Spring naar bijdragen

Maandag 27 september


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Schrijf hier niet veel maar wil nu toch eens iedereen een hele goede nieuwe week wensen. Maar omdat ik het dagperdag doe; vooral een goede en voor mij in ieder geval nuchtere maandag. Ik heb geleerd dat voor mij matig drinken geen optie is.

Blij-nuchtere groet van Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Yvonne, Hanneke en Bloempje,

Poeh, voel me totaal niet uitgeslapen...Werd wakker toen mijn vriend eruit ging (5.30 uur) en kon daarna niet meer slapen. Stond dus om 6 uur naast mijn bed. Nog steeds verkouden. Heb mezelf net beloofd dat ik straks terug naar bed mag als ik me om 9 uur nog steeds zo voel. Maar eerst de kinderen naar school....Gisteren eters gehad en me braaf vermaakt met de Crodino;) Veel in de keuken gestaan en na verhouding viel hetgeen ik gekookt had me qua smaak wat tegen: te flauw. Jammer.
Wel gezellig geweest en dat is het belangrijkste!

Jullie een beetje uitgeslapen? (qua gevoel dan;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oooh getver... en wat zielig....
Hier nu echt heeeeeeel rap brood maken voor tussen de middag. En er dan vandoor.
Igor, succes weer vandaag,
Eks. lekker er nog even induiken als de kinders weg zijn hoor.
Hanneke, ben ook gek op lezen, alleen dit weekend te veel drukke dingen om tijd vrij te kunnen maken helaas.
Bloem... die rust komt vanzelf wel weer hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen niwi, borretje, blondie...;rose:
Zo , weer fris en fruitig...ga vandaag 3 uurtjes stagelopen en 4 uur werken. Daarna me maar eens even oriƫnteren op de internetbehandeling.

Vannacht heel slecht geslapen. Dat komt echt van de alcohol...ook nog een heel goede reden ermee te stoppen, de dag erop nog niet kunnen slapen. Even brood maken voor N tot zo nog even :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...