ekstertje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Teveel: Vriendlief heeft wel eens overwogen om een 2de huisje te kopen, maar dan vooral als belegging. Ofwel steeds verhuren...Maar dat leek me niks. Bekenden zouden er van mij best inmogen. Maar vreemden en die er niet netjes mee omgaan, dat leek me niks. Ook zou ik dan het liefst mijn eigen persoonlijke spulletjes er in achter willen laten...Zo'n huisje of caravan zou echt mijn 2de woonplek zijn...Heb een staatslot gekocht...dus wie weet! Ben jaloers Teveel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ben er weer vandoor! voor iedereen!Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 ja klopt was het even vwrgeten eks.ik zit al te zweten nu, dus eigenlijk hoef ik al niet meer naar de sportschool toch?maar tja heb het beloofd dus toch maar gaansee you laterssszzzzzzzzzzz:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Goeiemorgen met z'n allen,Heb de dagvaarding goed doorstaan, en is uitgesteld ter plaatse naar komende dinsdag. Juist genoeg tijd om nu ook mijn sterke kant te laten zien. Ben bezig groot dossier op te bouwen en zondag afspraak met de advo. Zij heeft het zo gewillen en nu zal ze het zo krijgen. Nog steeds vind ik het jammer, erg jammer zelfs. Dit had zo anders kunnen lopen !! Jet, ik heb het gelezen van je loting voor de woonst. Ik zie je al staan op de tafel met die poezen kijkend naar je. Ben zo verschrikkelijk blij voor je !!!!! We gaan dit samen laten lukken jet, zeker weten.Is er nog wat koffie over ???? Btw, niwi bedankt om mijn boodschap hier te plaatsen gisteren. Ik was 's avond gewoon te leeg om me nog even te komen melden, dat begrijpen jullie vast wel hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Je bent net als mevrouw Teveel, Ekstertje.Zij wil ook beslist niet verhuren en ik eigenlijk ook niet.Staan inderdaad allemaal spulletjes in die we mooi vinden en graag om ons heen hebben, je wilt je toch lekker "thuis" en op je gemak voelen.Kinderen, broers en zussen mogen het wel lenen, is soms nog een gepuzzel want behoorlojk populair (en goedkoop natuurlijk )Heb wel eens aan woningruil gedacht, voor de vakantie dan, met mensen uit Italie of Frankrijk, maar daar hoef ik bij W. ook niet mee aan te komen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Hallo Will, goedemorgen,Mooi jongen nu heb je de tijd om de fortificaties op te bouwen en het geschut in stelling te brengen.Geniet intussen van je weekend, rust, regenereer en bouw kracht en zelfvertrouwen op.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Goedenmorgen allemaalwill Ga ervoor je kunt het Jet gefeliciteerd met je nieuwe stulpje:present:Boll ook gefeliciteerd met je benoeming gaaf hoor:DVerder wens ik degene die het nodig hebben heel veel sterkte en moed toe:present:en allen een fijne dag en maak er wat van want vandaag schijnt de:rose:en als die er nie tis in je hart schijnt die altijd toch:DLieve knuffel van mij voor all:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Eks, een staatlot ??Ikke euromillions, met de collega's van het werk, doch ik heb ze niet gehoord, dus zal het wel niets zijn zekers ??Harry, als je vlug bent kan ik je nog een wellness huisje aanbieden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Och Wil, dat is wel erg verleidelijk en dan in Antwerpen!Die heerlijke plaats waar ik dit ondermaanse heb betreden, lijkt me fantastisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 PP, ik heb haar gisteren nog gezegd, dat als zij stopt, ik ook onmiddellijk stop, maar zij heeft een heel dik dossier opgebouwd met halve waarheden tot komplete leugens. Ik doe dat niet, ik geef feiten aan de advo.Zij wil me direct hier buiten hebben, kan geen 6 weken meer wachten tot ik zelf ga. Ik slaap al zoveel als mogelijk elders bij familie of vrienden, maar zelfs dat is nog niet genoeg voor haar.Het laatste wat ik wil is haar pijn doen, emotioneel dan, maar ze blijft zo hard porren dat mijn advo al heeft gezegd dat ze nu gaat oogsten wat ze heeft gezaaid.Toch zal ik er van kort nabij op toezien dat het niet te ver gaat. We hebben elkaar nog steeds nodig om dit tot een financieel goed einde te brengen.6 weken is al wat ik vraag om mijn volgend leven te kunnen opstarten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 goedemorgen, lotgenoten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Moggel lieve kanjers.Goh wat waren er al mensen vroeg op zeg.Wil een goeie instelling dat je zegt ze heeft het zo gewild. Betekent dat je niet alle schuld naar jezelf toe trekt. Geweldig. Ik heb nog steeds heel veel respect voor je dat je het droog houdt. Dat had menigeen je niet na gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ik zie dat Meiske weer in da house is. Goh meis hoe is het met jou zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Droog heb ik het niet gehouden lieve bollie, kletsnat zelfs, maar wel AV !!!! Had ik je even ??Ik sla me hierdoor en met alle beschuldigingen die ze me geeft, nu zeker. Ze maakt me ongewild sterker, vooral omdat ik weet, wat ik weet !!Den rekel sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Bol;)Hier gaat het goed hoor af en toe een lichamelijke dipmaar verder alles okè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 den andere rekel se...samen sterkHarryrekel is er ook se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Morge Bol,Gefeliciteerd met je aanstelling.Maar eerlijk gezegd snap ik het niet helemaal, je gaat nu naar de huishoudelijke dienst?Ik dacht dat het werk OP de ambulance nu juist je leven was?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Meiske, tis wat he als de hersens zo jong blijven als bij jouen t lichaam af en toe anders wil.Ik wens je heeel weinig lichamelijke dips toe:heart:Mogge bolLekker geslapen na je goeie dag van gister??Will, ik vind het jammer te lezen dat het nu toch nog zo aflooptIk had je graag anders gegunt.We moeten er altijd voor zorgen dat het kaas niet van ons brood gegeten wordtmaar om dat nou al vechtende te moeten doen, das altijd jammerIk wens je veel succes dinsdagDen niwi se:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 quote: Originally posted by: willDroog heb ik het niet gehouden lieve bollie, kletsnat zelfs, maar wel AV !!!! Had ik je even ??Hé Will toch ik schrok me kapot zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Witte;) komt ook wel weer goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Hee ik vergeet harry helemaalZou ik dan toch onbewust een beetje jaloers zijn geblevenop die vakantieplek;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Tuurlijk meiske met ons komt t altijd wel weer goed toch?We laten ons niet zomaar uit t veld slaanEn mocht t moeilijk worden kunnen we ten alle tijden hier ons meldden en een beetje steun krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Meiske, Dip? Ernstig?Teveel ik blijf zeker op de ambulance werken hoor dat is inderdaad m'n lust en m'n leven maar het is op cde basis zoooo ontzettend smerig, er is geen leiding over dat gedeelte. Ik schaam me kapot. Morgen hebben we open dag en niets is echt schoon. Morgen heb ik ook dienst dus kan dan ook niets doen. Ik moet bij de ambulance blijven om daar uit te leggen wat wij zoal doen en uitleg geven over alle materialen die we in de ambulance hebben. Dus helemaal geen tijd.Maar belangrijk is voor mij dat ik de nieuwe job aan ga om meer te leren om voor mezelf op te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Meiske, ik heb je net gelezen op het relatie draadje en kom er nog op terug. Weet alvast dat je alweer een diepe indruk op me achterlaat. Een positieve welteverstaan De witte sé Moet me haasten om een pc klant te redden in nood. Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden