Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Een motiverend schopje Blondie.
Er zijn van die dagen dat je denkt: waarom zou ik niet ...? Vandaag is zo'n dag.
Maar zonder schop komt het ook wel goed denk ik. Ik ben druk aan het bedenken wat voor lekkere hapjes en drankjes ik in huis kan halen. En dan vanmiddag nog een lekker maskertje nemen ofzo. En (Jet, lees je mee?) een overdagslaapje doen.
Gewoontes veranderen .. Ben een groot voorstander van dat motto, maar soms is dat best lastig. Zeker als er niemand in de buurt is om je daarop te wijzen.

Geplaatst

OOhhh MUp hier schijnt de zon heerlijk. ik was al aan het kijken waar K&B waren (ze waren zo verdacht stil), liggen ze heerlijk languit in de zon. ik gooi kussens naar buiten en ga ook lekker lui in de zon liggen lezen. het werk komt wel weer :D

Geplaatst

Misschien is het idd beter om na de lunch (H van hungry is er dan niet)ff snel boodschappen te doen Mupke en dan direct daarna ff meldden dat je natuuuuuuuurlijk geen alcohol heb meegenomen;)

Wijffie van harte gefeliciteerd:musicnote:
Dat dit jaar maar een mooi jaar mag worden...

Igor knap hoe je deze week volgehouden heb

Geplaatst

Ik baal ook gewoon van het lege weekend. niks geen plannen. En dat is dan vooral omdat ik teleurgesteld ben in twee vriendinnen. De één geeft een feestje en ik ben niet uitgenodigd. De ander heeft geprobeerd dit feestje voor me te verzwijgen maar ik ben er toch via via achter gekomen. Dat voelt gewoon niet leuk. :(

Geplaatst

Dat natuurlijk wel Niwi. Het is nu een beetje lastig dat plan vast te houden.
Denken aan morgen is misschien wel goed nu. Wat zou ik teleurgesteld zijn als ik me vandaag niet aan mn plan gehouden heb.

Geplaatst

in feite geef je nu zelf het antwoord al, Mup...
je zou teleurgesteld zijn...!!!....

Waarom zou je nu iets gaan doen waar je van weet
dat het teleurstellend afloopt ???

Geplaatst

Goedemorgen iedereen. Slecht geslapen vannacht, maar wat wil je na opnieuw de eerste avond niet drinken. Ik ben lang in bed blijven liggen (ben gaan lezen) en heb geprobeerd op die manier nog wat verder te rusten. Weet nog niet wat ik vandaag ga doen. Iig GEEN alcohol kopen.

Geplaatst

als het een rotdag is...hoeveel rottiger zou die dag dan niet zijn met drank op ??
Mijn slechtste dag nu is nog altijd veel beter dan mijn beste dag toen ik nog dronk..

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
jetset

klein schopje...

Auwwww :D

Zoals gezegd, het komt weer goed vandaag. En inderdaad, even een rotdag en morgen ben ik dan in ieder geval alweer blijer dat ik niet toegegeven heb aan de negativiteit.

Geplaatst

Doel je op drank nu Bol? Het is geen drinkfeestje hoor. Vriendin drinkt zelf alleen maar fris en een enkeling daar aanwezig drinkt een gals rose of twee. Niks bijzonders in die zin. Ze wil me er om de één of andere reden niet bij hebben.

Geplaatst

En nu hou ik erover op. Zielig gedoe lijdt nergens toe. :angry:

Cherry, zullen we maar samen afspreken vandaag niks te kopen?
Blondie doet ook mee, en Igor en Bol en Jet en Niwi en Will en nog veel meer hier. :moon:

Geplaatst

Igor ; Ben nog niet opgeknapt, maar voel me in ieder geval beter dan gisteren dus er zit vooruitgang in...
Toppie trouwens, je eerste week therapie droog doorstaan...
Merk nu aan je schrijven zelfs al verandering bij je... Merk je dat zelf ook ?
:present:

Geplaatst

Geeft niet Jet. ik wilde niet doordraven in mijn zelfmedelijden.

ik zou niet weten wat ik verder met deze vriendinnen moet. Wat doe je als je ergens niet meer welkom bent? Niets toch? De bittere pil slikken en achter je laten.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...