Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Heb het gelezen, had het trouwens al gelezen. Maar waarom word je samen met je zoon opgenomen als ik vragen mag. Is hij ook verslaafd?
En ja, rustig blijven, das de kunst. Knap hoor dat je dat kunt. Ik geloof dat ik wild om me heen was gaan slaan.
Gelukkig dat het weer een beetje me je gaat. Zo te horen, krijg je het heel erg voor de kiezen. Wat een gevecht meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik had zoiets begrepen, maar dacht ook te begrijpen dat jullie samen opgenomen zouden worden. Verkeerd geinterpreteerd?
Wat vreselijk voor je, ook al is het naar jouw gevoel terecht. Ik kan helemaal geen troostende woorden vinden, want jij lijkt met je hoofd tegen de muur te staan.
Zo cliche en nietszeggend wat ik dan eruit ga gooien en dat wil ik niet.
En je opname, zou die niet in december beginnen, rond die tijd? Waar zit je zoontje nu? Bij zijn vader, in een adoptiegezin? Elk weekend mag je hem zien toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, cryptisch meisje. Ik begrijp niet alles hoor van de situatie. Ben nog niet zo lang hier op het forum. Excuus daarvoor.
Je laatste berichtje? Waar loop je zo tegen aan bij die jeugdzorg? Wat doen ze om je zo kwaad te maken? Of doen ze juist helemaal niks en is dat het probleem.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, misschien heb je geen zin in al die vragen. Dan vooral ze laten voor wat ze zijn. Ik probeer me een beetje een beeld te vormen van je situatie. Dus ze zijn echt goed bedoeld. Alleen om je een heel klein beetje op afstand tot steun te zijn.:)
Moet er ff tussenuit. Verplichte ronde met de hond, anders wordt ze zo vervelend. Houd je haaks meid, ik leef met je mee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho jongens, zie dat ik de hele tijd ingelogd ben, sorry.
Heb net een nieuwe bril met superglazen gekocht.
Dalijk naar etentje van collega die 40 jaar bij de zaak is.
Aansluitend een nachtje werken en dan weekend.

Moest ik tot voor kort niet aan denken: een etentje waarbij ik niet kan drinken...
Nu kan en WIL ik niet drinken!

Fijne avond allemaal,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er weer. Tuurlijk begrijp ik dat Bor. Begrijp jij dan ook dat ik niet alles begrijp? Over cryptisch gesproken, haha:) Kan me goed voorstellen dat alles te gecompliceerd is om zomaar te vertellen.
Gaat het nu weer een beetje?

Jongens, ik merk dat ik van de ene gemoedstoestand in de andere rol. Ik kan NIETS hebben. Word om alles
kwaad, verdrietig, sentimenteel, humeurig, jee, hoort dat erbij? Alles op scherp. Grrrr... Afkickverschijnselen?:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben d'r weer :D met nieuwe laarsjes :o toen ik aan het passen was bedacht ik me even welke kleur ik ook al weer had :D zwart, wit, gekleurd, bruin en yes grijs had ik nog niet ;) ook maar even 2 nieuwe truitjes had nog een bon liggen :) en ja natuurlijk niet opgelet 1 met verkeerde maat :o moet ik weeeeer terug en het probleem is dat ik dan weer ga neuzen :D
ja en vrouwtje nieuwe kleertjes hondjes maar nieuwe riempjes :o en een extra botje :P er ligt er hier ook geen 1. wat kadootjes gekocht want ik heb morgen verjaardag.
een broodje mac ging niet door het was te druk :wacko: dus maar een broodje worst van de markt want ik moest nog ontbijten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu je het over de draaimolen hebt, ik had er niet aan gedacht dat er kermis was dus moest ook nog een vreselijk eind lopen. en ik wou op de terugweg even over de kermis lopen moest ik dus rennen :D want het begon te gieten. het heeft me natuurlijk wel geld bespaart :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O o wat is die Borrie toch ontzettendheelergrugvertederendlief:heart::sun:O o wat is die Borrie toch ontzettendheelergrugvertederendlief:heart::sun:O o wat is die Borrie toch ontzettendheelergrugvertederendlief:heart::sun:O o wat is die Borrie toch ontzettendheelergrugvertederendlief:heart::sun:O o wat is die Borrie toch ontzettendheelergrugvertederendlief:heart::sun:O o wat is die Borrie toch ontzettendheelergrugvertederendlief:heart::sun:O o wat is die Borrie toch ontzettendheelergrugvertederendlief:heart::sun:O o wat is die Borrie toch ontzettendheelergrugvertederendlief:heart::sun:O o wat is die Borrie toch ontzettendheelergrugvertederendlief:heart::sun:

Zo nu bden ik helemaal kapot. goeie avond kanjers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond :D

Weer terug van therapie.

Jimi (mn puberpup) heeft het entree/schoenenhalletje compleet gerenoveerd.
Schoenenkast van de muur gesloopt, alle schoenen aan een houdbaarheidsonderzoek onderworpen, brievenbus eruit getrokken, alle snoeren doorgeknaagd en muurtje moet ook weer opnieuw gestucd worden... :huh::(

Maar mijn dvd's,cd's en boeken hebben het overleefd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Puberpup, Igor...

En ja Bol, dat weet ik...
Ik loop ook veel met hem (ondanks zijn heupproblemen) en speel vaak een aport-spelletje met hem, is ie dol op...
Helaas moet ik ook naar therapie en moet ie soms ook even alleen zijn en zichzelf vermaken.
Hadden Boots (onze 3 jarige) al aangeschaft als maatje zodat ie niet zo alleen zou zijn, maar die ligt liever te snurken op de bank...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...