will Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 saartje, al goed dat dromen bedrog zijn hé Blondje, heb je nou al nieuwe dreads ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Will, woestijnrekel... en een bos voor de nieuwe zaak !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Nope, Will en komen er de komende 10 jaar ook niet... Financieen staan het niet toe dus zal het met mn hippiekapsel moeten doen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Dankje blondje, met liefde ontvangen.Wat moet ik me bij een hippie kapsel voorstellen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Dun, sluik haar waar niks mee aan te vangen is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Doe daar nog kort en kalend bij en je hebt dat van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Thanx en ja; mijn proeftijd is nu om en ben dus nu in vaste dienst!Ga dr nu gauw vandoor, diesel wil niet starten bonkbonkbonk vrrrrrrrrroemmmmmm Doeidoei,good goan allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Maar goed, ik merk aan mijzelf dat ik hiervoor mijn identiteit en waardering in mijzelf ontleende aan mijn uiterlijk en hoe anderen over mij denken...Nu zal ik die waardering in mijzelf moeten zoeken en vinden... Wat een dieptepraat zo vroeg in de ochtend... Tijd voor koffie en een peuk in mn tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Wat anderen over je denken doet er niet toe blondje, zolang jij je maar lekker in je vel voelt. Dat is het belangrijkste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Borretje, alles okay, meis ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 is weer uitgeblogt en is heel erg tevreden http://www.ikbenalcoholiste.blogspot.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Dat is waar Will...Daar ben ik nu 37 voor moeten worden om dat door te krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Blondje, ik leer op mijn 46ste nog alle dagen bij, geloof me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 goedemorgen alllen.....Will... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 De man met het eeuwige frisse hoofd sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 zou dat komen door te volharden in de nuchterheid ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 De beloning voor de nuchterheid is een fris hoofdje. Volmondig ja dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 dag 8.262 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Hahaha...Dat zou goed kunnen Niwi.Gisteren op mijn AAmeeting gaf ik aan er al 81 droog te staan...Jaren ? werd er gevraagd...Ja, ik word er met de dag mooier op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 morgen niwi . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 ook morgen bloem.....vandaag dan maar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 81 blondje, amai, prachtig zeg, je hebt het te pakken hé, je bent al los over mij gegaan. Maar ik geeft niet op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 Lieve Will,Je weet dat het leven zo mooi kan zijn in die woestijn, waarom dan ook anders willen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 wat te denken van die oase ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2010 goede morgen allemaal.Wil? de nieuwe zaak, gefeliciteerd maar ik neem aan dat die nog niet klaar is . en wat je woning betreft wanneer kun je d'r in?ik ben al een paar dagen niet lekker, we zitten elkaar aan te steken geloof ik met de theraphie . nu lekker weekend kan ik lekker uitzieken even terug lezen hoor tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden