Spring naar bijdragen

Zaterdag, 24 september 2010

ekstertje

Aanbevolen berichten

Jemig Wil wat een bericht. Zal erbij je ingehakt hebben.
Laat anderen maar scheef gaan, blijf zelf op het rechte pad :heart:

Bol ik zie het al helemaal voor me. Met een stofzuiger de computer te lijf.
Haha.

Tsjonge Char jij hebt ook wat meegemaakt dan.

FIjne dag allemaal en hou het lekker fris :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 124
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol, een setje imbussleutels is niet zo duur. Paar euro maar. Ik zou het risico niet nemen. Mijn vorige comp. is ook naar de knoppen gegaan door eem slecht draaiende ventilator. Ik had hem nooit scoongemaakt en uiteindelijk klapte hij los van de behuizing en heeft daarmee ook de harde schijf kapot gemaakt.
Dat zijn andere kosten dan een paar euri voor dat setje sleutels. :wacko:

Wel goed om er weer even aan herinnerd te worden. Komt op mn klusjeslijstje voor vandaag:
Comp. van binnen stofvrij maken.
Verder nog het e.e.a. in de tuin doen. het is droog en de zon schijnt dus die kans moet ik grijpen. Zoonlief gaat zich ws. zelf wel vermaken met een nieuw Playstationspel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi, en doei mup.

Wil ik weet hier niets op te zeggen. nou ja weet het wel maar dan krijg ik een ban :wacko:
ontzettend goed dat je op het juiste spoor blijft.

ik heb net eventjes gesport. heerlijk weer YVONNE om dat te doen :D nu weer zien dat ik in het ritme kom van 2x per week sporten. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gister bij mij goed fout gegaan. Kreeg mezelf niet bij de kladden. Heb het dus voor die dag verloren van de drank. Weet nu dus weer precies waarom ik niet kan drinken. Wist ik natuurlijk al, maar ja, slapte he.... Ik denk dat ik even ophoud met tellen, daar word ik zo neurotisch van. Vandaag maar weer verder.
Ik was heel erg moe en verder waren er drie aanleidingen die mij van het rechte pad af hebben gehouden. Ze vielen me zomaar pats boem op mijn dak en voor ik wist was ik aan de zuip. Pfff... Hbe even niks meer te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet goed hoe ik moet aanvaarden, geloof ik. Hoe doe je dat?
En ja Pietjeparel, ik ken mijn triggers inmiddels maar al te goed. Hebben vooral met mijn gevoel te maken. Kan daar niet al te best mee omgaan. Ook al niet omdat het nogal heen en weer stuitert op een dag. Vermoeiend .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...