bloempje Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 morgen voor de vroege vogels, tralalala trallaaa tralla traalllaa .koffie koffie koffiehttp://www.ikbenalcoholiste.blogspot.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Een hele goede morgen Bloempje,En natuurlijk iedereen die nog komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 goedemorgen teveel en iedereen die mee leest hahahatralla trallaala tralallahttp://www.ikbenalcoholiste.blogspot.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 bloem en teveel en de rest van de slaapmutsen een hele goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 doe mij maar koffie, bloem met heeeel veeel lachroom.ik heb zo'n gevoel dat ik dat goed kan gebruiken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 ga je een zware dag krijgen igor goedemorgen nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 ben d'r bang voor bloem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 zet hele sterke koffie in de box suiker melk en koek en de lachroom aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 vraagt heel behoedzaam aan igor wat hij gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 ik ben een ZIJ ik vond het ezeltje zo leuk en dat was het eerste wat in me opkwam toen ik een naam moest verzinnen.ik heb theraphie vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 aha oke een zij dus ook goed hahahaha , maar zit je deeltijd? therapie? spannend hooreven een broodje smeren en insuline nemen ben zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Goedemorgen Igor, Bloempje, Teveel...Onrustige nacht gehad... Veel aan mijn koppie...Vandaag start ik met het schrijven in mijn dagboek, wie weet geeft dat iets meer rust in dat koppie van me...Igor ; Succes op je therapie vandaag... Bloempje ; Ja, lekker een straffe bak koffie voor mij graag, zwart !!!Teveel ; Dag 3, maak er een mooie droge dag van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 morgen blondie doet me goed dat je begint aan je dagboek je zal meer overzicht gaan krijgen let maar op knap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Ik hoop het bloempje...Af en toe lijkt mijn leven wel een rollercoaster op dit moment, overzicht is daarbij geen overbodige luxe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 nee blondie snap ik maar je zal zien dat je een overzicht gaat krijgen over je leven maar ook meer ruimte hahaha ik dacht indertijd ook lukt me nog geen week om dit vol te houden maar heb door gezet en uiteindelijk vond ik het heerlijk .uiteindelijk is het blog weer een aanvulling hierop vind het heerlijk en goed voor mijn verwerking .bijna 17 maanden zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Wanneer schreef jij je dagboek dan... nog dezelfde dag of de dag erna...Ik ben nu aan het schrijven over gisteren, maar ik moet zeggen dat ik mijn gevoel wat moeilijk kan terughalen... Ik merk dat ik nu teveel rationaliseer en niet vanuit mijn gevoel schrijf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 pakt haar dag boek er even bij , 16 mei blondie ben ik begonnen te schrijven heb het drie maanden gedaan nu heb ik dus het blog daar ben ik later mee verder gegaan maar gaat veel dieper nu heb je die van gisteren gelezen? zo is het wat ik zag toen ik nog in gebruik zat heel konfronterend en heftig .http://www.ikbenalcoholiste.blogspot.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 goedemorgen borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Goedemorgen lieve mensen, leuk om jullie alweer te `zien`...Blondie: veel succes met je dagboek...schrijf maar wat, doe maar niet forceren....ik moet ook voor school "verslagen"schrijven over mijn ontwikkeling...en af en toe weet het niet hoe of wat en begin gewoon te schrijven...daarna doe ik ordenen en uitendelijk maak sense...Igor: een makkelijk en gezellige dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Goedemorgen Bor en Susana:heart:Den Niwi se:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 den blondie se goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Bloempje, ik kijk dagelijks even op je blog en het is vaak erg herkenbaar en ook wel confronterend, zeker je blog van gisteren... Ging bij mij door merg en been omdat ik mijn kids en hoe ze mij zullen hebben ervaren in mijn actieve gebruik "zag"Thnx, Confronterend, maar helpt mij zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 29 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 morgen susana is waar hoor alles is in het begin zo verwarrend weet niet waar je moet starten ik was heel zakelijk toen ik begon te schrijven hahahaha dat is nu wel heel erg anders ,dus dat komt allemaal wel eerst moet je wennen aan het schrijven maar dat is normaal.http://www.ikbenalcoholiste.blogspot.combijna 17 maanden van de alcohol: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Zo is het Bloempje...weet je we hebben geleerd om alles te doen met onze hoofd, koud, zakelijk...en we vergeten te voelen, emoties ..ik ben aan leren om te denken met mijn "buik"want is daar waar onze gevoelens zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst 29 september 2010 Juist Bloempje, dat zakelijke daar loop ik nu dus tegenaan, maar heb goede hoop dat dat dus veranderd... Fijn om te horen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden