bolletje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Witje ik bedoelde het goed. Juist omdat de minderaars onder ons zo vaak het gevoel hebben dat daar te weinig aandacht aan wordt besteed. Maar inderdaad als men de aclo. de baas kan blijven is dat het belangrijkste.
druppeltje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Wim deze keer ga je het redden, we sleuren je er doorheen.Klopt Witte en als je goed gelezen hebt dan zag je dat ik commentaar gaf dat je te weinig respons kreeg. Weet niet meer waarom maar je werd ondergesneeuwd. Herinner me dit nog goed aldus niet de reden maar vond het wel erg. Was leerzaam voor mij ook want dit mag niet gebeuren en miss had ik ik er ook aan meegedaan maar het feit dat het me opviel zei me genoeg. Je bent een tijger hoor en daar blijf ik bij.Volgens mij word ik een tikje maf hier in het gereformeerde dorp. Gisteren braaf een zwart joggingpak aan maar toen zag ik ze niet of zij mij wel? Sinds vrijdag valt er vanalles naar beneden. Bedoel woon in de beganegrond flat en telkens valt er een stofdoek, veger, etc in mijn tuin. Dan bellen ze aan om het op te halen. Kee maar was eerst niet dus willen ze nu ff binnen kijken of lijd ik opeens aan achterdocht?
witte Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Ohh dan is mn berichtje misschien harder bij je binnen gekomen als ik het bedoeld had hoor Bol.Ik heb niet 1 seconde gedacht dat jij het niet goed bedoelde. Ik schreef gewoon hoe ik erover dacht. en denk.Het pact is me vorig jaar prima bevallen.Sterker nog ik zag als een beer tegen de feestdagen op en door het pact en steun tijdens de feestdagenwaren de feestdagen om voor ik er erg in had.
jerre1982 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 quote: Originally posted by: bolletjeJerre stop met bewijzen joh. Dat is niet nodig en ik krijg het gevoel dat je voor een ander wilt stoppen. Ga aan je zelf zo werken dat de ander vanzelf zien dat je het goed doet. Mensen hebben een hele lange tijd nodig om het vertrouwen terug te krijgen in je, en als je dan nog een stuk wantrouwen ziet bij die ander is dat alleen maar een teleurstelling voor jou. Werk aan en voor jezelf en jouw gezin. Bolletje, ik weet niet goed hoe ik dit bericht moet opvatten eerlijk gezegd... ik wou enkel mijn ervaringen delen hier...
witte Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Is al goed hoor Drup.Alles hoort bij een leerproces en dit ook.Maarre kunnen ze het niet via je tuin ophalen dan,of moeten ze perse door je huis de tuin in?
Bethanie Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Weet iemand hoe het met Dympf gaat?
witte Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Nee ik heb ook dymph niet gezienGeen idee hoe het met haar is.Ik hoop dat ze vandaag nog komtWel goed dat jij eer weer bent Beth,hoe heb je geslapen, lukte het wat?
bolletje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 quote: Originally posted by: jerre1982[/'t is aan mij om nu te gaan bewijzen dat het menens is he. Maar dat bewijzen vraagt altijd zo veel tijd. Je kan niet van het éne op het andere moment gaan bewijzen dat er verandering is he...Jerre, ik reageerde op dit bericht van jou. Witje ik vind het soms zo ontzettend moeilijk om de berichtjes op een juiste manier te lezen. Moet hier echt nog aan werken.Goed mensen ik ben er weer van tussen. Latersssss
druppeltje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Nee Witte ik woon in een flat en ik woon beganegrond dus alles wat naar beneden valt vanuit boven moet hier uit mijn tuin gehaald worden hahaha. Sorry maar het lijken wel smoezen. Braaf blijven ze aan de deur staan (gluren naar binnen) als ik die stofdoek of zoiets uit de tuin ga halen. Ben hier als vreemde eend al genoeg bekeken dus voel me niet lekker in dit zwarte kousen dorp want nu lijkt het voor mij dat ze binnen proberen te kijken. Heel toevallig maar ik geloof het niet en dat van hun al helemaal niet met die gereformeerde zwarte kleding.
druppeltje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Nee Dymf ook niet gehoord of gezien maar kan nog komen. Het feit dat we elkaar toch in de gaten houden is alleen maar goed.
witte Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Jeetje Drup dat klinkt best wel zwaarals je je zo bekeken voelt op je nieuwe stekkie.Ik hoop maar dat je je snel wat meer thuis zult voelen in het dorp.Mensen zijn eenmaal van natuur heel nieuwschierigZei ik die het weten kan:P
witte Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Alweer een bewijs dat je voor jezelf moet instappen Hannah.Goed dat je dat nog een keer onder de aandacht brengt,zodat iedereen voor zichzelf goed moet nadenken, of die wel of niet instaptHoe is t trouwens met je?
witte Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Daar heb je helemaal gelijk in Han.Goeie waarschuwing voor ons om daar dit jaar beter op te letten.(pak ik m zo wel goed op?)Niet zo mooi dat het niet lekker met je gaat.Daar zal ik verder dan maar niks over zeggen.Ik zet wel de klok ff een paar uur vooruit voor je, misschien helpt dat
witte Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Ik moet ff verduidelijken dat het feestdagen -pactin gaat op de dag voor kerst en 2 januari weer is afgelopen.Je kunt je er alleen al vanaf nu voor opgeven!Het is dus niet vandaag ingegaan.Dit is alleen vandaag opgezet, omdat er frummers waren die erover begonnen, dat ze nu al tegen de feestdagen opzien.Vorig jaar is het pact alleen doorgegaan voor degene die er in bleven zittenen is later heel langzaam over gegaan.Maar ik weet nog heel goed dat bijv Alaine ingestapt is en voor zover ik weet, tot de dag dat ze hier schreef nog steeds helemaal droog staat.Dus dat was een bijkomend mooi resultaat voor haar.
witte Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 woehoeeeee ik frum teveelai jai jai die komt hard aan.Lieve mensen allemaal voor zover het lukt een goeie dag toegewenstLaterzzzzzzzzzzzzz
dymph Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Wimmelt, voor mij ook dag 1 maar weer. Samen op? Samen sterk? Ook weer teruggevallen dus. Ikke dan.Denk dat ik weer naar de AA moet, vanavond dan maar doen? Oefff, zie er tegenop, vooral omdat er een zwager van mijn zus bij zit. En die zus wil dus niks meer met me te maken hebben. Niet vanwege de alcohol godzijdank. Maar omdat hij wel contact heeft met haar vind ik dat niet echt fijn. Andere plaats misschien, heb ik ook al aan gedacht. De AA heeft mij toch twee jaar droog weten te houden. Je mag altijd bellen als het moeilijk wordt, en dat idee is geruststellend.Pfff.... as vrijdag wordt mijn Santje ingeslapen bij mij thuis. Haar pootje is helemaal dik van het lymfevocht wat niet meer weg kan. Ik huil van binnen. `Mijn mooie, lieve schat. Heb haar geboren zien worden. Ben nu dus weer helemaal van streek. Hoe ze me aankijkt en tegen me mauwt, oh, wat ga ik dit dropje missen.Goede test dit om het deze reis zonder alco te doen. Het moet.
dymph Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Ik ben er wel. Vandaag weer dag 1. Schouders er weer onder, en vanavond naar AA na lange tijd. Ik heb meer schoppen onder mijn kont nodig. Dit forum is denk ik voor mij te vrijblijvend, dus op naar de groep. Wil nu eens niet vluchten in de drank nu ik Santje moet laten inslapen. Ik moet het maar eens voelen. Ook al vind ik dat doodeng.
jerre1982 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 quote: Originally posted by: borretjeDymph;!!! En waarom moet er nu weer geschopt worden dan? Omdat je het moeilijk hebt? Omdat je hulp zoekt? Jerre; Nu heb je meteen antwoord op je vraag naar mij;) ik vrees dat ik er hoe langer hoe minder van snap :s
dymph Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Bor, die schoppen, bij wijze van spreken. Ik geloof dat ik naast het forum ook mensen in levende lijve nodig heb. De AA dus. Heb er destijds veel aan gehad.En Hannah, wat moet dat een afschuwelijk gevoel zijn geweest. Heel herkenbaar trouwens. Alle aandacht gaat naar die ene persoon terwijl jij ook hulp zoekt en die niet krijgt. Tsja, dat is toch niet de bedoeling wel?
dymph Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Ik snap Borretje ook niet echt geloof ik. Nogal cryptisch....
Tobbertje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Lieve Dymph:heart:heel veel sterkte meid met Santje, ik ken het gevoel, dat had ik in februari met onze hond. Ik ben toen ook vreselijk in de drank gevlucht... dus sla jezelf niet om de oren, je doet toch er wat aan en dat telt, ook al is het dan weer dag 1... je ziet in dat je de fout in dreigt te gaan en je trekt aan de bel. Mijn complimenten hoor!! Ik voel met je mee. Ben blij dat ik je weer eens lees, ik ben niet zo'n pb-stuurder, wil wel maar heb gewoonweg weinig tijd. Want we hebben sinds 3 weken weer een hond en dat is heerlijk, ik heb een goed dag/nachtritme nu, en voel me echt goed. Fit en energiek en 's ochtends sta ik fit op, dat was altijd een ramp... ik was voorheen niet vooruit te branden... heel vermoeiend allemaal. Maar dat zullen velen wel herkennen. Dat futloze, de dag na de drank... Ik ben nu aan dag 43 droog, dat heb ik nog nooit gehaald...Kom op meid, je hebt je schouders er weer onder, je kunt het!! Samen staan we sterk!!Liefs, Tobbertje:present:
Tobbertje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Blondie, kanjer!Een dag te laat maar gefeliciteerd met je 90 dagen!! Supergoed van je, meid! Dat probeer ik ook te halen, ben aan dag 43...Liefs. Tobbertje:present:
Tobbertje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Lieve strijders/knokkers/kanjers... lieve allemaal Ben 2 dagen niet online geweest vanwege druk weekend, twee feesten gehad en alco-vrij doorstaan!Dag 43 droog nu...Dus het gaat nog steeds goed.Wilde toch even binnenpiepen maar nu moet ik weer door.Nog even stofzuigen en beetje opruimen, want mijn ouders komen zo op visite...Laters!!Liefs, ToPPertje:D
dymph Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Bor, sorry!!! Maar wat is nu VNN? Waar staat dat voor? En wat bedoel je met 'nu nog niet'? Lief Tobbertje, jij bent een regelrechte kanjer om het zo goed vol te houden. Respect meid. Heel goed. Lief dat je aan me denkt. Ja, dat Santje toch. Wil het nu nuchter doen en niet meer vluchten vor mijn gevoel. Ben er wel erg bang voor. Dat ik me geen raad weet en weer zo aan de wandel ga. Rondjes rennen in huis, die vreselijke onrust. Bah!He krijg ik toch in vredesnaam een bloempje neergetypt. wie wil mij dit uitleggen. Snap er geen klap van.
bolletje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Goeie middag allemaal.Toppie jij gaat dat ook halen hoor. Geen twijfel mogelijk.Dymph ben jij wel eens in behandeling geweest voor die onrust? Ik heb je ooit eens gevraagd of je ook wel eens een schildklieronderzoek gehad hebt want daar kan het misschien mee te maken hebben. Maar misschien heb je dat niet gelezen.Heel belangrijk is dat men daar eens wat meer aandacht aan besteed. Misschien bij je psych. of de h.a.Het zou misschien een lich. oorzaak kunnen hebben. En dan kun je wel proberen om niet te vluchten voor die onrust, maar als dat lichamelijk is dan kun je er misschien niets aan doen.Wel erg goed dat je nu de hele tijd ingelogd staat. Dan ben je tenminste niet alleen.En Jet en Borrie zijn er ook nog. Middag meiden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden