niwi Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 ik begrijp je wel, Willvos....maar waarschuw je alleen maar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Een gewaarschuwd man is er twee waard hé niwivos. En ik weet dat je klaar zult staan voor mij. De geruststelling die me dit geeft is niet in woorden te beschrijven Volgend jaar een bbq in mijn nieuwe stek, met heel veel cola. Deal ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 ok....das een deal, Willvos....geen zorgen voor maken, ik heb al subsidie aangevraagd bij Tactive...komt wel goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Good thinking vosje, good thinking Ik ga hier nog wat verderwerken met één oog op het forum. Eentje maar hé, dat andere verdeel ik over die 5 laptops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Goedenavond Rekels en Jet,Net weer terug van mijn AA meeting, was weer fijn...Zie dat ik net te laat ben om Bolletje weer welkom terug te heten...U zijt gemist Bolleke !!!Op de vraag eerder gesteld waarom er zo weinig mensen tegenwoordig in de huiskamer zijn, kan ik voor mijzelf vrij duidelijk zijn...Ik ben hier vrij druk met mijn therapie en daarnaast ook druk met aanpakken van mijn valkuilen...1 van die valkuilen is dus dat ik mij teveel zorgen gaat maken over anderen en daardoor mijzelf en mijn herstel in gevaar breng door mijn herstel/therapie te gaan verwaarlozen...Ik ben daarom regelmatig nog wel in de ochtend op het forum te vinden en als afsluiting laat op de avond, maar beperk daarom tussendoor mijn forumgebruik...Ik kies in dit geval even voor mijzelf, klinkt misschien wat egoistisch en zo voelt het bij mij soms ook nog wel, maar ik weet wanneer ik goed voor mijzelf zorg,dat ik pas een goede steun en hulp kan zijn voor de ander... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 hoe later op de avond........good evening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 and goodbyetruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 daar kom ik even voor terug hoormasochist als ik benhoi Jet:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 thnx Jetben idd doodmoeand volley starts at ninetruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden