Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een lekker dagje, de zon schijnt en ik heb er zin in:D
Minder goed geslapen vannacht door toch wat zorgen, niet over mijzelf hoor, maar kan het toch niet laten om me wat zorgen te maken om dierbaren...

;)

Geplaatst

Yep Bolletje,

Wij heben kleinzoon (10) en kleindochter (3) te logeren, altijd weer leuk.
Brownies hebben we niet hier Jane, maar als W dalijk terug is van het kerkhof ook lekker koffie drinken.

Vanmiddag moet ik werken maar dat is bepaald geen straf, alleen in het weekend en zeker als die kleintjes er zijn vind ik het wel jammer om weg te gaan.
Maar ja, je moet wat doen voor de centjes...

Geplaatst

Goeie morgen Blondie,
Jammer dat je niet zo goed geslapen hebt. Voel je je wel uitgerust?
Vandaag maar lekker rustigaan gaan doen hé? Misschien kun je zelfs nog wel ff buiten gaan zitten.:present:

Geplaatst

Lekker Bloindie, mogen de honden daar los?
Vond ik altijd het mooist, als ze los mochten, lekker ravotten...

Gaat goed ja, dag 6, maar liep net alweer "per ongeluk" een Snicker te snoepen.
Er staat bij ons altijd een schaal met allemaal van die kleine Marsjes, Bounty's enz.
Daar ben ik nu wel een goede afnemer van.
Maar ben niet al te dik en wil dat ook niet worden, dus we gaan ons matigen.

Veel plezier, als het bij jouw is zoals in Gorinchen dan heb je schitterend weer.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal.

Harry zitten vandaag beiden op dag 7
Heb net als jij kleinkind te logeren.

Straks proberen om de huishoudelijke klussen die me blijven aanstaren even te doen, vervolgens rondje 4 mijl hardlopen en daarna naar de stad voor een alcoholvrije terrasje

Wel lekker fit gevoel. Een heel verschil met vorige week zondag.

Geplaatst

Goeie morgen Hannah en Cynt. En Pietje.

Ff wachten nog Hannah, de zon is onderweg hoor.

Cynt. Wat een goeie voornemens zeg. Hoop dat je vandaag veel kunt genieten. Dat geeft weer een hoop energie.:present:

Piet houd jij vandaag een rustdag of ga je er flink tegenaan?

Geplaatst

Mooie he Cyntia, en het voelt hartstikke goed toch.
Ik had jou niet geasocieerd met kleinkinderen.
Net als bij een boek maak ik me hier voorstellingen van de mensen en het persoontje dat jij in mijn gedachten bent is veel te jong voor kleinkinderen..

Maar je hebt ze wel en het is geweldig, vind je niet?
Strakke plannen heb je vandaag, heel goed, alleen die huishoudelijke klussen...
Dat kan altijd nog als het minder weer is en op je alcoholvrije terrasje staren ze je ook niet aan.

Geplaatst

Harry, gelukkig mogen ze hier op Bussloo inderdaad vanaf 15 september weer loslopen en lekker ravotten.
Ook een flinke plas met water dus gaan waarschijnlijk ook het water wel in...
Jimi, de pup van 9 maanden (of puber) is er dol op:D
Daarnaast een heerlijk zonnetje hier, dus kunnen wij lekker genieten van een kop thee op het terrasje aldaar...

Hannah; Ik geloof dat er een site is waar je dat op kan zoeken waar de honden los mogen.
Als ik het me goed herinner www.hondenlosloopgebied.nl
Misschien heb je er wat aan ?

Was inderdaad fijn om te lezen dat Dymph en Bol in elkaar een maatje hebben gevonden.
Ik heb trouwens wel aangegeven dat ik het jammer vind dat er over de minderaars heen word gegaan door het draadje "stopmaatje" te noemen, maar dat terzijde

Geplaatst

Gossie Hannah, dan maken we wat los denk ik.
Gaan we allemaal vertellen wat we ons van de ander voorstellen.
Zal vaak leuk maar soms toch ook wel wat minder leuk zijn om te horen.

'k lees je in elk geval graag, kort, bondig een beetje afstandelijk...
Een vrij lange, slanke vrouw, met een beetje koele uitstraling, niet makkelijk te benaderen maar laat je mensen eenmaal toe dan laat je ze ook niet meer vallen.
Een Beta type.
Zal je zien dat het nergens op slaat, en dat kan eigenlijk ook niet, zomaar een gvoel dat ik heb.

Geplaatst

Blondie ik had al bij tips en adviezen gevraagd of ze de titel wilde veranderen. Misschien moet dat in overleg met de andere Tactiven. Ik ben ook voorstander als het gaat om stoppen of minderen.
Dan krijgen de minderaars ook eindelijk het gevoel dat ze serieus genomen worden en niet weggezet in een hoekje zo van, eigenlijk ben je toch verkeerd bezig.
Dan kunnen de minderaars ook mensen bij staan die willen minderen. :present:

Geplaatst

Mogge allemaal,

Leuk te lezen jullie plannen voor de zondag en wens jullie allemaal een heel fijne dag toe.

Ben ook eens naar een hondenschool geweest die ook al vroeg begon op zondag. Was in een heel groot park met maar een kroeg en daar kwamen we samen. Je snapt he al he? Na de training iedereen de kroeg in met als gevolg dat we lam naar huis gingen en hikkend riepen tot volgende week. Heb het zelfs een keer gezien dat er 2 mensen met de verkeerde hond naar huis gingen hahaha.

Geplaatst

Wat begrijp je niet Hannah?

Ben weer terug, kleinzoon kan niet spelen op de I-Pad want daar heb je Flahsplayer voor nodig.
En dat staat meneer Apple niet toe, een van de meerdere nadelen van dit ding.
Mocht je aanschaffen overwegen, denk dan goed na, er komen allerlei tablets aan die op een open systeem werken en waar je wel alles mee kan doen.
Harry

Geplaatst

Hey Hanah. Ja still in love maar lover heeft gordelroos dus da's minder... en hoe is het met jou en de pup?

Verder iedereen die mij nog kent een hele goede morgen toegewenst.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...