Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst

'Avond allen. :)

Ik hoop dat iedereen gaat zoals ie wil, stopper of minderaar. Meteen maar opbiechten dat ik ook niet tot de stoppers hoor momenteel. Maar ik zit er zelf niet echt mee. De zaak is onder controle, dat wel. Het idee: nooit meer, vliegt me uiteindelijk elke keer weer naar mn strot. Ik ga dag voor dag.En dan nog, niet teveel. Ik zal er verder niet over uitweiden omdat ik ook niemand er een ongemakkelijk gevoel bij wil geven.

Dat vind ik dan wel lastig hier. PP, jij had er toch een apart draadje over ergens?

Geplaatst

oke harry is oke hoor hahahha .

en mupke als je nog wat drinken wilt en alles onder controle hebt moet je dat zeker doen hoor hoef je je ook niet voor te verontschuldigen ,ik ben dus wel een stopper omdat het anders niet gaat en geen grens heb .

mooie zin mupke past wel bij mij :Nieuwe paden bewandelend ... benieuwd waar ik uitkom

Geplaatst

Het is niet dat ik dagelijks drink Bloempje. Terugklijkend naar hoevaak en hoeveel ik dronk voordat ik me hier aanmeldde vind ik dat ik heel veel bereikt heb. Ik voel me veel beter, ben minder gestressed enzo. En fysiek voel ik er ook de voordelen van. Dat wil ik zeker zo houden.

Geplaatst

Klopt Teveel dit is bagger dorp en terecht hahaha.
Ik ben een Brabantse die na mijn huwelijk naar Amsterdam verhuisde. Werd minder validiede en na de dood van mijn man kon ik het niet meer benen in dat grote huis. Moest gelijkvloers gaan wonen maar wilde mijn tuin niet kwijt. Inmiddels was ik bevriend met Caro en die wist een flat vlak bij haar op begane grond met een grote tuin aan het water. Mijn gezondheid liet me verder in de steek en zo heb ik toch voor deze flat gekozen want kon hem toch wel betalen. Wat ik niet wist is dat ze zo van leer zijn hier en dat verbaasde me want denkt dan meer aan de bekende dorpen en niet hier.

Geplaatst

Dat is aardig van je Bloempje. Ik schreef het niet om complimenten te ontvangen hoor. Meer om voor de andere forummers openheid te geven waar ik sta.
Zal het ook zeker niet promoten hier.

Luitjes, ik log even weer uit. Mag van mezelf niet meer avonden lang achter de pc (het forum) hangen. :huh::D

Geplaatst

Mup, je bent ADB
en anders ermee bezig
laten we dat stoppen en minderen
gewoon gelijktrekken
in feite komen we hier voor hetzelfde
en 2 partijen zijn er eigenlijk niet,
dus jij mag hier ook uitweiden over jouw proces
net al wij/ik dus

Geplaatst

Dank je lieve Drup voor je medeleven. Heb de afgelopen twee jaar al veel dieren moeten inslapen, maar het went echt nooit. Zit ik maar naar haar te kijken in het besef dat ze er vrijdag niet meer is. Ben er beroerd van.
Lieve Bol, je bent een top maatje, je brengt me bijna aan het huilen met je warme berichten. Zeker nu ik al zo aangeslagen ben.
En Jet, jij heel veel kracht en wijsheid toegewenst met je dilemma: wat moeilijk zeg. Wat Mupke zegt, daar zit zeker veel in. Ze heeft het mooi verwoord. Sterkte meid.

Geplaatst

Sterkte Dympf en wijsheid Jet. Jane gaat niet goed met mij. Heb gister gedronken nadat ik het precies een maand had volgehouden. Zit hier nu stijf van de medicijnen, vrijdag voorgeschreven door psychiater. Merk dat typen ook niet zo goed lukt. Zit steeds op de verkeerde toetsen te drukken. Wilde vanavond weer gaan drinken maar dacht toen net op tijd dat ik eerst mijn medicijnen in moest nemen en afwachten of dat goed genoeg werkt. Ja dus. Gister hielp het niet en twee keer crisisdienst gebeld van VNN. Die wilden me eerst opnemen en toen weer niet. Mocht wel weer bellen. Toen had ik het ook even gehad met ze en ging het dus mis. Oh ja gister mailde ik dat ik vandaag zou proberen te vertellen wat de reden was, maar ben nu echt niet helder. Ik was met een stel meiden in Slagharen en daar gebeurden een aantal dingen die dingen van vroeger opriepen wat zo ontiiglijk veel pijn deed dat ik dat gister nadat dat de hele dag gespeeld had + dat die meiden nogal bepaalden wat we gingen doen en wat ik wilde interesseerde ze eigenlijk niet. Als kind was ik gek op een waterorgel in ouwehands dierenpark. Mijn hele leven wilde ik nog een keer een waterorgel zien omdat het zo betoverend was. En nu stelden die meiden het net zolang uit tot de shows waren afgelopen. En daar was ik al bang voor en dat had ik ook gezegd. En ze gingen ook niet mee terwijl bij elke attractie waar zij in wilden en ik niet in durfde wel op ze moest wachten en op de tassen passen. Voelde me steeds verdrietiger en koud en werd steeds stiller. Dit is nog niet het hele verhaal. Maar denk dat het zo wel duidelijk is.Het kleine meisje in mij wat ik altijd Beth noem was in en in verdrietig en een wirwar van nog andere gevoelens. Heb ik me er toch nog aan gehouden wat ik gister zei om het te vertellen. Gister was het allemaal te pijnlijk en wilde ik eerst tot rust komen met alcohol,

Geplaatst

Jane, Pareltje, dank voor jullie reactie.
Ja, stopper of minderaar, daar zou misschien wel evenveel aandacht voor moeten kunnen zijn hier. Ik vind het zelf wel lastig. Gisteren wilde ik het al melden, gewoon om te laten weten waar ik sta qua drinken / niet-drinken. Meer niet.
Dat was gisteren niet het goeie moment omdat een paar mensen het hier moeilijk hadden. Maar ja, vanavond heeft iemand anders het moeilijk en morgen weer iemand anders. (schrijver, of meelezer, je weet het niet altijd ook).
Ik heb verder niet zo de behoefte daar iets over te delen. Tenminste niet nu. Het gaat goed met me. Dat maakt ook wel, denk ik, dat het me nu beter lukt mezelf in de gaten te houden. Ik heb een aantal doelen, dingen die ik nog wil bereiken. En om daaraan te werken heb ik mn energie ook nodig. Die doelen zijn door omstandigheden lang heel ver weg geweest. In mijn ogen zelfs onbereikbaar geweest.
Die tijd is voorbij.

Heb ik toch weer een heel stuk neergetikt. :D

Geplaatst

Bethanie,

Gelukkig helpen de medicijnen nu wel.
Die meiden zijn blijkbaar geen vriendinnen en als ze dat wel ziijn...

Ik zit van alles te overdenken, zou van alles willen zeggen maar het is allemaal niet zinnig.
Denk aan de kleine Beth, wees voorzichtig en koester haar, drink haar niet dood...
Zo mooi, misschien soms verdrietig, als dat kleine meisje nog in je zit, zorg dat ze blijft.

Harry

Geplaatst

Sorry Beth, ik tetter zo met mn stuk door jouw verhaal heen.

Ik was ook benieuwd vandaag hoe het afgelopen was gisteren.
Knap dat je hier nu wel kunt vertellen waar je zoveel verdriet van had.
Rotgevoel he, als je het idee krijgt dat je mee bent, maar er is geen aandacht voor jouw wensen.

Ga je er nog iets mee doen, richting hun.
(Hoor mij, ik heb zelf pas iets soortgelijks meegemaakt en de dames gedumpt. :confused;)

Geplaatst

Goedenavond iedereen, ik val maar even binnen.
Morgen voormiddag om 10.00 dus opnieuw voor de rechter verschijnen. Deze maal iets minder den bibber, maar toch .......

Hebben jullie dat spandoek nog ergens liggen ?? :D

Geplaatst

Ha die Wil, ik wilde net weer uitloggen maar wil je dan toch nog gauw succes wensen voor morgen.
Wat ik niet goed begrijp. moet je nu morgen met bewijzen komen waaruit blijkt dat je geen agressieveling bent? Of heb ik iets verkeerd gelezen. :huh:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...