witte Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Truste Beate en onhoud die mooie zin vd priester:Heb vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Beate,je begint over vit.C.maar vergeet je de B-tjes niet?erg belangrijk, zeker als je vermoeid bent.iets spannends te vertellen???een hele boekenkast volmaar nu zou ik het ook niet zomaar één twee drie wetensorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Weet je Tas tussen nieuwschierigheid en oprechte belangstellingzit volgens mij weinig verschil hoor.Ik ben vaak nieuwschierig naar mensen en hoe ze dingen aanpakkenmaar eigenlijk is het ook oprechte belangstelling van mij kant.In ieder geval hoop ik telkens dat genomen stappen goed afgelopen zijn.Dus ja,... noem het nieuwschierigheid of belangstelling, ik weet eigenlijk niet wat de juiste benaming ervoor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Witteals de verkregen informatie alleen voor negatieve doeleinden wordt gebruiktdan is nieuwsgierigheid een verkeerd ietswat wij hebben??een onwijze nieuwsgierigheid omdat we willen lerenomdat we willen helpenomdat we tot steun willen zijnen uiteraard omdat we het gewoon willen doen dan eerst.oprechte belangstelling klinkt wel leuker :light:ach, ik ben en blijf oprecht belangstellend nieuwsgierigalles ok met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Mooi gezegd TasHelemaal mee eens.En ja hier alles ok. Met jou en V ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Tja, alles gaat eigenlijk heel lekker.niet helemaal, anders ben ik Tas niet.de laatste weken veel te veel meegemaaktnegatief maar gelukkig met een positief randjedaarom ben ik hier denk ik ook vandaagik heb een belangrijke periode afgeslotenmaar het voelt nog niet helemaal zodus ik wilde een beetje van mijzelf teruglezenwat is er in hemelsnaam allemaal gebeurt de laatste jaren.ach, ik ben nu wel klaar met het verledenniets meer wat me kan inhalenniets meer om afgerekend te wordenbeetje met weemoed lees ik terugmaar blij dat de slechte periode nu echt is afgeslotenzal altijd ups en downs blijven houdenmaar gelukkig weet ik dat ik nooit meer zo diep hoef te gaangeen haar op mijn hoofd die dat ooit nog wenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Will , je was nu idd niet in de war . Ik worstel, maar op mijn eigen manier. En zo te lezen had jij ook weer heel wat af te worstelen.....Wederom sterkte, en respect Beate, dank voor je warmte, maar ik ben een meelezer. En ook een minderaar, niet gestopt....daarom praat ik ook amper op de dagdraad. Wil wel mensen helpen, maar kan het (nog) niet. Alhoewel ik wel vaak gedachtes heb...Wellicht in de toekomst.En verdorie, vergeet ik iedereen een goede nacht te wensen, bij deze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Ik ben echt oprecht blij mee om te lezen,dat jezelf vindt dat het goed met je gaat.Ook al heb ik nog 100 vragen aan je.Gewoon ja uit nieuwschierigheid of oprechte belangstelling hoe je het noemen wilt dus.-rijbewijs dochter-ouders- behandeling wel of niet goed - enz enzJe weet wel dat soort dingen, maar op 1 of andere manier vind ik dat ook weer ongepast ofzoDenk dat jij ook nog wel 100 vragen (ok 100 is beetje overdreven:D ) aan mij hebt.Maar ja dingen gaan ook zoals ze gaanIn ieder geval hoop ik dat je positieve randje steeds dikker en dikker is geworden en anders, dat hij in de toekomst nog veeeeeel dikker zal worden.....Ik vond het leuk je weer is gesproken te hebben, ik heb ook jou gemist.Helaas moet ik nu afsluiten, want morgen gaat mn wekker weer(helaas is daar nog niks in veranderd;) )Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Die zag ik nog netMeisje 66Ik ben ook een minderraar hoor en zie het aantal berichten van mij..Tis maar ff dat je het weet.Zolang we alcoholdebaas zijn op welke manier dan ook, of bezig zijn het te worden,is het juist goed om hier mee te schrijven, anders doe je jezelf veel te kort!!Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Slaap lekker Witte!het antwoord op die 100 vragen komt binnenkort wel!belangrijker is dat je nu lekker je rust neemtga ik ondertussen alle vragen opschrijven, even checken of ik die 100 kan overtreffenhe meisje,Waarom zou je een ander niet kunnen helpen?omdat je een "gewone minderaar" bent?rare bewoording want we willen allemaal hetzelfdede alcohol de baas te wordenok, we doen het allemaal anders, en niemand doet het foutof zit jezelf nog teveel in de knoop om te kunnen praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 tasseke, ik ben heel erg met mezelf bezig, en heb voor mezelf ook al veel dingen uitgezocht, zeg maar. Dus gelukkig zit ik niet met mezelf in de knoop, integendeel. De knoop ontwart zichzelf! Maar dank voor je belangstelling! Weet dat jij eerder wel vaker op het forum was, zo te lezen gaat het goed met je, fijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Yes,eindelijk iemand met een gezond egoisme!helemaal niets mis mee om veel met jezelf bezig te zijn.het grappige is eigenlijk wel dat voor iedereen de knoop vanzelf ontwartwe zijn alleen soms te star en blijven staren, in de hoop dat die knoop NU losraakt.helaas duurt het wat langer, maar losraken doet het meestal wel een keertjeblijf ontspannen maar eerlijk naar jezelf kijkenik hier vaker?vroeger?hahahaha, het was mijn levenmaar ook bij mij gaat de knoop steeds losser zittengelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 huh,zo graag zie ik mezelf nu ook weer niet kletsen!een dubbele posting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Precies, ik weet nu, dat als ik goed met mezelf bezig ben, dan heeft dat ook zijn uitwerking op mijn omgeving. Als ik beter in mijn velletje zit, dan kan ik ook beter voor mijn kinderen/gezin zorgen. Oftewel, eigenlijk begint alles bij jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Zeker weten, alles begint echt bij jezelf.er is er ook maar één die goed voor je kan zorgenyep jijzelf.Voorheen ws ik altijd druk bezig met anderenvoornamelijk anderen de schuld geven van mijn ellendemaar ook was iedereen belangrijker en leuker dan ik.verdrietig ben ik geweest, verdrietig omdat er niet voor me gezorgd werduiteindelijk bleek ik alles buiten mijzelf geprojecteerd te hebbenom vooral maar niet bezig te zijn met mijzelfNu dat ik voor mijzelf zorg gaat er een wereld voor me openhet is uberhaupt een stuk makkelijkeralles loopt gewoon, en tja er wordt zelfs voor me gezorgd, ook door wildvreemde mensenik promoot dus om vooral aan jezelf te denkeneen beetje positieve egoisme is goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Ik ga afsluitende dag begint morgen weer vroeg.Meisje,ga gewoon lekker zo doorlaat de knoop vanzelf ontwarrenen blijf aan jezelf denken en jezelf goed verzorgenen laat je verrassen door alle positieve dingendie zomaar op je pad zullen komenen die komen echt!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden