niwi Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 het is de kracht van de herhaling, Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Harry voelt wel beter Jetset,Teveel daar wil ik vanaf, daar BEN ik vanaf.Harry is de echte naam, weet geeneens waar hij voor staat maar Harry dat ben ik, dat klopt op de een of andere manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Ja hebt gelijk Hannah, er lopen wel erg veel ventjes die er hetzelfde uitzien.Omdat dit de 3e dag van mijn nieuwe, droge leven is heb ik mezelf getracteerd op een nieuw gezicht.Ik lees heel graag, dus met boeken kan ik me wel associeren. De nieuwe Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Het getuigt in ieder geval wel van vasthoudendheid, JetsetHopelijk is er nog wat te halen op die andere pas, zoniet, laat even weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 weer bericht weg als ik op discussie antwoorden klik...opnieuwlief dat je het vraagt jet...heb ziten janken bij de huisarts..maar igg morgen nuchter bloed laten prikken...dus ook leverwaarden e.d....verder heeft ze een voorstel gedaan weg oxa hello AD...daar moet ik even over nadenken...Verder algehele malaise hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 hahahaha jullie zijn lekker bezig lollll niet weghalen jet...beetje lachen doet de mens goed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 hahaha borretje die jet heeft haar dag niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
revenche Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 hoi allemaalik ben even terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
revenche Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 yes, and for the nomend on de right wayik ben nu 4 dagen droogmaar had graag een beetje meer info over de alchohol- detox methoden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
revenche Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 neen dit is een algemmen rondvragen en waar kan ik daar goede info over opdoen,ik denk dat internet een beetje vol met commerciéele troep zit over dit onderwerp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
revenche Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 gevonden dank je ga even kijken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 ik ben ook thuis hoor, hap in m'n oor bloedden als een rund. broek vol modder en toen kreeg ik ook nog een stoot tegen m'n neus :$ welkom thuis hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Toch niet gevochten, Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 nee hoor teveel een te enthousiaste knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Goedenavond,Weer terug van een heftige dag therapie...Veranderen is zwaar... Zeker wat betreft grenzen aangeven !!!zo, nu eerst even eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Goedeavond allen.Blondie,Als je tijd hebt..Vertel!Igor,Nou dat blijken wel erg anthousaste honden die je hebtMaar je dierenliefde zal het wel vergeven he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Oh, nu ben ik Remi geloof ik.Iedereen aan het eten?Nou eet smakelijk dan zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Rapi babbel meent het nooit kwaad en soms ben ik zelf ook wel onbenullig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Heb je nu een pleister op je oor dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 nee joh. het is gestopt met bloeden. ik moet alleen opletten dat ik nog oorbellen in kan. kan niet goed zien wat er beschadigd is. er zit een scheurtje onder het gaatje maar er zat ook bloed in het gaatje voor de oorbel..........snap je het nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Ja,Igor,Snap het helemaalZou even wachten met oorbellen indoen,voor de zekerheid.Mijn kapper heeft eens in mijn oor geknipt,Dat is zolang gevoelig gebleven.Kon er weken s,nachts niet op slapen.Hoop, dat jij minder pech hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 heb theraphie en dan moet ik tekst en uitleg geven. kan beter m'n haar eroverheen doen. ssssttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 ik ben een beetje moe. ik ga bankhangen, voor straks weltrusten en morgen vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Ben ook een beetje gaar en rillerig.Ga makkelijk zitten en wat lezen.Fijne avond, morgen weer een nieuwe dag om droog door te brengen,Voor straks welterusten,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden