bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Of de Kundalini Piet, wie weet wat er los komt. HHHHHOOOOUUUUMMMMMMMMM wil ook wel eens helpen maar kweet niet wat daar dan uit komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 hey jullie allen long tiime no seenik weet hetbump hier midden in maar toch eerlijkheidshalveik denk aan jullieen moet ooki eerlijkheidshalve zeggener zijn momenten geweestin the head of the momentdat ik een borrel borrel heb genomenis geen excuus, ik weet het maar los van dat blijf eerlijk en open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Nee nou breekt me de klomp, ff goed door m'n ogen wrijven. Zie ik dat goed???? Is dat niet :rose:nnetje?Goh hier word ik heel blij van zeg. Weer terug van weggeweest lieverd? Ik heb nog vaak gedacht hoe zou het toch met je zijn.Jammer dat het niet drinken niet helemaal gelukt is. Hoelang stond je nu droog? En is het erg lang geleden dat je een borrel gepakt hebt? Heb je nu erg veel moeite om weer opnieuw te stoppen?Maar het belangrijkste is JE BENT WEER IN DE HUISKAMER. Welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Middag, allen tesaam,Hoi Zonnetje,Dag Zonnetje (je was maar even hier)Hoe is het met bolletje vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Goeie middag Rapi. Hier gaat het goed. Was bij Jos geweest maar dat had ik al geschreven.Hoe is ie met jou meid. Lekker het weekend uitrusten na een week hard werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 hey bol fijn van je te horenen wat dat drinken betreft ben bijna 5 maanden volledig droog geweest... sinds terugkomst ... geleidelijk aan, mede door stress en andere factoren (ik weet is geen excuus) terug beginnen drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Ha Bol,Ja, uitrusten, dat zou ik eigenlijk moeten doen he.Heb vandaag de hele dag vrij,Normaal moet ik altijd werken tot 12.30.Inplaats van uitrusten,heb ik de ramen voor en achter gezeemd.Boodschappen gedaan,2 wassen gedraaid en opgehangen.De gallerei geschrobd.Kan het niet laten he, geeft ook wel weer een goed gevoel,zo in mijn eigen huisjeWas alles goed met Jos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Oh, Zonnetje,Jammer van dat drinken.Dan is het wel goed dat je hier weer even terug komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Begrijp ik uit jouw berichtje dat je nog steeds drinkt? En nee natuurlijk is het geen excuus maar we zijn maar mensen, en hebben allemaal onze zwakheden. We mogen vallen, als we maar altijd weer opstaan. Iemand heeft zoiets als onderschrift.Van de andere kant heb je het toch ook 5 mnd. vol gehouden en dat moet je toch ook niet vergeten. Al was het alleen maar om de wetenschap dat je het kunt. Je kunt de draad weer op pakken meid.Maar ik voel een hoop somberheid bij het lezen van jouw bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Rapi ja hoor met Jos was het weer een stuk beter. Gelukkig want het is van de week weer flink bal geweest.Maar wat heb je weer hard gewerkt. Ik kan me dat wel voorstellen hoor. Je denkt, nu ben ik vrij nu kan het en laten we eerlijk zijn, wat is er nu fijner dan straks lekkr voldaan op de bank gaan zitten in een schoon huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Bol,Jij begrijpt het tenminste:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 quote: Originally posted by: Hannah1Kan er ook wel om lachen BB. Je hamert er vaak zo op dat je het vervelend vind dat mensen een pb noemen omdat anderen zich dan buitengesloten kunnen gaan voelen. Het maakt mij niet uit hoor.. Point taken Hannah, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Jet,Geweldig, dat jij dat kan, zo'n uurtje plat.Was zelf vanmiddag ook erg moe, eigenlijk nog, maar voel me schuldig als ik dan een uurtje naar bed zou gaan.Kan daardoor dan toch niet slapen.Belachelijk he, voor wie zou ik het moeten laten, of me schuldig voelen.Slaat gewoon nergens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Die momenten koester ik zeker Jet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Tuurlijk slaat het nergens op Rapi maar in mijn geval ben ik opgegroeid en gevoed met het idee dat luiheid uit den boze was. mijn moeder zag niet het verschil tussen lui of moe zijn. Daardoor heb ik heel m'n leven een soort van opgejaagd gevoel gehad. Nu ik dit zo schrijf denk ik dat het wel eens een van de reden zou kunnen zijn voor mijn alcoholmisbruik. Als ik gedronken had en eigenlijk erg moe was, kon ik toch door gaan. Ook gaf het mij rust en ontspanning. En heel belangrijk, ik mocht dan wel moe of lui zijn. Voelde me daardoor niet schuldig of slecht.Door in het verleden heel veel tegen mijzelf te zeggen dat ik moe mocht zijn en ook wel lui, is het inderdaad minder geworden en voel ik me over het algemeen rustiger.Dat ik veel bezig ben is alleen omdat ik dat erg leuk vind maar niet meer omdat ik dat van mijn moeder moet. Het menske is al zo'n 35 jaar dood hoor maar dat zit zo diep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Jet,Ja, dat is wel iets wat je moet leren denk ik.In jou geval werd je dus gedwongen om te rusten, dan leer je het waarschijnlijk vanzelf wel.Maar net wat je zegt, na zo'n slaapje, ben je wel vaak nog een tijd erg suf.Bol, Een soortgelijke opvoeding heb ik ook gehad.Mijn moeder had in 10 jaar tijd 8 kinderen gekregen.Daarnaast hielp ze nog op de boerderij.Als ze het s'middags waagde om heel even te gaan zitten, zei mijn vader;Heb je niks anders te doen?Maar ja,dat soort uitspraken lag ook weer aan zijn eigen opvoeding.Ik weet nog;Ziek zijn,met een dekentje op de bank was er echt niet bij.Als je ziek was,moest je naar bed,onder de wol,op een koude zolderkamer.Nou, dan bedacht je je wel 2 keer of je echt wel zo ziek was.Misschien, heeft ook mijn alcoholgebruik daar wel mee te maken gehad.Aan de andere kant;de helft van mijn familie heeft totaal geen moeite met drank.De andere helft dus wel:)Zou het dan toch in de genen zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Dat dacht ik ook Borrie, trouwens goeie middag. Lekker aan het genieten van je kereltje?Rapi ik moest een keer ongesteld worden, was net 13 geloof ik en was daar behoorlijk ziek van. Ben op bed gaan liggen en moest eruit komen van mijn moeder. "Ga de tuin maar omspitten dan ben je zo van de pijn af. Ja ik dank je de donder zeg, ik kon niet meer op of neer van de rugpijn.De mensen waren vroeger veel harder denk ik. Niet mauwen maar werken was het motto.En o wat had mijn moeder een hekel aan kreunende mannen.Die waren kleinzerig en hadden veel zelfmedelijden.WAAROM MOET IK DAN IN GODSNAAM TEGEN ZO'N TUINKABOUTER AAN LOPEN:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Bor,Ja,erfelijk belast.Je bent er maar mooi klaar mee.Nou ja, gewoon maar niet meer doen dus.We kunnen er dus gewoon niet mee omgaan (helaas) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Ha,ha Bol,Dat weet ik ook niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Hahahahaha die Borrie toch. lach me kapot. Zal dat van de week eens zeggen tegen hem. Wow wat zal die daar kwaad om worden. "die flauwe geintjes van jou ook altijd, zie je niet dat ik heel ziek ben en bijna dood ga?Ja hoor kabouter je plaat blijft al een jaar hangen.O had nog iets willen vragen aan Bor. Maar misschien weet iemand anders dat ook. Ik kreeg vanochtend bij Appie een soort ja hoe moet ik het zeggen, van die gekleurde speeldingetjes voor kids. Nou het is mij als volwassene zelfs niet duidelijk wat je daar mee kunt doen. Nou moet ik ook eerlijk toe geven dat ik niet zo vlot van begrip ben maar dat wisten jullie al wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Bol,Gelukkig hou je je humeur nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Goedemiddag, bijna avond...Heb de tip van PP vanmiddag ter harte genomen en ben gaan mediteren op mijn slaapkamer...Ik weet ook dat ik het TIJD moet geven om mezelf aan te leren om mijn rust te pakken en dat mezelf ertoe dwingen niet helpt... (thnx Jet, je hebt me doen nadenken met je PB)Nu gelukkig weer lekker relaxed, en op voor de avond met mn kids en mn partner... Tijd voor hen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Hoi BlondieGoed idee, van dat mediteren.Heb er ook even aan gedacht om dat vanmiddag te doen.Maar ja, geen rust in mijn kont he.Goed hoor van jou.Geniet maar van je partner en kids vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Rapi,Als je terugleest zul je lezen vandaag dat ook ik weinig rust in mn kont had...Meditatie heeft bij mij in ieder geval geholpen, in ieder geval vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Ik las het BlondieMeditatie kan idd. wonderen doen.Nou ja,morgenochtend weer naar yoga.Daar komen behalve yogaoefeningen, ook veel ademhalingsoefenigen en meditatie in voor.Ik knap daar altijd heel erg van op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden