Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ik snap het gebruik van het woord "Ronselen" niet goed.
Dan moet je mensen toch proberen over te halen voor jouw kamp te kiezen.
En dan moet je dat kamp ook noemen en waar je het kunt vinden.
Dat heb ik nog niet gezien, of mis ik iets?

Geplaatst

Haai Bol. Jij gaat supergoed meid, ook v.w.b. Joske. Hier gaat het financieel wat minder. Werk vinden lukt niet ondanks een muur aan diploma's en ruim 20 jaar ervaring. Ja fulltime maar dat gaat het niet worden met een dochter die nu in groep 8 zit (wordt volgende week pas 11) die ook een rottijd achter de rug heeft en dus mama's steun en aanwezigheid nodig heeft. Moet nu dus toch echt, helaas had het nooit gedacht, bijstand aan gaan vragen... vraag me soms wel eens af wanneer de goede tijden aan gaan breken. Maar ik geef niet op hoor.

Jet welk draadje bedoel je dan precies. Weet niet of mijn bijdrage zo geweldig is hoor maar wil wel eens kijken, als ik iemand kan helpen graag.

Geplaatst

Ik hou het op woenstijnvos hoor.
Ik vind t mooi niwi dat je meelopers hebt in de woestijn.
Ik wens je er nog heel veel toe.
Weet ik in ieder geval dat ze de goeie kant oplopen

Geplaatst

Ja Jet het is kluten zoals Bollie zegt:D maar weet je wat het ergste is. Aangezien ik ex semi-overheid ben heb ik niet eens een werkcoach. Ik heb al zo vaak gevraagd of ik niet (nog) een opleiding oid kan/mag gaan doen maar nee hoor daar kom ik niet voor in aanmerking omdat ik voldoende opleiding heb.. Maar ik kom er uiteindelijk wel hoor, duurt alleen iets langer.

Zal de draad eens bekijken en als ik iets zinnigs te melden heb zal ik dat zeker doen.

Geplaatst

Begrijp ik het nu verkeerd dan niwi?
Ik dacht toch dat je al met een paar van het forum daar liep
of is dat niet zo.

Ik heb trouwens weer hannah gemist,
we lopen elkaar constant mis

Geplaatst

Hallo lieve knokkers/minderaars/stoppers/kanjers...

Een hele goede zonnige zondagmorgen(op het randje zondagmiddag) allemaal! Ik heb gisteren een beetje dat verhaal of discussie over het onderwerp 'minderen' gelezen en dat deze groep minderaars zich een beetje in de steek gelaten voelt? zo begreep ik het tenminste... ik vind dat iedereen zich hier welkom moet voelen, minderend of gestopt of nog hard knokkend. Daar draait dit hele forum toch om?
Ik ben ineens gestopt omdat minderen voor mij gewoon geen optie was, want dan is mijn rem toch kapot, dus ik had geen andere keus. Maar ik vind het minderen als je dat kunt net zo knap hoor! Het vergt net zoveel wilskracht als rigoureus stoppen. En dan is er nog het punt dat sommigen minder vaak op het forum verschijnen dan anderen. Er is gewoon het verschil van persoon tot persoon. De een lucht hier dagelijks zijn hart, en de ander wat minder.
Naar mijn mening moet je gewoon inloggen en schrijven en je gevoel of ervaringen delen als je daar behoefte aan hebt. Het is net als een eerste schooldag: in het begin is het eng en voel je je alleen gelaten en ben je blij als je iemand zijn 'hand' kunt vastpakken om over de drempel te gaan. Maar gaandeweg kun je steeds meer alleen je draai vinden maar weet je dat er altijd iemand is om je te steunen of aan te horen als je je weer eventjes alleen voelt. Net als leren zwemmen ook... het gaat steeds beter... zo zie ik het.

Ik ben zo iemand die in het begin echt vaak op het forum te vinden was, wat mij echt door de allermoelijkste weken heen heeft gesleept, maar sinds ik (vandaag 2 weken) onze hond in huis heb is er gewoon minder tijd om te praten op het forum maar dat wil niet zeggen dat ik al die lieve kanjers vergeet.

Bolletje, Jetset, Blondie, Dymph, Jane, Will, Niwi, Druppeltje, Chardonnee, Rinkone, Igor, Teveel, Hannah, Slokje... allemaal mensen die ik wil danken voor de oppeppende woorden en openhartige ervaringen/ verhalen op het forum. Het geeft zoveel herkenning, en iedereen knokt net zo hard... Als puntje bij paaltje komt moet je het alleen doen, je eigen wilskracht en doorzettingsvermogen.

Maar de steun is gewoon geweldig. Niemand moet dat vergeten dat we samen knokken en samen sterk staan. En bovenal: niemand is perfect! iedereen maakt wel eens een schuiver of heeft zijn zwakke momenten. Daar zijn we mensen voor.
Ik had gisteren een moeilijke avond, had ontzettend trek ik alcohol maar heb toen de hond aangelijnd en ben anderhalf uur gaan wandelen en toen we allebei moe thuis kwamen was het voorbij. De hond ging lekker liggen ronken en ik heb nog wat muziek geluisterd met een groot glas icetea. Mijn man was naar een personeelsfeest en kwam beschonken thuis en was 'niet leuk' dronken, dus ik had ineens een spiegel over hoe ik zelf ben geweest, en dat was geen leuke ervaring... Hij ligt nu nog steeds zijn roes uit te slapen terwijl ik om half tien vanochtend alweer met de hond aan de wandel was... Ach ja... zo gaan die dingen...

Zo, dat moest ik toch 'even kwijt' zonder dat ik ook maar íemand zou willen kwetsen want dat is het laatste wat ik wil!

Ik wens iedereen een heerlijke zonnige droge ;) zondag toe en geniet van het mooie weer!

Dag 35 droog, en ik neem vandaag ook weer de eerste NIET!

Liefs, tobbertje >>> Toppertje :present::D

Geplaatst

Jetset ik begrijp de gedachte van Hannah heel goed. Als mensen zomaar verdwijnen dan geeft je dat een raar gevoel van zou het wel goed gaan of is het mis? Daarom is het fijn als mensen toch af en toe wat laten horen. Mijn mening is zeg dan dat het goed/niet goed gaat of liever op een ander forum zit maar verdwijn niet zomaar. Je deelt hier veel dingen met elkaar dus blijf niet zomaar weg zonder iets te zeggen.

Teveel ik begrijp dat het ronselen via pb is gebeurd en miss nu nog maar daar weet ik verder niets van. Tja en wil je dat via pb doen dan zal je hier wel moeten inloggen. Naja ik bemoei me er niet mee want vind het hier best en miss is het gewoon belangstelling wat ook nog kan.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
niwi

het doet me eigenlijk denken aan Khadaffi....

en om daar nou trots op te zijn...

Nee joh Khadaffi, iekkkkk wat een goggomobiel zeg die vent. Met z'n macho gedrag.
Nee hoor jij bent een woestijnrekel Khadaffi een vos die z'n streken niet verliest.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...