dymph Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Jannigje, wat een goed idee. Super. Ga meteen morgen huisarts bellen. Hihi, 30 tabletjes Kr.vat, logisch dat het niet helpt. Mag er wel 10 van 3 mgr innemen, haha. Dacht onmiddellijk aan de drank toen Igor het over haar ex-vriendje had, vandaar mijn eigen toespeling daarop gekscherend in mijn voorgaande berichtjes. Mijn gevoel zegt dat ze worstelt, maar dat kan ik mis hebben. Bol, ja, een beetje krachtiger, das waar. Fijn dat je dat zegt. Krijg energie van jullie al vond ik het erg moeilijk om er tussen te komen, maar nu stort ik me er gewoon iedere keer in. Met veel plezier.Ben zo blij dat ik niet onderuit ben gegaan door Santje. Was anders zeker gebeurd.Had mooie ervaring gister. Liep laatste ronde met hond en dacht aan Santje. Kreeg kippenvel over lijf en leden en had het gevoel alsof ze naast me liep. Ze voelde zo dichtbij. Ik werd helemaal gelukkig: zo troostend. Hele tijd daarna nog steeds kippenvel als ik aan haar dacht. Jullie moeten niet lachen hoor, maar ik heb zo het idee dat ze me gaat helpen. Had er toch niet aan moeten denken dat ik half aangeschoten haar in had moeten slapen? Had ik mezelf nooit vergeven. Is ook drijfveer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Pietjeparel,waarom niet en en............die boeken helpen echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ja precies pietjeparel, dat kan ik alleen zelf, dat bedacht ik me ook toen ik het berichtje stuurde En jetset, het helpt me door erover na te denken en te discussieren zoals we vandaag op het forum doen,had toch wat losgemaakt bij deze of genen......en ik wil het gewoon helemaal aangaan met mezelf. Dus van de drank afblijven en mezelf gaan erkennen,mezelf accepteren en leven zonder al die dwangmatigheden.En ik vind het helemaal goed al die reacties. Ik heb niet het gevoel beoordeeld of bekritiseert te worden,ga er gewoon vanuit dat het allemaal positieve feedback is waar ik wat aan heb.Ben alleen maar blij met het forum;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Heb zin in een:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Val zomaar in jullie discussie. ben ik goed in geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Lieve Dymph,Ik ken zeker het gevoel van het idee hebben dat je diertje naast je zit of loopt, nou en of.Ik heb zelfs heel vaak gedroomd dat ik ze weer op kon tillen maar ook dat ik ze kwijt was en in paniek raakte.Maar soms heb ik nog wel eens het gevoel dat ze bij me is, en het is al 14 j. geleden dat ik ze heb moeten laten inslapen.Nee hoor dit is niet gek of raar, dit is goed dat je het opschrijft. Zo verwerk je een hoop en deelt met ons. Daardoor wordt verdriet toch een stukje dragelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 quote: Originally posted by: BethanieHeb zin in een:wine: Hoho Beth. Niet doen hé? Waarom zou je gaan drinken meis? Zit er je iets dwars? Of gewoon maar ff van de wereld willen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Gezellig, ontspanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Hoe bedoel je jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 ik geloof juist dat ik nu zo duidelijk anders wil. En omdat ik het nu zo graag wil, heb ik ook sterk het gevoel dat het gaat lukken!Ik wil gaan leven en het allemaal aangaan, het moeilijkste heb ik gehad (bijna een jaar niet kunnen lopen) Nu ben ik echt aan het opknappen,maar ga een totaal ander leven tegemoet en dat is heel spannend en ook weer moeilijk. Het is net alsof er nog allerlei gevoelens naar boven komendie ik met drank had ondergedompeld. Nu ga ik eindelijk leren wie ik nu eigenlijk ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Het gaat vriezen vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ik wil jullie allemaal bedanken voor vandaag Ben erg blij met al die steun.ik ben moe, ga uitloggen en naar mijn mandje!Beth, please don't drink! je hebt het gister ook gered, dus je kunt het:rose:: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Sunny dat zijn hele krachtige woorden zeg. ik heb het gevoel ook dat je er helemaal achter staat. chapeau.Beth. Gewwon voor de ontspanning en de gezelligheid? We zijn inderdaad al zo lang gewend om ontspanning en gezelligheid te koppelen aan drank. Maar is dat dan een echte ontspanning is het dan echt gezellig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 De afwas die er al een maand stond is aan kant. Kreeg pootjes en weggelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Sunny, wat jet zegt, herken ik ook zo goed. Altijd maar denken: als ik niet meer zo depri ben, als dit, als dat etc. ' dan stop ik met de drank. Het zijn idd excuses, waar ik mezelf ook heel lang legitiem voor de gek mee heb gehouden. Toen ik bij de AA kwam, was het maar 1 ding: STOPPEN en dat was mijn eerste en enige prioriteit. De rest komt allemaal later. Ik had destijds al mijn energie daarvoor nodig zoals nu ook weer. Denk echt dat het zo werkt. Helaas zeg ik erbij.Bol, je bent een schat en fijn dat je zo'n goede dag met je manneke hebt gehad. Kan ik je schilderijen hier bekijken? En waar werk je mee? Water, acryl, olie? Ga er ff tussenuit. Expeditie Robinson kijken. Net het echte leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Weet ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ben soms een beetje maf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Dymph onderaan mijn berichtjes staan twee van mijn schilderijen, op die blauwe regel. als je dan de plaatjes ziet en je gaat er op staan en klikt dan maak je ze groter. Maar dat zal je al wel weten. Ik schilder met olieverf. voor mij het makkelijkst omdat ik vaak moet corrigeren, en dat kan niet met acryl. Schilder jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 WOW!!!!!MOOOOOOIIIIII!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Beth meende je dan niet dat je trek had dan:huh: Wat een afgang voor mij, weer iets verkeerd gelezen. Ik leer het ook nooit.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ik schilder ook maar geloof dat ik er nu maar mee stop. Hier kan niemand tegenop, zelfs Rembrand niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Bollie, Je had het wel goed gelezen. Heb echt errug zin in een :wine:Was geen grapje. Zit de hele tijd in mijn hoofd. Hoe krijg ik het eruit? Zoek afleiding, maar helpt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Nou Beth ik denk dat dit een manier is om het wat minder te voelen, grapjes maken, praten over jouw schilderen, b.v. waar schilder jij mee? Hoelang ben jij al bezig? Wat schilder je? Ik houd van surealisme, dieren Stillevens. Niet voor tegen mijn muur maar gewoon erg leuk om te doen. Hoelang schilder je al?Heb je nog meer hobby's? Gewooon proberen om je zinnen ergens anders op te zetten. Afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Schilder ha ha met acrylverf meestal en vanalles. Past niet in een categorie. Ik teken, maak kaarten, wandkleden en heb een boek geschrevwen wat al een tijd klaarligt om naar uitgever te sturen, oh ja en gedichten schrijf ik ook. Heb een geschreven toen ik in een psychose zat. Oh ja ik brei en haak vanalles, van babydekentjes,goticpopjes en gehaakte cupcakejes. Probeer alles te verkopen, maar lukt me niet om weblog of website te maken. Onder vrienden wel al dingen verkocht. Mutsjes en cupcakejes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Beth, ik heb ooit op kunstmarkten gestaan waaronder Almere. Is dat niet iets voor jou? Op markten staan? Ik weet niet waar jij woont maar er zal vast in de buurt bij jou ook wel een markt zijn. Daar verkoop je ook hoor. Niet al te goedkoop maken anders willen mensen het niet.maar je noemt inderdaad een hele hoop dingen waar je mee uit de voeten kan. Doe je dit nog steeds of is de zin er nu niet?Maar je zou het eens aan Dar moeten vragen die heeft veel verstand van eigen websites. Misschien wil ze je daar mee helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden