igor Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 op dit tijdstip nog 11 mensen ingelogd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Het is voor mij ook de hoogste tijd!Ik wens jullie allemaal een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Hallo Jannigje,Heb het nu echt wel gehad met de drank.'k Ga er nu definitief voor en kom bij jullie weer steun zoeken...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Teveel maar jij was toch al gestopt?of ging er iets mis.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Welkom terug Harry, en natuurlijk mag je je weer aansluiten bij het pact...Zoals Jane's onderschrift :Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft! Welkom RevencheZo en deze dame gaat zo dr mandje weer opzoeken...Hondsmoe, teveel in mn koppie, maar morgen weer een dag...Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
revenche Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Sorry Jannigje iets verkeerds uitgeprobeerdSlaap wel Igor.Dit is wel een leuke ervaring plotseling zoveel leuke mensen in mijn woonkamertje.Dit verbreekt het isolement van de eenzaamheid en voor mij het gevolg daarvan ook wel hoopelijk.Sociaal drinken "de kroeg".Dank je allen:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
revenche Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 hoi borretje,zoals je ziet de aanhouder wint altijd.dank je voor de eerste stappen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Ja, het ging mis Igor,En ik wist dat ik het niet kon maar wilde het niet toegeven.Terug bij af en zonder 200 gulden...Maar ik ga er weer voor, zie op het forum zoveel mensen die het goed doen, daar wil ik bij horen.Heb lang niet alles terug gelezen maar jij gaat goed is het niet?Knap hoor...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Fijn Blondie, dat ik weer mee mag doen.En opgeven, never!Welterusten allemaal, morgen vroeg op.Wordt de 3e droge dag.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
revenche Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 wel te rusten allemaalleuke avond en tot morgen heb nog even gekeken op wie is wiedat is voor morgen:clock: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden