Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heb hier helaas geen tijd voor. Moet vanavond zingen en zit nog in m'n pyama. Gister is alles goed gegaan, heb niet gedronken. Bedankt voor jullie hulp. Zonder het forum was het me niet gelukt. Ik schrijf dit maar vast voor wie er straks nog inlogt. Want dan ben ik weg dus.

• Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

ik ben finaal kapot. K&B liggen ook te snurken op de bank. we zijn voor het eerst naar het bos geweest, maar ze hebben de paden dichtgegooit met takken, stronken . dus het was klauteren K&B begonnen natuurlijk heel fanatiek, maar toen was ik de weg kwijt :o. en hebben ergens een rondje extra moeten lopen :$ en nu heb ik zo ook nog een verjaardag. pppppfffffffffttt

Geplaatst

Piep!!

Hei, aan allen die me nog kennen en nog even willen weten hoe het met mij gaat;

Jaja, knuffie is still alive and kicking!! Ik ga nog steeds op mijn manier met 'het' om en daar voel ik me goed bij. Nog steeds heel druk met gezin en werk maar weer barstensvol energie en dat scheelt heel wat!! Vorige week weer op controle geweest én nog steeds kankervrij, joehoe!! Dus al bij al, ik mag niet klagen, voel me goed in mijn vel, in mijn gezin, bij mijn vrienden en familie én op mijn werk dus wat meer moet er zijn, hé!!

Héél dikke knuffel aan alle bekenden en een 'hallo' aan alle onbekenden!
En ook veel moed en sterkte gewenst aan allen die het moeilijk hebben, ik denk aan én duim voor jullie!
Lieve groetjes van knuffie!

Geplaatst

Goeie avond Igor, Dees en Beth.:present:

Alles goed gegaan met jullie?
Dees lieverd, hoe is het vandaag met jou gegaan? Wanneer ga je nu skieen? Ik meende dat dat vandaag was.

Igor met jou ook goed? Heb je je vandaag een beetje kunnen vermaken?

En Beth, gaat het allemaal nog een beetje? Nog geen echt moeilijke periodo's gehad? En al omgekleed?

Geplaatst

Ga ff bankhangen. Ik zie Susanna, Ali en char ingelogd. Kom straks wel ff kijken.:)
O kan nog ff vragen. Ali hoe is het met jou gegaan vandaag?
En Susan en Char? Hebben jullie het een beetje makkelijk gehad?:rose:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...