bolletje Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Ja Witje, wat ik ook al schreef hé, ik ben weer an het schilderen geslagen. Gaf toch wel weer een heerlijk gevoel. Ook al merkte ik wat onzekerheid. Kon moeilijk beginnen maar na een kwartiertje voelde het weer zo goed aan.Teveel, dat is ook niet te bevatten, waarom willen we in die roes komen, waarom willen we niet meer helder kunnen denken, waarom drinken we terwijl we weten dat we veel kapot kunnen maken.Ligt dat nu echt aan dat stofje dat we missen? Ik weet wel dat, als ik zucht krijgt, ik eigenlijk maar één ding wil en dat is, me minder geremd voelen. Gewoon ff helemaal los gaan.Goeie avond Druppie. Hoe is het met je makker de struikrover? Is hij al een beetje gewend aan het nieuwe huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Hoi Harry en alle anderen.Ook voor mij morgen dag 5. Deze keer m.b.v. Refusal.Heb net nieuw werk dus het is wel handig 's ochtends lekker fris te zijn temeer omdat ik een flink eind moet rijden.Zie wel tegen het weekend op. Dat is toch lastiger.Hoop het toch vol te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Hallo Cynthia,Gaan we mooi samen op.Jij houdt vol en ik geef niet op, moet je eens opletten hoe goed we ons over een paar weken voelen.En dat weekend, ja... ben je alleen? (heb je "Wie is wie" nog niet gelezen)Sterkte en, het is gewoon waar: als je van die eerste afblijft ben je een heel end.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Hihi Bolleke Struikrover is van Caro en Banjo is van mij. Maar Banjo is oke hoor. Zolang ik maar in de buurt ben en ze bij me mag slapen geeft ze geen krimp. Struikrover is trouwens ook oke en heb al wat lekkers gekocht voor hem als het wereld dierendag is. Voor de kittens en cavia's ook wat gekocht en maak er een mooi pakje van maar doe ik dat niet altijd? Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Hoi HarryNee niet alleen en daar zit de verleiding ook.Mijn echtgenoot steunt me wel maar koopt voor zichzelf wel bier.Ik moet door de refusal er nu wel afblijven maar dat komt mijn humeur niet altijd ten goede.Toch moet ik proberen vol te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Ja, dat is lastig Cynthia,Wel een extra gote overwinning als je dan toch niet voor de verleiding bezwijkt.Maar ja, ik heb makkelijk praten, mijn vrouw drinkt niet, denk dat ze de 10 glaasjes zoete wijn per jaar niet haalt, en die drinkt ze dan ook nog om mij plezier te doen.Sterkte, en neem die Refusal, dan maar wat minder gezellig...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Drup mogen de dieren het ook zelf uit pakken:)Cyntia Heb je ook hobby's? Iets waar je helemaal in op kan gaan?Ikzelf slik ook Refu. en ik ben er heel tevreden mee. In het begin had ik ook erg veel moeite. Ik had het gevoel (hoe stom dat ook klinkt) dat ik iets fijns van mezelf af gepakt had. Iets heel dierbaars.Ik denk dat ik er een paar weken moeite mee gehad heb. Ik denk dat ook m'n hersenen moesten wennen aan het idee dat ik gewoon niet meer kan drinken. Doordat ik, als ik weer zucht kreeg, tegen mezelf moest zeggen "Nee ik kan nu niet drinken" de zucht toch op een gegeven moment minder werd. Het gaat dan om de geest. verslavind. Die duurde bij mij wat lang. Nu vind ik het geweldig goed van mezelf dat ik trouw, twee keer per week m'n pilletje in neem. Klinkt erg opschepperig maar ook jij zal op een gegeven moment merken dat je erg trots op jezelf kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Hey good evening frummers Bollie, wat ben ik blij je terug te horen. Ijzersterke dame jij, en hoe je met Jos omgaat is indrukwekkend gewoon.Cynthia, refusal doet wonderen, zolang je er maar van de drank afblijft. Ik heb hetzelfde met antabus. De rem bij uitstek. Zo ontdek je de woestijn Harry, de stad intrekken, ik ken het, maar zoals bollie al zei, dat loopt gewoonlijk fout af en morgen heb je er spijt van. Probeer dus aan morgen te denken. Watjes in je hoofd of een frisse kop ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Bolleke van mij mogen ze alles want het is toch Caro's flat hahaha.Will trek je het een beetje na de shok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Hey Willbillie, lekker ding. Wat fijn te lezen dat je een appartement hebt kerel. Ik ben gelukkig voor je en was zo blij toen ik het las. Ja heerlijk al die fijne berichten te lezen. En wat ga je nog steeds goed hé? Heerlijk te lezen dat je zo sterk bent geworden. Blijf maar lekker samen de weg bewandelen met je grote maat Niwi, daar heb je veel steun aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Truste mensen,Lekker slapen, mooie dromen en morgen... inderdaad, die houden we droog.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Trusen Harrie, en wees maar trots op jezelf, je hebt het droog gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Ja drupje, heeft heel de dag in mijn hoofd gespeeld. Heb duizenden flashbacks beleefd met hem. That's life offcourse.Ja bollie, alhoewel ik al momenten heb gehad hoor, maar ik trek mijn pootje in en loop verder naast niwi en de rest. Moeilijke tijden hier. Neem de antabus als ik voel dat het gevaarlijk word, is goed zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 de woestijnvossen se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 den niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Rekeltje, hoe is ie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 ah....den Will se....alles kits hier...en met jou, andere rekel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Goed, ondanks de situatie. Ben me hier aan't storten op pc werk. Ben met 5 laptops tegelijkertijd bezig. Pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 da zal nie meevallen allemaal...in die woestijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Den Niwivos se.Mensen ik ga weer afsluiten en duik niet al te laat m'n bed in.Willbillie ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen. Las net het vervelende bericht. Heel veel sterkte.Trusten lieve allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 slaap wel...bolletjevos.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Dat lukt me wel bollie, leve de temesta, hier zal ik binnen een paar maanden ook wel van moeten afkicken denk ik Trusten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 bolletjevos Hoe lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 als je daar ook maar mij oppast, Will...met die temesta....das ook brol.....ik heb dan vreselijke ervaring met seresta....gelijkwaardige troep eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Ik weet dat, maar het geeft me een droomloze volle slaap. Ik zou er onderdoor gaan anders.Dat zijn zorgen voor later. Nu eerst de drank buitenhouden, of toch zoveel als mogelijk, niet te veel hooi op mijn vork nemen, en voorruit kijken. Volgende week wellicht een van de belangrijkste weken uit mijn leven voor de toekomst !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden