Otje Geplaatst 1 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2010 Ja Houtje goed idee, voor wie dat wil, hoeft dus niet, mag vertellen of je fris en fruitig de feestdagen bent doorgekomen:Woman: ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Houtje, prima idee. Ik stel trouwens voor om de slee nog even uit te laten glijden, het wordt weer koud de komende week en ik neem aan dat iedereen wel ergens een receptie heeft. Ik in elk geval wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Woman,Ik ben sinds de 24e ook fris en fruitig; bevalt me goed.Ik blijf nog even zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Ben blij dat ze voorbij zijn, vond het spitsroede lopenMaar het is gelukt, natuurlijk....Alleen niet fris en fruitig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Woman AlaineValentineHoutjeJane4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Kom op Alf,Ik ben onderweg in een Douche-Inn even erafgesprongen en gedouched, gefeund en nieuw make-up op gedaan dus.....doe dat ook en niet brommen joh!Jij bent ook fris en fruitig en een KEI dat je je eerste K&O&N zonder alco hebt overleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Woman Alaine Valentine Houtje Jane4 IsaValentineAlfAlbertinaDar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Ondanks de kleine uitglijder halverwege de kerst en de jaarwisseling ben ik geheel niet ontevreden. Ik ben het nieuwe jaar in ieder geval fris en helder binnengereden. 2010 wordt een bijzonder jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Woman Alaine Valentine Houtje Jane4 Isa Valentine Alf Albertina Dar Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Ik zit er ook nog steeds in hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Ik weet niet of ik het overleeft heb???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Joho,ik zit nog steeds lekker tussen jullie.Het was absoluut niet makkelijk, integendeel.Toch gelukt, droge feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 ( verwijderd door de moderator ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Woman Alaine Valentine Houtje Jane4 Isa Valentine Alf Albertina Dar Coco Jacc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Houtje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Woman Alaine Houtje Jane4 Isa Valentine Alf Albertina Dar Coco Jacc MachaAri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Ik hoopte dat mijn arreslee maatjes me wel zouden vragen, waarom ik niet weet of ik de arreslee rit overleeft heb.Maar helaas niemand die er naar vraagt.Valt me een beetje tegen, als maatjes zijnde.Maar alla ik zal mijn vraag ff neerleggen:Zoals jullie weten ben ik een minderraar (nog steeds een stom woord, ik ben nl niet minder raar)Nou heb ik kerstnacht, 1e en 2e kerstdag, oudejaarsavond helemaal zonder druppel alcoholdoorgebracht.Gister heb ik wel wat gedronken. Maar dit gedaan volgens mijn adb training.Dat is gewoon goed gegaan. Me aan alle richtlijnen gehouden, zoals ik getraind ben.Lig ik nou uit de arreslee of niet ??? das de vraag waar ik graag van mijn medepassiers antwoord op wil...T lijkt me wel zo attent als jullie ook een keer met mij meedenken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Woman Alaine Houtje Jane4 Isa Valentine Alf Albertina Dar Coco Jacc Macha Ari WitteSorry Witte, ik hou me zo min mogelijk met minderaars bezig. Ik heb zelf moeite om helemaal niets meer te drinken dus kan ik je niet steunen in een beetje drinken. Ik heb dat vorig jaar geprobeerd en helaas is dat niet gelukt. Begrijp je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Ben er ook niet uitgevallen hoor, ondanks dat ik een snertoudejaarsavond had.Zit nog stevig in het zadel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Woman Alaine Houtje Jane4 Isa Valentine Alf Albertina Dar Coco Jacc Macha Ari Witte Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Hallloooo, waarom zien jullie mij over het hoofd?zeker omdat ik zat te tukken achter in, nou lekker puh dan door dat tukken ben ik ook niet aan de drank toe gekomen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Woman Alaine Houtje Jane4 Isa Valentine Alf Albertina Dar Coco Jacc Macha Ari Witte Rapilos Alberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hee Wittevan mij mag je blijven zitten hoor:DMaar waarom ik er niet bij sta is mij ook een raadsel ben ook droog gebleven,want ik ga toch echt voor 1 jaar droog en verder ben ik bijna 11 maanden zonder alcoholdus, tja ,mijn naam staat er niet meer bij ,maar misschien komt het nog;)Maar ik geef jou een lieve knuffel:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Woman ligt nog te slapen dus:Nou Meiske dan kopieer je de lijst even en zet je jezelf erbij. Ik heb het nu even voor je gedaan.Woman Alaine Houtje Jane4 Isa Valentine Alf Albertina Dar Coco Jacc Macha Ari Witte Rapilos Alberto Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden