Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 september 2010

Sara

Aanbevolen berichten

Je bent een lieverd, Will, En ja, ik heb zo het een en ander meegekregen van je leven. Het is toch logisch dat dat je enorm aangrijpt. Het is echt niet niets zeg. Ik vind dat je hartstikke sterk bent. Wie weet wat voor moois er tezijnertijd voor terugkomt. Ik snap je gevoel maar al te goed. Bij al mijn relaties die stuk liepen, was ik 1 groot wrak. Duurde altijd erreg lang vooraleer ik mezelf weer een beetje op de rails had. Gruwel gewoon.
Wat leuk dat je van katten houdt. Moet je er eentje laten inslapen? Dat staat mij ook met in ieder geval eentje te wachten. Uitgezaaide kanker. Zie er heel erg tegenop. Als de bult kapot gaat, dan is het zover. Zit er nu al soms stilletjes van te huilen. Mijn lieve Santje.
Nou, dag 1 dan maar weer. Wel moeite ermee, maar gauw gaan lezen op het forum, dat helpt idd tegen de trek.
Ga mijn mandje maar eens opzoeken, lekker nog ff tv kijken met een paar katten tegen me aan. Weltrusten Will. Slaap zacht! Ik vind je een kanjer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dymph, laten inslapen is er hopelijk nog niet bij, alhoewel ze al 18 is en de dag nadert, maar ik zal de ander moeten achterlaten, anders ga ik mijn dochter haar hart volledig breken. Het is nu al stuk !
Ik kan behoorlijk in de put zitten, geloof me, maar kan er ook vlug uitklimmen. Ik ben een doener, geen wachter.
Nieuwe uitdagen wachten me op, en ik omhels ze. Nu begin ik pas echt opnieuw er naar uit te kijken en besef dat het hier al lang erger was gesteld dan ik zag.
Wat erg voor Santje (erg mooie naam trouwens), ik hoop dat alles pijnloos verloopt, en ja, deel het hier maar.
Je zal zien dat je erg veel steun en reacties gaat krijgen. Dat doet goed, I Know !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...