Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Goedemorgen Igor, Bloempje, Teveel...

Onrustige nacht gehad... Veel aan mijn koppie...
Vandaag start ik met het schrijven in mijn dagboek, wie weet geeft dat iets meer rust in dat koppie van me...

Igor ; Succes op je therapie vandaag...

Bloempje ; Ja, lekker een straffe bak koffie voor mij graag, zwart !!!

Teveel ; Dag 3, maak er een mooie droge dag van...

Geplaatst

nee blondie snap ik maar je zal zien dat je een overzicht gaat krijgen over je leven maar ook meer ruimte hahaha ik dacht indertijd ook lukt me nog geen week om dit vol te houden maar heb door gezet en uiteindelijk vond ik het heerlijk .

uiteindelijk is het blog weer een aanvulling hierop vind het heerlijk en goed voor mijn verwerking .

bijna 17 maanden zonder alcohol

Geplaatst

Wanneer schreef jij je dagboek dan... nog dezelfde dag of de dag erna...
Ik ben nu aan het schrijven over gisteren, maar ik moet zeggen dat ik mijn gevoel wat moeilijk kan terughalen...
Ik merk dat ik nu teveel rationaliseer en niet vanuit mijn gevoel schrijf...:huh:

Geplaatst

Goedemorgen lieve mensen, leuk om jullie alweer te `zien`...
Blondie: veel succes met je dagboek...schrijf maar wat, doe maar niet forceren....ik moet ook voor school "verslagen"schrijven over mijn ontwikkeling...en af en toe weet het niet hoe of wat en begin gewoon te schrijven...daarna doe ik ordenen en uitendelijk maak sense...
Igor: een makkelijk en gezellige dag toegewenst

Geplaatst

Bloempje, ik kijk dagelijks even op je blog en het is vaak erg herkenbaar en ook wel confronterend, zeker je blog van gisteren...
Ging bij mij door merg en been omdat ik mijn kids en hoe ze mij zullen hebben ervaren in mijn actieve gebruik "zag"
Thnx, Confronterend, maar helpt mij zeker...:sun:

Geplaatst

Zo is het Bloempje...weet je we hebben geleerd om alles te doen met onze hoofd, koud, zakelijk...en we vergeten te voelen, emoties ..ik ben aan leren om te denken met mijn "buik"want is daar waar onze gevoelens zijn....

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...