Bethanie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Heb hier helaas geen tijd voor. Moet vanavond zingen en zit nog in m'n pyama. Gister is alles goed gegaan, heb niet gedronken. Bedankt voor jullie hulp. Zonder het forum was het me niet gelukt. Ik schrijf dit maar vast voor wie er straks nog inlogt. Want dan ben ik weg dus.
Bethanie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 He! Pietjeparel! Iemand die inbreekt in mijn monoloog met mezelf. Het was hier zo stil dat ik al met mezelf in gesprek ging. Hoe gaat het met je?
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 goede middag beth, knuf en meisje.ik zal eens piepers gaan jassen.
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 ik ben finaal kapot. K&B liggen ook te snurken op de bank. we zijn voor het eerst naar het bos geweest, maar ze hebben de paden dichtgegooit met takken, stronken . dus het was klauteren K&B begonnen natuurlijk heel fanatiek, maar toen was ik de weg kwijt . en hebben ergens een rondje extra moeten lopen :$ en nu heb ik zo ook nog een verjaardag. pppppfffffffffttt
knuffie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Piep!!Hei, aan allen die me nog kennen en nog even willen weten hoe het met mij gaat;Jaja, knuffie is still alive and kicking!! Ik ga nog steeds op mijn manier met 'het' om en daar voel ik me goed bij. Nog steeds heel druk met gezin en werk maar weer barstensvol energie en dat scheelt heel wat!! Vorige week weer op controle geweest én nog steeds kankervrij, joehoe!! Dus al bij al, ik mag niet klagen, voel me goed in mijn vel, in mijn gezin, bij mijn vrienden en familie én op mijn werk dus wat meer moet er zijn, hé!!Héél dikke knuffel aan alle bekenden en een 'hallo' aan alle onbekenden!En ook veel moed en sterkte gewenst aan allen die het moeilijk hebben, ik denk aan én duim voor jullie!Lieve groetjes van knuffie!
Bethanie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Ach Remi, ik kom ook maar voor een minuutje, moet zo weg. Gaat het goed met je? En Pietjeparel, maakt niet uit.
Bethanie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Oh ja dat vertelode je net Igor. Sorry had het wel gelezen hoor.
Bethanie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Dag Knuffie, jou ken ik nog niet.
Bethanie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 mag wel eens leren typen. Als ik te snel weer maak ik spelfouten
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Goeie avond Igor, Dees en Beth.Alles goed gegaan met jullie?Dees lieverd, hoe is het vandaag met jou gegaan? Wanneer ga je nu skieen? Ik meende dat dat vandaag was.Igor met jou ook goed? Heb je je vandaag een beetje kunnen vermaken?En Beth, gaat het allemaal nog een beetje? Nog geen echt moeilijke periodo's gehad? En al omgekleed?
Bethanie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Gisteravond was erg moeilijk maar wel goed gegaan dankzij jullie,zonder forum was ik gister gaan drinken. Bedankt.
Bethanie Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Nu moet ik echt gaan, zingen dus. Doeg.
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Bol ik ben gebroken zie berichtje hierboven
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Ha Remi. Volgende keer broodkruimeltjes meenemen het bos in.
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Ik geloof dat ik nu hier alleen zit?
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Goeie avond Mupke.Das minder Igor. En nu nog een verjaardag. Wat zal jij vanavond pitten zeg. Ik hoop dat je ogen niet dicht gaan vallen als je op het feest bent.
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Terwijl je verder toch best slim bent. Denk ik.
Mupke Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Is het een gevaarlijk feestje Igor?
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 nee nu niet Mup.ik ben zo moe als een hond, heb hoofdpijn en voel me niet echt je van het.dus als het me lukt ben ik binnen een uur weg
igor Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 oei de sandman komt er al aan. nog even wachten met strooien hoor welkom hier volgens mij ken ik je nog niet.
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Igor is het geen beginnende griep?
bolletje Geplaatst 24 september 2010 Rapport Geplaatst 24 september 2010 Ga ff bankhangen. Ik zie Susanna, Ali en char ingelogd. Kom straks wel ff kijken.O kan nog ff vragen. Ali hoe is het met jou gegaan vandaag?En Susan en Char? Hebben jullie het een beetje makkelijk gehad?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden