jerre1982 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 nee blijkt er niet te zijn... heb aan jou net een pm gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ik zal hem lezen joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Jetset, het is stilletjes hier.Een trieste, stille Jerre, die weer slecht nieuws heeft gehad.Dymph, die ik (nog) niet ken.Jij en ik.Duik maar in mijn zetel en mijn boek, maar kijk straks nog wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 ik ga slapen. weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Truste Igor, slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ik ga ook afsluiten. Ben een beetje moe en moet er morgenvroeg uit. Naar Breda, honden halen. Jippie, ik heb er zin in. Lekker een daggie weg.Lieve mensen, heel misschien kom ik morgenvroeg nog ff langs om een bakkie te doen, en anders morgen avond.Doeidoeiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Veel plezier morgen Bol, de markt in Breda, helemaal vol leuke restaurants, het ene nog beter dan het andere...Nee, we gaan maar niet geinen Jet.Voor nu of straks welterusten allemaal, lekker slapen.Wil en Jerre, veel sterkte, ik hoop dat jullie ook een beetje kunnen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Lieve mensen,Log even in en dan meteen weer uit.Wil iedereen even welterusten wensen, en Will sterkte morgen.Bol,Veel plezier morgen, als je de honden gaat halen.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Hallo lieve allemaal...net als Rapilos log ik ook even in en meteen weer uit om even gedag te zeggen en iedereen goedenacht te wensen en te melden dat ik morgen mijn record droogstaan van 40 dagen ga evenaren en verbeteren!! Dus het gaat nog steeds goed met mij.Weekend staat bijna voor de deur met zondag een verjaardag dus dat wordt weer even moeilijk, maar ik kan het!Samen staan we sterk!!Voor morgen iedereen weer een droge dag gewenst!Liefs, ToPPertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Toppertje,Van harte gefeliciteerd meid! Heeeeeeel goed!:light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ook hier nog even een inlogger-uitlogger...Ben erg moe dus ga zo gelijk slapen.Haren weer in stijl.AA meeting was waardevol (thnx kohtje:sun: ).Dank voor jullie medeleven nogmaals en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Hoi allemaal,Beate om je vraag te beantwoorden, ik ben 44 jaar. Uit jouw vorig antwoord begrijp ik dat je nog niet wist dat ik al gescheiden ben hoor. Het is nog niet helemaal officieel, maar we wonen wel al apart.We hebben nog een redelijk contact, maar voor wat betreft onderlinge afspraken met de kids, loopt het niet echt soepel, maar dat had ik kunnen verwachten...Groetjes,Kim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 He Kim, zie dat je je als enige nog was ingelogd dus zeg ik maar even gedag. Ken je nog niet. Zie dat je hier nog maar net bent. Ik ben hier ongeveer 3 weken. Wou nog even wat van me laten horen vandaag.Heb niet echt zin om veel te schrijven. Hoe gaat het met jou vandaag? Ik heb de hele dag wat in stad rondgehangen. Eerst naar ziekenhuis, tandarts, daarna veeeeel te veeeeeel geld uitgegeven. Rem volkomen kwijt. Ben zo weer weg maar omdat je als enige was ingelogt dacht ik , schrijf even wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chardonnee Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Hallo Bethanie, ook ik was nog online hoor.... welterusten voor straks.Bol, morgen veel plezier in Breda, en ga lekker eten bij Soho Kitchen op de markt, tegenover de kerk en de drie Gezusters, is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker, vaak biologisch en niet te duur.Toppertje, ben heel blij dat het je zo goed gaat, echt top, je doet je naam eer aan, ik zei het toch: je kunt het!Allemaal welterusten, en Dymph ik zie je niet maar heb je pb gelezen, ik antwoord je morgen meid, het komt allemaal goed, Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd.....Iedereen een rustige nacht en lekker droog weer opstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Slaap lekker straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden