bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 goedemorgen voor de vroege vogels alvast eerst koffie 17 maanden alcoholvrij: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Hoi bloempje..je bent vroeg wakker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 wat zijn de plannen voor het weekend Bloempje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 morgen susana sorry ik lag er af hahahaha ik denk dat ik dit weekend eens ga zwemmen en verder geen plannen ,volgend weekend een lang weekend naar zeeland daar heb ik pas zin aan en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ik ga vandag als iedere zaterdag naar school, morgen ben ik zelf als standhouder in een beurs...dus drukke leuke weekend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 ooohh leuk wat voor beurs is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Het is een Latijnse beurs...het is mijin eerste keer daar (ben vaak in andere beurs geweest)..dus ben ik heel benieuwd...op deze beurs kan je leren en genieten van de latijnse cultuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 mmmmm klinkt goed hoor hahahaha wil wel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Bloempje; wat doe je voor werk (als je het wilt vertellen)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Bloempje: is jouw blog niet meer on-line? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 nee susane moeilijk uit te leggen hier maar hij is tijdelijk gesloten komt wel terug hoor ik sla nu alles opzet nog even snel wat koffie en dan duik ik er nog even in ,eerst nog een paar bakkie,s mmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ik vind het jammer..want ik las hem regelmatig...Ik wens je een heel fijne weekend..moet vertrekken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 fijn weekend susana en geniet van je beurs he? vermeld nog even voor susana dat ik in de verkoop zit website,s en zo ,en begin binnenkort ook weer aan een gewone baan ook weer uiteraard verkoop hahahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Goedemorgen allemaal,Nou ja allemaal...ben de enige zo te zien.Verbaasd me elke keer weer hoe vroeg sommigen van jullie op zijn.Was zelf erg vroeg vanaochtend (6.30)Beddegoed al in de was gedaan, dan kan ik het misschien nog ophangen straks voor ik naar werk ga.Bordje Brinta met banaan zit er bijna in.Nee..geen koffie, zo s'morgens vroeg, bakkie thee is lekker.Moet vanmiddag ook werken.Zo komt de dag wel om.Nuchter natuurlijk, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 goede morgen rapi en de rest van de frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Goede morgen allemaal, moge deze dag brengen wat jullie er van hopen.Klinkt gedragen maar weet het even niet anders te zeggen en meen het wel.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 ik begin nu al te zweten bij het idee wat ik straks ga doen sporten yvonne zie ik je straks in de sportschool?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Harry ook goede morgen, wat ga jij doen vandaag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Goedemorgen Igor,Goedemorgen Harry,Lekker zweten in de sportschool..Goed voor je Igor.Ik hoop ook dat deze dag me zal brengen wat ik hoop Harry, wens jou hetzerlfde toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Morgen Igor, Rapilos,Wij gaan straks naar de camping in Zuid-Limburg.Het drinkwater afsluiten en zo.Onderweg Eindhoven in.Mevrouw Teveel heeft maat 35 van schoen, soms 34 zelfs en daar is een winkel die zulke schoenen heeft.Hier kan ze die niet krijgen, ja, kinderschoenen maar daar wordt ze niet vrolijk van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Rapi het wordt ja mooi weer het weekend, ga je er niet genieten dan van de 'rust'? heb jij zo'n klein vrouwtje? of heeft ze gewoon kleine voeten nou zo af en toe ben ik daar best jaloers op hoor als ik die grote schuiten van mij zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Goedemorgen Bloempje, Susana, Igor, Rapilos en alle latere inloggers:)Ik ga zo weer naar mijn werk. Gisteren bij de H.A geweest omdat ik plots minder zie met 1 oog en pijnklachten heb. Moet nu woensdag naar de oogarts. Hoop maar dat het niks ernstiger is dan een brilletje...Word vervolgd...Nog steeds ADB, dat voelt wel goed! 16 oktober zit ik op 3 maanden:)Igor:Yvonne is een weekendje weg met vriendinnen, slaapt nu dus vast lekker uit ipv naar de sportschool:DSusana:Veel plezier op die beurs!Teveel:Dat lijkt me ook wel wat...een huisje of caravan voor mij (het gezin) alleen! Alleen er komt vast meer werk bij kijken dan alleen plezier...Fijne zaterdag iedereen vast!Blijf nog wel even hangen, maar ben over een minuutje of 10 echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Klein vrouwtje met kleine voetjes, IgorEn ach, zij zou er wat voor geven wat groter te zijn en makkelijker schoenen en kleren te kunnen kopenMaar ze heeft een reusachtige liefde, anders was ze al lang bij me weg en daar moet ik niet aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Lieve mensen.Ik ga afsluiten.Boodschappen doen,werken.Was hangt al buiten.Teveel,Wat moet jij een inniminnivrouwtje hebben.Daar kom ik dan met maat 41.Enfin, fijne dag jullie saampjes.Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Morge Ekstertje,Dat valt wel mee, het is van alle gemakken voorzien.Wij zijn niet bepaald tuinmensen, ja om er in te zitten.Dus ook dat is zo gemaakt dat je er nauwelijks omkijken naar hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden