witte Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 De was hangt, ik ben gedouched. En de regen valt met bakken neer.De boodschappen moeten nog maar even wachten.'Morgen nieuw-binnenkomers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Goedemorgen Mup,Hoezo moeten we je een schop geven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 internet lag eruit Bol K&B hebben nog geen wintervacht geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Een motiverend schopje Blondie. Er zijn van die dagen dat je denkt: waarom zou ik niet ...? Vandaag is zo'n dag.Maar zonder schop komt het ook wel goed denk ik. Ik ben druk aan het bedenken wat voor lekkere hapjes en drankjes ik in huis kan halen. En dan vanmiddag nog een lekker maskertje nemen ofzo. En (Jet, lees je mee?) een overdagslaapje doen.Gewoontes veranderen .. Ben een groot voorstander van dat motto, maar soms is dat best lastig. Zeker als er niemand in de buurt is om je daarop te wijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 OOhhh MUp hier schijnt de zon heerlijk. ik was al aan het kijken waar K&B waren (ze waren zo verdacht stil), liggen ze heerlijk languit in de zon. ik gooi kussens naar buiten en ga ook lekker lui in de zon liggen lezen. het werk komt wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Blondie voel je je wat beter nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Misschien is het idd beter om na de lunch (H van hungry is er dan niet)ff snel boodschappen te doen Mupke en dan direct daarna ff meldden dat je natuuuuuuuurlijk geen alcohol heb meegenomen;)Wijffie van harte gefeliciteerd:musicnote:Dat dit jaar maar een mooi jaar mag worden...Igor knap hoe je deze week volgehouden heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Ik baal ook gewoon van het lege weekend. niks geen plannen. En dat is dan vooral omdat ik teleurgesteld ben in twee vriendinnen. De één geeft een feestje en ik ben niet uitgenodigd. De ander heeft geprobeerd dit feestje voor me te verzwijgen maar ik ben er toch via via achter gekomen. Dat voelt gewoon niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Igor, geniet van de zon meid! Het zal wel niet lang meer duren dat het nog kan dit jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Heb je ook geen plan om niks te drinken, Mup ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Dat natuurlijk wel Niwi. Het is nu een beetje lastig dat plan vast te houden.Denken aan morgen is misschien wel goed nu. Wat zou ik teleurgesteld zijn als ik me vandaag niet aan mn plan gehouden heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 in feite geef je nu zelf het antwoord al, Mup...je zou teleurgesteld zijn...!!!....Waarom zou je nu iets gaan doen waar je van weetdat het teleurstellend afloopt ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cherry63 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Goedemorgen iedereen. Slecht geslapen vannacht, maar wat wil je na opnieuw de eerste avond niet drinken. Ik ben lang in bed blijven liggen (ben gaan lezen) en heb geprobeerd op die manier nog wat verder te rusten. Weet nog niet wat ik vandaag ga doen. Iig GEEN alcohol kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Ik constateer dat ik last heb van zelfmedelijden. Dat is niet goed! Geef mezelf die schop wel. tot later!!! Komt goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Mup, zie je wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 als het een rotdag is...hoeveel rottiger zou die dag dan niet zijn met drank op ??Mijn slechtste dag nu is nog altijd veel beter dan mijn beste dag toen ik nog dronk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Mupke, misschien wil die vriendin het niet te moeilijk voor je maken en heeft ze je daarom niet uitgenodigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 quote: Originally posted by: jetsetklein schopje... Auwwww Zoals gezegd, het komt weer goed vandaag. En inderdaad, even een rotdag en morgen ben ik dan in ieder geval alweer blijer dat ik niet toegegeven heb aan de negativiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Klein motiverend schopje van mij dan maar Mup...Heb daar hier ook nog weleens last van hoor, vooral als ik niet zo lekker in mn velletje zit...Lekker jezelf verwennen dan maar he !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Doel je op drank nu Bol? Het is geen drinkfeestje hoor. Vriendin drinkt zelf alleen maar fris en een enkeling daar aanwezig drinkt een gals rose of twee. Niks bijzonders in die zin. Ze wil me er om de één of andere reden niet bij hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 En nu hou ik erover op. Zielig gedoe lijdt nergens toe. Cherry, zullen we maar samen afspreken vandaag niks te kopen?Blondie doet ook mee, en Igor en Bol en Jet en Niwi en Will en nog veel meer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Igor ; Ben nog niet opgeknapt, maar voel me in ieder geval beter dan gisteren dus er zit vooruitgang in...Toppie trouwens, je eerste week therapie droog doorstaan...Merk nu aan je schrijven zelfs al verandering bij je... Merk je dat zelf ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Geeft niet Jet. ik wilde niet doordraven in mijn zelfmedelijden.ik zou niet weten wat ik verder met deze vriendinnen moet. Wat doe je als je ergens niet meer welkom bent? Niets toch? De bittere pil slikken en achter je laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Aanvaarden Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden