Spring naar bijdragen

Goodmornig Holland! Op 28 september 2010!

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Wat een drukte al hier in de huiskamer op de zo vroege morgen;)
Hoop toch niet dat iedereen hier is omdat men trek heeft...

Vandaag hier een dagje vrij, althans heb alleen een counselorgesprek vanmiddag, maar verders ga ik mij vandaag richten op mijn kastenkamer (grote bende aldaar)
Opruimen zorgt voor ruimte in mijn koppie !!!
Dus gaan met de banaan vandaag, effe de schouders eronder, dan ben ik weer een klein stapje verder in herstel... :D

Will ; Heel veel succes vandaag en goed/sterk dat je uit voorzorg de antabus al hebt ingenomen... Probeer nog wel wat te slapen al zijn het dan maar hazeslaapjes... Denk aan "HALT"
:heart: Rekeltje, al zie je de zon nu nog achter de wolken, ook voor jou gaat ie weer schijnen:sun:

Mupke ; Als je dit nog leest !!! Goede beslissing om nu even voor jezelf te kiezen, dat heb ik ook een tijdje geleden gedaan en ik moet zeggen dat het bij mij veel rust heeft gegeven...
Veel KMW toegewenst en hoop toch zo af en toe van je te horen hoe het met je gaat...

Beks ; Ook jij veel KMW gewenst !!! Weet niet wat er aan de hand is, maar je hebt een grote steun aan Will... Grijp die steun met beide handen aan... (vind will vast niet erg !!! )

Igor ; Toppie gedaan hoor gisteren... Niet toegeven, maar je rust nemen... Ik zie je met de dag sterker worden !!! :present::sun:

Bor ; Dip of niet, ook jij groeit !!! :heart:

Eks ; Lastige griep hoor, loop nu na 1,5 week nog steeds na te snotteren en te proesten... Neem je rust tussendoor, maar dat zie ik al dat je dat doet...

Yvon ; Zo en nu een bak koffie en een peuk... Buiten !!! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb ik gelukkig geen last van susan :D maar de kast was wel heeel erg vol met zomerkleding :$
de winterkleding is niet zoveel :o ik heb vorig jaar aardig wat weggegooit, maar een half lege kast ziet er ook zo triest uit ;) ik had van de week al wel wat aangevuld maar ik heb nog lege kledinghangers :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha....
Nou Igor en Susana,
Ik ben hier nog wel even bezig hoor met opruimen en inderdaad veel kleding die nooit gedragen wordt en met prijskaartje en al eraan nog in de kast hangen...
Jaren geleden gekocht dus ik zal of moeten wachten tot het weer in de mode komt of maar wegflikkeren...
Ik denk dat het laatste de beste optie is... Kan ik gelijk oefenen met loslaten ;)

Thuissituatie, ja Igor...
Wat moet ik daar van zeggen...
Partner doet erg zijn best om meer hulp te bieden, al ben ik wel vaak degene die hem nog steeds achter zijn kladden aan moet zitten...
Uit zichzelf komt er niet veel, maar als ik om hulp vraag dan is hij nu niet te beroerd om te helpen in en rondom het huis.
Dat is wel anders geweest.
Vaak brommen als ik wat aan hem vroeg en dat lijkt nu een stuk minder.
Staan nog aan het begin van de verandering, maar zo het nu gaat geeft in ieder geval aan dat ook mijn partner wil knokken voor onze relatie en dat stemt mij blij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie: als je over jouw partner praat...het lijkt of jij over de mijne praat...die van mij zit bijna 9 maanden thuis door en burn out...het gaat nu beter met hem maar als ik wil dat iets thuis gebeurt moet ik het wel vragen anders gebeurt niets....hij is heel zweefverig...hij is heel lief maar slecht geaard..kan nog niet zichzelf vinden...en ja ik heb ook mijn eigen dingen dus kan niet constant op hem letten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja blondie dat snap ik dat je er af en toe achteraan moet, als hij het niet gewend was...
maar oefening baart kunst en straks hoef je hem niets meer te vertellen en doet hij het vanzelf (hoop ik voor je :D ). jammer om nieuwe kleding weg te gooien blondie, als je er nog in past gewoon even in de motteballen over zo'n 20 jaar komt het weer in de mode ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist Susana,

Dat zweverige in partner, herkenbaar...
In het begin van mijn relatie juist iets waar ik bewondering voor had...

Ik maak me vaak erg druk over dingen of het nu groot of klein is, belangrijk of niet...
Mijn partner kan zich nergens druk over maken, het andere uiterste dus...
Tegenwoordig merk ik bij mijzelf dat ik mij erger aan die karaktertrekken die ik eerst zo bewonderde.
Naar mijn gevoel zou het het meest ideaal zijn om daar een tussenweg in te vinden.
Dat vereist zowel bij mij alsook bij mijn partner een verandering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Blondie...die van me maak over bijna niets zorgen...hij kan slapen als een baby terwijl ik altijd ben op tijd wakker...hij neemt het leven heel luchtig...en is niets mis mee maar af en toe wil dat hij voelt ook hoe ik me voel...misschien ligt aan mij...ik kan ook nog niet de middenweg vinden...dus veel werk aan de winkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...