PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Dag allemaal,wat een heerlijk weer zeg vandaag.Voel met wat onrustig al een paar dagen dus ik kom weer even langs en zie ik dat jullie het over onrust hebben.Toeval??
bolletje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Kijk nou zeg, Ya. Wat leuk. Weet je ook waar die onrust vandaan komt? Sommigen krijgen een najaars dip of moeheid, maar er zijn ook mensen die erg onrustig worden in het voor of en najaar.Of heb je de laatste tijd een druk leven gehad? Kom maar weer veel hier. Ik heb je gemist meis.
dymph Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Lieve Bol, haha, je zou dan denken aan een te snel werkende schildklier toch. Maar ik heb juist het omgekeerde en slik daar medicatie voor. Heb mijn schildklierfunctie verpest door jaren anorexia en dat is nooit meer goed gekomen. Mijn onrust is puur psychisch volgens mij. Ik raak snel van streek, kan niet veel hebben, alles hakt er bij mij harder in dan bij een ander. lijkt wel. Ik kan niet echt huilen, waardoor de boel zich ophoopt. Ik doe er heel lang over om dingen te verwerken, weet ook niet waarom. Gevoelig type. Dat rennen is vluchten voor mijn emoties die soms erg overweldigend zijn. En die wil ik dempen met drank. Door al dat gedoe met mijn katten raak ik het overzicht kwijt. Dan overvalt me een soort radeloosheid en dat gevoel vind ik heel beangstigend. Het is dan net of ik buiten mezelf treedt. heel eng. Hen je meegekregen dat ik Santje laat inslapen vrijdagmiddag? Vind ik verschrikkelijk. Lijkt toch alsof ze het voelt aan mij. Ze kijkt me aan, zoo lief en praat de hele tijd tegen me. Ach, ik zie er zo tegenop. Moet hier maar mijn hart luchten, dan kan ik al schrijvende ook een beetje huilen warempel. Dat is mooi meegenomen. En maatje, dag 1 maar weer. Ik ga er weer voor. Wil niet nog een week drinken vanwege Santje. Ik wil het deze reis nuchter proberen te doen. Met jouw hulp Bol, lieve meid?
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Bollie:heart:Tja dip?? Moe??Veel aan m,n hoofd gehad de laatste tijd,weinig geslapen en thuis gaat ook niet alles soepel haha!Wordt onrustig,slaap weinig,droom veel,vroeg wakker zooooooooooooooooooo verschrikkelijk moe zeg!Kom nog wel eens langs hier maar dan voel ik me soms gewoon bezwaard iets te schrijven,schuldig?Juist omdat ik zo weinig kom denk ik.Jullie zijn allemaal zo goed bezig hier allemaal! Petje af voor iedereen!
bolletje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Natuurlijk ben ik er voor je Dymph. Maar wat goed dat je als je hier schrijft, je toch verdriet voelt en dat de traanjes komen. Ik heb het meegekregen hoor en weet dat een diertje wat je zo aan het hart gaat, moet laten inslapen. Vreselijk maar ikzelf hield me toch altijd voor dat ik goed voor mijn dieren was en ben, en niets maar dan ook niets zou doen ten nadele van hun. Maar het blijft pijnlijk lieverd.Bij mij was er ook altijd iets van het gemis wat me te wachten stond. ik voelde me, ondanks ik meer dieren had, toch vaak erg alleen omdat ik m'n dier zo miste. Die ging s'avonds mee naar bed, lag op de bank, als ik ging douchen lag ze er voor enz. Ja dat mis je dadelijk allemaal. Maar blijf er in geloven dat jij goed geweest bent voor haar. En schrijven hier, dan ben je niet eenzaam.
bolletje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Jet rustigaan hé meid.Dymph het lijkt net of je overal controle over moet hebben maar dat kan niet meid. Dat werkt niet. Ben je een beetje een controlefreak? Dat zou het ook normaal zijn als je onrust hebt want je vertrouwd alles niet meer als je het los laat. Ja misschien is dingen los laten wel erg moeilijk voor jou. En ja de een heeft langer nodig om dingen te verwerken dan anderen.Ya, je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen of je schuldig te voelen nu je je neus weer laat zien. Hier is iedereen altijd van harte welkom, ook al is het weer een tijd geleden. Je mag hulp blijven vragen.Ja en je hebt ook veel voor je kiezen gehad het afgelopen jaar. logisch dat je daar onrustig van wordt, je moet het allemaal ook weer verwerken.
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Jeetje Jet,das moeilijk!tegen je gevoel ingaan!Doen wat voor jou goed voelt,je eigen gevoel volgen is meestal goed.
bolletje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Jet dat lijkt me inderdaad een gevecht met jezelf om zo tegen je eigen gevoel in te moeten gaan.Wat gebeurd er, als je het toch gaat doen? Als je het toch doet? Heb je dan het gevoel dat je ontrouw bent naar jezelf? En wil je eigenlijk wel dat we er op door gaan of wil je inderdaad zelf nog ff kijken?Kun je het niet ff naast je neer leggen of lukt dat niet. en men zegt een leugen voor eigen bestwil mag. In dit geval is het voor je dochter.
TILLO1953 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 quote: Originally posted by: bolletjeJet rustigaan hé meid. Dymph het lijkt net of je overal controle over moet hebben maar dat kan niet meid. Dat werkt niet. Ben je een beetje een controlefreak? Dat zou het ook normaal zijn als je onrust hebt want je vertrouwd alles niet meer als je het los laat. Ja misschien is dingen los laten wel erg moeilijk voor jou. En ja de een heeft langer nodig om dingen te verwerken dan anderen. Ya, je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen of je schuldig te voelen nu je je neus weer laat zien. Hier is iedereen altijd van harte welkom, ook al is het weer een tijd geleden. Je mag hulp blijven vragen. Ja en je hebt ook veel voor je kiezen gehad het afgelopen jaar. logisch dat je daar onrustig van wordt, je moet het allemaal ook weer verwerken.
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 PP dat matsen ken ik ja,soms zooo verleidelijk maar hoe moet je in godsnaam je kinderen goed op kunnen voeden als je met zulke dingen meegaat?
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Thanks jonens!Fijn dat ik niet veroordeeld wordt,kom ik gewoon wat vaker langs!!
bolletje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Altijd gezellig als je er bent Ya.
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 ik ben weg,moet koken en hop naar het voetbalveld!!Misschien tot straks!Serkte met je beslissing Jet!
bolletje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Bij Schepper en Co Ned. 2 een uitzending over het leven met een verslaafde.
bloempje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 duikt even om het hoekje hallo allemaal durf geen middag meer te zeggen druk hier zag ik .17 maanden alcoholvrij
Teveel Geplaatst 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Goedemiddag lieve, waarde forumers (doorstrepen wat niet van toepassing is).Heb terug gelezen, geen echt schokkende dingen geloof ik?Drup, geef ze het voordeel van de twijfel, die fijnen, waarschijnlijk willen ze je gewoon leren kennen.Worden het straks vrienden of in elk geval buren waar je wat aan hebt, die er zijn als je ze nodig hebt.
bloempje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 hallo teveel bijna goedenavond bolletje hoe laat komt dat er op?17 maanden alcoholvrij
Teveel Geplaatst 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Hoi Bloempje,Ja, alweer bijna avond, 's morgens is de dag nog enorm van omvang, 's avonds blijkt het nauwelijks een zucht.Maar het was er weer een die de moeite waard was, bij jou ook?Vind het zo jammer dat Solomon Burke dood is (heeft er niks mee te maken, wou het even kwijt)Harry
bloempje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 ja teveel bij mij is elke dag de moeite waard ik leer elke dag weer bij en voel ook weer dat ik leef dat is het belangrijkste voelen dat je leeft mmm heerlijk .
bolletje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Och Bloem, het is al geweest. Ja ik hoorde het pas toen het programma begon maar misschien kun je het vinden bij uitzending gemist?Goeie middag Har.
bloempje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 oke bolletje ik kijk vanavond wel even ,maar lijkt me wel weer een hele konfrontatie ik was toch geen lekkertje toen ik nog in gebruik was pfff dat die partner van toen zo lang heeft volgehouden is mij een raadsel .
bloempje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 wat lief teveel of moet ik harry zeggen?
Mupke Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Jet, wat lastig joh. Maar door het fraude te noemen maak je het misschien ook wel onmogelijk voor jezelf.Jet is toch geen fraude? Je benadeelt ook niemand. Ik begrijp het dilemma wel. Maar yoch, ik denk dat jullie erg gebaat zijn bij rust. Wonen op een plek waar je kunt blijven. hoe groot is de kans dat je nog een keer op tijd iets aangeboden krijgt? Ennehhh, nood breekt wet, zegt men. * tikvouwd
druppeltje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Dympf wat een vreselijk nieuws over je kat. Zelf heb ik er in mijn hele leven 14 gehad maar telkens als ik er voor stond om ze thuis in te laten slapen kwam ik niet uitgejankt, vond de dierenarts een je weet wel, de regenboogbrug was ook maar nep, crematorium deugde niet en wilde steeds een second opinion waar ik er tig van genomen had. Leef met je mee.Ja Teveel die fijnen je naam zou hier eer aan doen hahaha. Gekke is dat ik dol was op zoute snijbonen wat een streekgerecht is dus als er eens familie kwam hoefde ik niets als wat zoute bonen. Nu kan ik ze hier volop kopen en na een keer moest ik die zoute krengen niet meer. Nu zit ik te loeren naar die krakelingen............
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden