igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Susan de aantekeningen in je dosier moet je aanvechten ( is geloof ik binnen 2 weken). en als de 'zaak' waar je werkte dicht is mag je eigenlijk wel blij wezen dat ze je een andere lokatie hebben gegeven. maar pas op met wat je tekent. onderteken niets voordat je het goed gelezen hebt (en het snapt) en als je overgeplaatst bent omdat DIE zaak gesloten is is geen schande hoor.Kop op meid. laat zien dat je er mag zijn morgen, en dat je je werk goed doet. liefs spookje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Lieke gooi je de rest door de gootsteen???? is goed tegen bacteriën WIL vertel whats up?Bor hoe is het gegaan? is de wachtlijst al ingekort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Maar vandaag drink ik niet ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Bedankt voor jouw advies lieve Igor...ik had niet aan gedacht!!will: ik drink ook niet...we doen het samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Vanmorgen advo geweest, vanmiddag naar de bank, en daarna paniekerig.Zweten, bonkend hart, ambetant, niet helder kunnen denken, je kent het wel.Naar HA gebeld om te kalmeren, en die zei me om direct 1 !! temesta te nemen. Sindsdien veel rustiger.Ben nu zelfs opnieuw aan pc's aan het werken.Het feit dat ik me hier meld op zich is ook al een goed teken?Bor, igor, joe okay ??De rest ook een beetje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Sus, wij gaan nu eens vandaag samen niet drinken sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Will...!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Ik zit al in m'n pyama, de pups moesten met alle geweld naar buiten (in de regen) nou dan weet je wel hoe ze eruit zagen toen ze binnen kwamen . dus ik denk ach even afspoelen onder de douche :$ ik weet niet wie of wat er natter was maar de pup is droog en de rest nog drijfnat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 NIWiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Will leuk..de eerste keer dat we iets samen doen..hahaha:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Nee...........ik ga niet drinken ik moet morgen heel nuchter zijn om te zien mijn collegas en laten verwerken de ellende!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 pot dozie. had ik een bericht getypt WEG ik heb de 1e week therapie erop zitten, het was wel vermoeiend maar ik heb ook nog heeeeel veeeel te leren. en alles is nieuw.het was flink spannend maar ja iedereen is er ooit als nieuweling ingekomen. de groep is leuk, de begeleiders zijn ook jovel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 en nu 2x hetzelfde bericht wie is er hier nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 :$ zit weer in mezelf te praten #$%$$#$%$#%^&**))(**&^%$ nou maar even een beetje rondzweven dan en eventjes in wat huiskamertjes kijken boehoehoe boe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 BHOOOEEEEEEEEEEEEE IIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Igor, het lijkt wel of je het graag hebt zo hé, goed bezig hoor.Ja susje, en het zal het laatste nog lang niet zijn, geloof me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Goed moment dit.trekmoment volledig de kiem ingesmoord door niwi op msn. ZaligVoel me plost een beetje beter, alhoewel de angst niet ver weg zit en direct terug kan getriggerd worden.Maar nu even niet, nu pc's afwerken. Ik verwacht elke minuut de klanten , hip hoi ;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 woestijnvossen onder elkaar he, Will.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Zo is het niwi, zo is het.Pootje volledig uit het zand nu, and march or die Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odilia Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 quote: Originally posted by: dhendro "Geef mij Kalmte, om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen. Moed, om te veranderen wat ik kan veranderen, en Wijsheid om tussen die twee het onderscheid te maken". Grappig. Ik kende dit gebed voor ik me over alcoholisme ging inlezen vooral van de theoloog Niebuhr (en van Bill Clinton), maar het duikt echt op elke alcoholisme-site op lijkt het wel. De uitgebreide versie gebruik ik zelf weleens: God, grant us the Serenity to accept things we cannot change, Courage to change the things we can, and the Wisdom to know the difference Patience for the things that take time Appreciation for all that we have, and Tolerance for those with different struggles Freedom to live beyond the limitations of our past ways, the Ability to feel your love for us and our love for each other and the Strength to get up and try again even when we feel it is hopeless.Erg mooi.Inmiddels gaat mijn koppijn voort, maar het geeft in ieder geval een soort rust dat het waarschijnlijk met het niet-drinken te maken heeft. Zo rond 18:00 had ik het te kwaad; ik drink vaak voor het eten (tijdens het koken) een paar glazen en ik was bijna naar de supermarkt gegaan. We hebben nu namelijk alleen nog maar Frangelico in huis en dat vind ik vies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 OdiliaIn ieder geval toch niet gedronken ondanks de trek.Gaat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odilia Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Dankje.Trouwens naar bericht Sus. Sterkte d'r mee, dapper voorwaarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Kom heel even binnenwippen, logé's kunnne elk moment komen.... Wil... complimenten dat je het weer opgepakt hebt. Had ook eigenlijk niet anders verwacht van je.... maar evenzogoed: petje af. Susan, wat een domper, kan me indenken dat je je ellendig voelt, je hebt al heel wat goede raad hier gekregen... koppie op... komt goed met jou. Bor, december dus... en verder niet prettig gegaan begrijp ik. Meid, kwou dat ik er iets aan kon doen, maar ..... Respect dat je toch ondanks alles je kop boven water houdt hoor, echt. Igor, eerste week zit er op... je hebt het weekend verdiend !!!! Jane, las over je problemen EN de verjaardag van je kind morgen, meid, ik denk aan je, moet zo verrekte moeilijk zijn. Heb heel snel gelezen, dus misschien wel mensen overgeslagen... excuus dan... Voor iedereen die het vandaag moeilijk heeft: .Ik ga.... hoor de auto komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Jet, je pb net nog eens gelezen. Mag ik je nog eens een hele dikke {{{}}} geven, recht uit mijn zieltje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden