Teveel Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Goede morgen voor deze mooie, droge dag,Jane goede reis en sterkte op de begrafenis.Harry
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Goeiemorgen.. Hier stilletjes . Harry ook al weer weg, dat was een vroegeretje zeg. Weekendje weggeweest... niets bijgelezen, is denk ik ook ondoenlijk. Ik ga me opmaken voor het 'gewone' leven..... ook dat gaat weer door.
igor Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 BORRIE alles oké? hoe was jouw weekend?
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Goedemorgen Igor en Borretje:heart:Vallen, opstaan en weer doorgaan toch Bor ?Igor ; Vandaag weer therapie ?
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Goedemorgen Yvon,Heb je een leuk weekend gehad ?
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Morgu Igor, Bor, en Blondie.Heeeeeeeeeeeerlijk weekend achter de rug. Ongehoord heerlijk weer. Zitten bakken op terrasjes, heerlijk uit eten geweest, leuke dingen bekeken beetje cultuur opgesnoven dus, winkeltjes in en uit , en tot diep in de nacht zitten kletsen en lol maken. Ben nog een pietsie niet uitgeslapen, gisteravond pas weer thuis en vandaag weer gewoon .... back to normal... Bor, wat rottig dat het fout ging. Maar tis weer maandag, nieuwe dag , nieuwe ballen en nieuwe kansen dus. Kweet dat het wel heel makkelijk klinkt, maar het komt er wel op neer toch?? Zo, en nu..... autotje in en Wroemmmmmmmmmmmmmm naar het werk.... Laterrrrrrrrrrrrrr.
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Yvon, werk ze vandaag... En in gedachten nog maar even nagenieten van je weekend:DLekker even wegdromen zo af en toe...Bor ; Heb je nog nagedacht ?
bloempje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 morgen allemaal wat een prachtig weer hebben we gehad he? gisteren een terrasje gepakt heerlijk in de zon was ff wennen zonder alcohol maar ik heb genoten er van .17 maanden droog
bloempje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 morgen blondie leuk weekend gehad?
ekstertje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Goedemorgen allemaal!Borretje:Wat jammer van die vrijdag...Maar inderdaad iedere droge dag is er eentje. Misschien dat straks die opname met je zoontje je wat ondersteuning kan bieden hierin. Ik vind het ook nog steeds moeilijk. In die zin valt het me best tegen, had verwacht dat het na een paar weken makkelijker zou gaan.Yvonne:Fijn dat je een goed weekend had met je vriendinnen. Maar je had dan ook onwijs geboft met het weer! Dat was ook super!Igor:Therapie ze vandaag!Teveel, Blondie en Bloempje ook een fijne dag:)Hier alles ok. Heb het ook gisteren droog gehouden op het feestje, zit zaterdag op 3 maanden. Dan nog 1 maand erbij en ik zit op mijn oude "record" Vandaag gaat iedereen weer naar school, ook de zieke is weer beter gelukkig. Moet veel doen in huis, het is een puinhoop:$Have a nice day...en misschien tot later!
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Ik heb een heerlijk weekend gehad.Lekker genoten van mn doggies in de vrije natuur, met een helder hoofd.Eindelijk ook een beetje tot rust gekomen in mn koppie... Was effe te geforceerd bezig:D
bloempje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 lekker blondie ben heel blij voor je dat je hebt genotenik zal wel te laat zijn maar ekstertje ook een fijne dag nog
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Werd tijd Bloempje...Tijd dat ik ook eens ging genieten van mijn droogte in de woestijn...En daar is de woestijnvos weer, Den Niwi se
niwi Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 den Blondie se....goedemorgen allen...wat een droogte weer...
bloempje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 zeker werd dat tijd blondie het is je gegund hoor en er komen nog meer van die dagen geloof me maar .morgen niwi :rose
bloempje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 ik zet even een nieuwe pot koffie pilletjes innemen make upje op doen en zo luchtje en ben weer klaar voor de dag hahaha
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Ga ik ook zo doen Bloempje...Moet toch weer fris en fruitig voor de dag komen op therapie;)Bor ; Wat ik je had gevraagd lieverd... Leer ervan:sun:
Sara Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Goedemorgen allemaal!De vroege vogels alweer op pad; in gedachten mee en sterkte voor Jane, succes voor Igor en werkze voor Yvonne!Las de DD van gisteren en zag dat Dymph en Beth het erg zwaar hadden.Komen jullie nog even vertellen hoe het is gegaan en hoe het nu gaat?Beth: denk alsjeblieft niet dat je verwarring, paniek, angsten enz. hier niet begrepen zullen worden meid..........Er zitten hier meer mensen die het absoluut zeker weten zullen herkennen en je kunnen steunen op moeilijke momenten. Maak het de MW maar eens goed duidelijk vandaag wat je ervan vindt, vertel haar hoe eenzaam je je voelt en niet-gehoord door haar!Dymph: dieren kunnen idd je kinderen zijn, ik raak al in paniek als ik er maar aan dénk dat ik er een moet gaan verliezen! Heb zelf ook anorexia en boulimia in mn geschiedenis en wist je al dat dat vaak hand in hand gaat met alcoholproblemen? Schrijf er gerust over meis, schaam je nergens voor want we zitten hier allemaal met een rugzak vol............Had zelf gisteravond ook enorme trek, heb er tegen gevochten, heel hard "nee je doet het niet!!!"tegen mezelf geroepen, een blik ravioli opgegeten en van de fles af gebleven.Nah, deze keer ben ik de zondagse aanval dus door gekomen zonder te zwichten.
blondie6173 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst 11 oktober 2010 Supergoed van je SaraBeter een blik Ravioli dan een fles en koppijn vandaag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden