog moeite met de rode bekers die ik kreegIk kon alleen met wit en blauwIk heb een oranje stoelop het oog
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Hoi allemaalff bijlezen hoe alle nare gesprekken afgelopen zijnIk hoop zo dat ze redelijk zijn gegaan...
Gast Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Hoi!!! Kom effe kijken! Zie Marjo, heb nu een rosse en een tijger in huis en meer, maar die 2 moeten weg. Interesse?
Gast Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Zijn kittens van mijn onderschrift. lol
Gast Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Behalve Jennifer en Borretje denk ik wel dat ik met iemand van jullie gesproken heb. Dan is het aan mij om Jennifer en Borretje van te welkom te heten, WELKOM!
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Ohhh Jet wat geweldig voor je ik hoop zo dat het doorgaat voor je!!!Eksertje speciaal voor jou:DB)Echt tof dat je jezelf zo goed herpakt hebt.Niwi en blondie van harte beterschapOhhh Susana wat erg voor je dat zo zo meegaan in leugen, alleen maar om hun eigen bedrijf te redden.Vreselijk dathet bedrijf waar je notabene bedrijfsleidster ben, niet achter je staanEcht heel oneerlijk!Tof van je Will dat je zo een goeie maat in niwi hebt gevonden en nog beter dat je nu ook hulp vraagt op het juiste moment.Saar dat is ook mooi nieuws van jou. Gewoon rustig blijven en kalmpjes aanvaarden dat alles bij het werk hoort wat je nu doet, dan komt het helemaal goed.Ik ga je maar niet pben Bor, ik wacht je story wel af hoor:)Heee patattenland deerne en hooooi parel
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Ghoooossse FrabbbhaaaHou echt van jullie allen.Late namiddag paniek, de avond moed en doorzetting. De rollercoaster van mijn relatie heeft plaatsgenomen in mijn borstkas.Nu de kadans nog vinden.Pick up and letting go.Ghoooossse Frabbbhaaa
druppeltje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Marjo ben je met de tafel bezig?Kom er wel Sara maar dacht te ruimen en weer een bende en daar kan ik niet tegen. Mis mijn man die me maat was.Loop maar te zeuren en kan het betalen dus ik hoor blij te zijn en toch raak ik niet uitgejankt omdat ik niet tevreden ben. Alles is @ De laatste loodjes drupje en God wat zijn ze zwaar maar ga het flikken ik ga het doen. Dag mam en dag man ik moet nu verder en ik ga het doen. Sorry moest ff piepen en ga nu weer de schouders eronder want doggy moet uit.Verhipte cappuccino moet ik ook niet meer ik wil jajum maar neem het niet.
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Geen jajum nemen hoor DruppieKrijg je alleen maar een kunstkop van en daar wordt de zooi nog veel erger van.
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Even mijn gemoed weergeven as it is :MetallicaSo close, no matter how far Couldn't be much more from the heart Forever trusting who we are and nothing else matters Never opened myself this way Life is ours, we live it our way All these words I don't just say and nothing else matters Trust I seek and I find in you Every day for us something new Open mind for a different view and nothing else matters never cared for what they do never cared for what they know but I know So close, no matter how far Couldn't be much more from the heart Forever trusting who we are and nothing else matters never cared for what they do never cared for what they know but I know Never opened myself this way Life is ours, we live it our way All these words I don't just say Trust I seek and I find in you Every day for us, something new Open mind for a different view and nothing else matters never cared for what they say never cared for games they play never cared for what they do never cared for what they know and I know So close, no matter how far Couldn't be much more from the heart Forever trusting who we are No, nothing else matters
blondie6173 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Effe snel een klein berichtje nog van mij...Terug van mijn meeting en blij dat ik gegaan ben ondanks dat ik me flink beroerd voel...Kadootje gekregen van mijn sponsie voor het doen van mijn stap 1 : een boek !!!"Just for Today" Ga ik morgen weer fris en fruitig mn dag mee beginnen... Duik nu mn mandje in... Anders stort ik hier voor mijn lappie ter aarde Trusten:sun:
lady jane Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Truste Blondieen truste al!
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Goed gedaan blondje. Gaat je aardig af he blijkbaar Deze wil ik speciaal voor mijn engel hier op het forum.
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 truste Janeen hou aub ook je hoofd omhoog he(v)echtscheidingsperikelen zijn niet niks...
Gast Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Jou ookal eerder gesproken Borretje?
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Jane, jij ook al ?? 't Is nie waar he seg. Of heb ik dit verkeerd begrepen.Hoi Spud, hoeisie ?
Gast Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Witte, LEUK! dat jij mijn frietennaam aangenomen hebt. Nog wel tijd om te zeggen hoe het met jou is.
Gast Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Hoi Will, ik ken je maar daar is ook alles mee gezegd. Van welk onderwerp ter discussie ken ik je?
witte Geplaatst 16 september 2010 Rapport Geplaatst 16 september 2010 Hee spud, die naam had je vorige keer al van me gekeregen hoor;)Geeft niet, ik noem je lekker zo en toen zei je dat t goed was hahaIk heb t een beetje ontzettend druk de laatste tijd spuden daar word ik een beetje wiebelig vanmaar gelukkig is er het forum en dan moet ik ff lekker zittenen kan ik ff bijtanken met alle mooie dingen die hier geschreven worden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden