Kate Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Jemig Wil wat een bericht. Zal erbij je ingehakt hebben.Laat anderen maar scheef gaan, blijf zelf op het rechte pad Bol ik zie het al helemaal voor me. Met een stofzuiger de computer te lijf.Haha.Tsjonge Char jij hebt ook wat meegemaakt dan. FIjne dag allemaal en hou het lekker fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Bol, een setje imbussleutels is niet zo duur. Paar euro maar. Ik zou het risico niet nemen. Mijn vorige comp. is ook naar de knoppen gegaan door eem slecht draaiende ventilator. Ik had hem nooit scoongemaakt en uiteindelijk klapte hij los van de behuizing en heeft daarmee ook de harde schijf kapot gemaakt.Dat zijn andere kosten dan een paar euri voor dat setje sleutels. Wel goed om er weer even aan herinnerd te worden. Komt op mn klusjeslijstje voor vandaag: Comp. van binnen stofvrij maken. Verder nog het e.e.a. in de tuin doen. het is droog en de zon schijnt dus die kans moet ik grijpen. Zoonlief gaat zich ws. zelf wel vermaken met een nieuw Playstationspel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 En weg ben ik alweer. Even wat eten en dingetjes doen.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 hoi, en doei mup.Wil ik weet hier niets op te zeggen. nou ja weet het wel maar dan krijg ik een ban ontzettend goed dat je op het juiste spoor blijft.ik heb net eventjes gesport. heerlijk weer YVONNE om dat te doen nu weer zien dat ik in het ritme kom van 2x per week sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Bedankt Mupke. Dan moet ik er maar iemand bij halen.Middag Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 den bolletje se...over...!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Blip blip den Niwi se. Hier geruis, kom slecht door, over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 DEHAHAHA Jet. Ik denk het, alles wat oud wordt wordt krakkemikkig. Ik merk het aan mijn botten..Toch maar ff boodschappen doen.Daarna op bezoek.Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Het is gister bij mij goed fout gegaan. Kreeg mezelf niet bij de kladden. Heb het dus voor die dag verloren van de drank. Weet nu dus weer precies waarom ik niet kan drinken. Wist ik natuurlijk al, maar ja, slapte he.... Ik denk dat ik even ophoud met tellen, daar word ik zo neurotisch van. Vandaag maar weer verder.Ik was heel erg moe en verder waren er drie aanleidingen die mij van het rechte pad af hebben gehouden. Ze vielen me zomaar pats boem op mijn dak en voor ik wist was ik aan de zuip. Pfff... Hbe even niks meer te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 kwestie van aanvaarden, Dymph ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Ik weet niet goed hoe ik moet aanvaarden, geloof ik. Hoe doe je dat?En ja Pietjeparel, ik ken mijn triggers inmiddels maar al te goed. Hebben vooral met mijn gevoel te maken. Kan daar niet al te best mee omgaan. Ook al niet omdat het nogal heen en weer stuitert op een dag. Vermoeiend . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 goede middag dymph balen dat je gedronken hebt. hoe denk je dat de volgende keer te voorkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 weeeeer remi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Bor alles goed?zoon is er weer? gaat het nu goed met hem, of wil hij nog steeds weglopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 dat is inderdaad prettiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Gaat het met jou ook oké dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Ik kom hier even uitpuffen. Tuinwerk vind ik heerlijk maar eigenlijk kan ik het fysiek niet zo goed aan. Rug, schouders, alles voel ik nu. Maar he, het ziet er weer geweldig uit. Dat wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Mup dan ga je vanavond heerlijk lui op de bank liggen toch?ik kom ook niet verder dan zo de afwas en dweilen nog. en dan ga ik op de bank liggen en kom er vanavond niet meer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Rach ook alles oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Luilakken ga ik zeker vanavond Igor. Maar eerst straks nog even eten koken. En afwassen. Stofzuigen moet eigenlijk ook nog maar kan morgen natuurlijk ook wel. 't Kind is er alweer vandoor. eten en logeren bij een vriendje. Gezellig hoor, kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Igor, ben je al gaan dweilen? Ik vertrek richting keuken.tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 nee ik doe nu de afwas en dan dweilen. eerst m'n ring afgepeuterd ik kreeg hem met veel moeite om, hij was al over het ergste punt heen. dus kreeg hem al niet gewoon meer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 En nu? Hoe heb je hem eraf gekregen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Mensen ik ben weer terug. M'nm comp. maakt zo veel herrie dat ik maar ga afsuiten. Misschien dat ik morgen nog ff probeer.Doeiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Heb je nou die imbussleutels gehaald?ik ga ook even afsluiten. Eten is bijna klaar en ondertussen loop ik te gapen. Na het eten dus even een slaapje op de bank. Ik meld me vast nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden