niwi Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Beate,gebruik jij je rebel-zijn niet als uitvlucht voor jezelf om toch maar wat te kunnen drinken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Beate vroeger was ik een heel rebels kind, had overal poep aan, deed alles wat niet mocht, vocht iedere dag, werd van alle scholen afgeschopt en het enigste dat ik nodig had was vrijheid. Ik werd opstandig van alle verplichtingen die ik als kind had.Ik heb nog steeds die grote behoefte aan vrijheid, niet gebonden willen zijn. Misschien dat dat in jouw geval ook zo is. Het geeft bij mij altijd een heel beklemmend gevoel als ik verplichtingen heb. Soms wilde ik dan helemaal uit m'n bol gaan ff alle remmen los, ff helemaal geen verplichtingen. PFFFFTTTEen verplichting kan bij mij in ieder geval nooit een gevoel van vrijheid geven. Omdat je je bind aan een afspraak of met jezelf om met een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Och Beate, ik ga ook op en af. Vandaag dag 5 van de droogstand. Heb er moeite mee. Kan me zo uit het niets overvallen. 's Avonds dan. Overdag gelukkig niet. Ik leg mezelf ook van alles op, altijd maar 'moeten', en dat wordt soms zo vermoeiend en vervelend dat ik de kont in de krib gooi en denk: 'Barst maar, ik neem er 1 (2,3,etc). Wel beseffende dat ik mezelf laat barsten op dat moment. Dat weet ik heus wel.Ik laat dus nu bewust de boel de boel en eis niet teveel van mezelf want anders gaat het mis. Heb nogal de neiging om de hele dag te rennen, kan niet goed stilzitten. Is valkuil.En dat rebelse wat jij zegt, herken ik heel erg goed. Heb ik ook in me. Krijg de pip soms van al die regeltjes en van 'hoe het hoort te zijn'. Grrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 aanvaarden, Dymph,....aanvaarden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 quote: Originally posted by: BeateBolletje, nee, het is niet overal tegen aanschoppen, voor mij is het meer: even aan alle verplichtingen des levens ontsnappen, ff vrijheid, time-out, ff niet meer moeten!! Tegenstrijdig natuurlijk, want je weet dat het goed voor je is en dat jezelf die weg bewust hebt gekozen (niet drinken enzo) Ik zie het zo: vrijheid is een verplichting die men zelf aangaat. Uhh....klopt dit wat? Ik heb dat precies zo Beate. Exact hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Niwi, ik gebruik niks als excuus om te drinken wanneer ik dat doe. Nooit. Als ik drink, dan doe ik dat bewust en hou mezelf daar 100% verantwoordelijk voor, nooit denk ik dan de volgende dag; maarre...ik was zo eenzaam, of ik kreeg een slecht bericht, of het is mn wispelturige karakter. Rebel zijn, je herkent het, dus hoef jou niks uit te leggen. Jeemienee, kom je nu pas thuis van je werk? horeca? zorg? in welke sector? wacht ff..de post?? nee? niet goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 gewoon ploegendienst, Beate...volgende week van 5 tot 13 uur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Lieve mensen ik word in ene overvallen door een enorme grote dut. Ben moe en ga daarom afsuiten. ik hoop dat jullie vanavond lekker rustig in slaap vallen. Ik denk ik wel, het was een erg drukke dag.Tot morgen allemaal weer. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 waarom ga je dan bewust drinken, Beate ?slaap wel, bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chardonnee Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Jeetje Niwi, wat ben je toch beleefd in je omgangsvormen, petje af zoals je ons allen begroet bijvoorbeeld.Dymph, hou gewoon vol dag na dag, tel ze en tel je zegeningen, je bent er mee bezig en het komt vanzelf goed. Ik waardeer je eerlijkheid hier en laat niemand je daar op afrekenen (dit was geen waarschuwing aan de anderen die posten maar gewoon een compliment) en meid, elke dag is er eentje.Bol, welterusten, het is je gegund na deze dag en sowieso! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 We zijn een mooi stelletje bijelkaar! Ons kent ons!! Soal-mates! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Ik ga ook maar eens hangen in bed. Slaap wel iedereen, Bol. Beate, Niwi. En Char jij natuurlijk ook lieve meid. Je bent een toppertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 met hetzelfde sop overgoten den Chardonnee se...slaap wel, Dymph Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Bolletje...trusten!Niwi...gewoon ploegendienst?? is niet gewoon, is zwaar! k heb hetzelf ook 5 jaar gedaan, de night-shift! Verdient lekker! Mijn ervaring was: je maag is van streek...dan heb je honger snachts, dan wil je warm eten smorgens 6 uur...dat werk. Ff uitleggen: ik drink bewust, ik bedoel, als/wanneer ik drink gebruik ik voor mezelf geen excuus!! Ik heb trek en kan die dan niet weerstaan en geef er aan toe. Heb jarenlang, echt waar! geen trek gehad.Het is de knop in mn hoofd! Ik weet gewoon dat het soms moeilijk is en soms jarenlang van een leien dakje gaat. Weet je, ik heb al "zoveel te regelen" in mn hoofd...ik geef dan maar toe aan die trek. Misschien nog wel het minst kwaaie, wat mij betreft dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Beate,ik bedoel er eigenlijk mee...wil je het zelf en wat bereik je er mee om er aan toe te geven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Niwi, wat ik er mee bereik om er aan toe te geven?? dat ik niet nog een innerlijke strijd erbij heb! tenminste eentje opgelost dan, anders "plof" ik soms, geestelijk dan he! Struggle for life! Ja, kan ook pillen nemen, t zelfde effect, soms dit, soms dat. Voor mij is het: relax in body and mind. Ik probeer dat met een kruidenthee-zakje te bewerkstelligen, echt. Nou ja, zoiets dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Den Niwi se .. En Beate is er ook weer eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Hoi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Hoi Mupke, k zit het net uit te leggen aan Niwi..Hoe gaat t met jou? Ik heb in principe een leuke dag gehad, vanavond wat verveling...dus t forum op. Nou nee, dit is niet leuk gezegd, dat weet ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Jaja, ik snap het al Beate. Als je je verveelt, dan zoek je ons op. Met mij gaat het goed hoor. Behalve nu even, verveel me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Ok dan Mupke! hoe had jij je avond gedacht in te vullen? waarom verveel je je? Ik wou wat vrienden bellen...niemand was te bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chardonnee Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Den Niwi se....Verder heeft iedereen zijn/haar bedje al opgezocht maar voor wie nog op is: Hou het droog en morgen weer lekker helder op! De herfst is voor velen deprimerend maar ik vind het zo'n mooi seizoen; het ruikt zo goed in het bos,,ik zie allerlei paddenstoelen en de kleuren vormen een prachtig natuurlijk palet; heerlijk!Natuurlijk tel ik ook thuis (terwijl ik gezellig de kaarsen aansteek) de dagen tot ze weer langer worden, maar daar laat ik mijn dagelijkse levens vreugde niet van afhangen! Leef, geniet elke dag en kijk naar de natuur, het is zo mooi en biedt zoveel troost!Groetjes aan iedereen en slaap lekker straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 den Mup se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Herman 0167....niet lezen, maar schrijven hier!!! wat ben je aan het doen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Ik heb mn avond al gevuld Beate. met tv-kijken. Dus eigenlijk is mijn avond al klaar. Maar toch nog even hier neuzen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden