Spring naar bijdragen

zondag 26 september

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 109
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Tjonge wat is dit een lange dag. Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn en misselijk, toch maar doorgegaan , poetsen, stad in. Maar weer naar huis, alsof mijn hoofd uit elkaar knalde. Uiteindelijk maar een luie stoel opgezocht met een dekentje. Rillerig, misselijk. Heb echt zoiets van wat is dit nou weer? Gewoon even niet leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik drink dus nog wel, zij het met mate... merk dat de pillen ervoor zorgen dat de wijn a) niet meer zo lekker smaakt, en B) niet het ontspannende effect meer heeft dat het had.

Vreemddddd.... maar allez. Zo nog een tijdje door en Ali is een t-totaller...

What's next vraag ik me dan nu al huiverend af... ga ik vervolgens alle vleessoorten afzweren, bedenk ik dat ik noooooit meer schoenen zal dragen of wat?

't Wordt wel heeeeeel kaal dan he.

:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lotgenoten...

Ben hier met veel moeite...ben gisteren zwaar de fout in gegaan, 3 uurtjes geslapen...hel van een nacht en dag gehad, veel doemdenken, geboren looser enz...ga me morgen opgeven voor de internetbehandeling. Ik kon het wel ff alleen niet dus...baal als een stekker. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond LaLuna, Mupke, Aliblabla, rapilos en niwi

Laluna en Ali, hallo, wij kennen elkaar nog niet :present:

Luna, heel goed idee om met de internetbehandeling te beginnen. Ik heb er veel aan gehad.
Ik wens je veel succes. Het is een goede manier (althans voor mij) om er achter te komen wat je patronen/triggers ed. zijn t.a.v. alc. en hoe je er ander mee om kunt gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jannigje,

Dank je voor je welkom! :present: Ik ben nog aan het nadenken over een programma volgen ja of nee. Ben net gestart met antidepressiva en zit nu op de helft van de normale hoeveelheid alcohol. Voor mij al heel wat. Nu even zien wat er gebeurt als de A.D. aanslaan.

Misschien heb ik dan al heel geen behoefte meer om teveel te drinken. En zo wel, nou... dan ga ik me denk ik ook aanmelden.

Hoe lang sta jij al droog? (Of ben je geminderd?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...