Yvonne Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Goeiemorgen frummers. Eerst even een bak koffie halen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Op naar bak twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Goedemorgen,Schrijf hier niet veel maar wil nu toch eens iedereen een hele goede nieuwe week wensen. Maar omdat ik het dagperdag doe; vooral een goede en voor mij in ieder geval nuchtere maandag. Ik heb geleerd dat voor mij matig drinken geen optie is.Blij-nuchtere groet van Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 En hup, naar de douche.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Ook goeimorgen Hanneke, Wens je ook een hele fijne dag toe.... moet nu rennen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 goedemorgen iedereen beetje leuk weekend gehad? ff koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Heel rustig geweest. Leeker gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 morgen hanneke lijkt me weer heerlijk oms een rustig te kunnen lezen maar heb helaas nog niet de concentratie daar voor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Komt wel als je maar lang genoeg nuchter bent is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Goedemorgen Yvonne, Hanneke en Bloempje,Poeh, voel me totaal niet uitgeslapen...Werd wakker toen mijn vriend eruit ging (5.30 uur) en kon daarna niet meer slapen. Stond dus om 6 uur naast mijn bed. Nog steeds verkouden. Heb mezelf net beloofd dat ik straks terug naar bed mag als ik me om 9 uur nog steeds zo voel. Maar eerst de kinderen naar school....Gisteren eters gehad en me braaf vermaakt met de Crodino;) Veel in de keuken gestaan en na verhouding viel hetgeen ik gekookt had me qua smaak wat tegen: te flauw. Jammer.Wel gezellig geweest en dat is het belangrijkste!Jullie een beetje uitgeslapen? (qua gevoel dan;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Misschien smaakte het flauw omdat je verkouden bent?Ja, echt uitgeslapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 ik moet me ook haasten en het ergste is dat ik een muis in de muizeval heb zitten die dus ook nog weg moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Helaas Hanneke, vriendlief vond het ook flauw..Ha die Igor! Ook goedemorgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Iek! Succes dan maar Igor...Vind het altijd maar eng zo'n dood beestje...Moet regelmatig dode muizen opruimen die mijn kat te grazen heeft genomen. Meestal ook nog half uit elkaar getrokken, jak!Een goede therapiedag gewenst vandaag!Ga mijn kinderen uit bed halen en beginnen aan de maandag!Doei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 oooh getver... en wat zielig.... Hier nu echt heeeeeeel rap brood maken voor tussen de middag. En er dan vandoor. Igor, succes weer vandaag, Eks. lekker er nog even induiken als de kinders weg zijn hoor. Hanneke, ben ook gek op lezen, alleen dit weekend te veel drukke dingen om tijd vrij te kunnen maken helaas. Bloem... die rust komt vanzelf wel weer hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 ik vind het ook zielig yvonne maar ze zat in m'n keuken. het ergste is dat ik gisteravond dacht dat ik ze hoorde piepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Oooooh Igor.... Zo, en nu ben ik echt weg..... Bor, ook een hele goeie morgen... Luitjes... Laterrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Goedemorgen allemaal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 en dan die kraaloogjes. ik moet nu weg laterssszzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Succes Igor op je therapie... En muisjes uit een val halen... Ieks !!! (sta nu hoog en droog op mn keukentafel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Yvon, werk ze !Eks, lekker weer je mandje in als de kids naar school zijn, gewoon doen... Bor, lekker weekend gehad met je knulletje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 En nu vergeet ik Hanneke:$Thnx voor je altijd heldere en motiverende berichtjes En een nuchtere groet terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Zwijgen voorspelt niet veel goeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst 27 september 2010 Goedemorgen niwi, borretje, blondie...;rose:Zo , weer fris en fruitig...ga vandaag 3 uurtjes stagelopen en 4 uur werken. Daarna me maar eens even oriƫnteren op de internetbehandeling. Vannacht heel slecht geslapen. Dat komt echt van de alcohol...ook nog een heel goede reden ermee te stoppen, de dag erop nog niet kunnen slapen. Even brood maken voor N tot zo nog even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden