lady jane Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Ik kom ook even welterusten zeggen:lips:en dag herman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Ik vind het nu ook wel lekker dat het herfst is, Char. Lekker kaarsjes aan enzo. Poezen op schoot. Alleen 's ochtends vroeg opstaan is dan weer wat minder leuk. Maarja, nu eerst weekend he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 hoi Jane4, wat ik opmerk, is dat jij bijna iedere nieuwkomer verwelkomt. Dat is erg leuk van je, want iedereen heeft in het begin een steuntje in de rug nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Chardonnee...het verbaast me dat je die nick-name mag aanhouden op deze site. je naam doet me toch erg denken (verlangen) aan Chardonnay. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 He Mup....heb jij je "aangepast" vanavond om 23.07?? In je profiel ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 hallo allen, ik zie enkele vreemde reactie`s op mijn Hoi maar dat zal wel goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 quote: Originally posted by: BeateHe Mup....heb jij je "aangepast" vanavond om 23.07?? In je profiel ofzo? Nee hoor, alleen een tikfoutje hersteld.Herman, ik zie geen vreemde reacties? Wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Beate`s antwoord op mijn verschijnen op dit forum is zeer vreemd, ze begroet mij niet eens en begint gelijk in de trand van niet lezen maar meepraten enz, ok lees het maar even terug.dat bedoeld ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 lieve mensen, ik sluit af, ga ins Bette nog wat lezen en dan proberen de slaap te vatten. Blijft moeilijk, zonder pil en alco. Maar goed, ik heb gesport vandaag, dus misschien lukt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 lieve mensen, ik sluit af, ga ins Bette nog wat lezen en dan proberen de slaap te vatten. Blijft moeilijk, zonder pil en alco. Maar goed, ik heb gesport vandaag, dus misschien lukt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Herman 0167....nou ja zeg, zo bedoel ik het niet natuurlijk. Sorry!! Ik wou je alleen betrekken in deze chat van vanavond tussen de mensen die on-line zijn! Natuurlijk bedoel ik het niet negatief tegenover jou. k Had gewoon totaal vergeten om je eerst goedenavond en welkom te heten. Ohh...dat spijt me nu. No hard feelings! hoop ik. OK?? beantwoord nog ff als je wilt, dan sluit ik af en ga slapen.Herman...pardon voor mijn reactie he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Lekker slapen Beate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Ik snap het probleem niet Herman. Zelf schrijf je niks meer dan Hoi. En dan val je erover als iemand iets tegen je zegt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Oke, bedankt voor je antwoord, je eerste reactie viel een beetje rauw op m`n dak maar ik weet ook wel dat meepraten op deze site gewenst is.ben hier niet voor het eerst, en heb dat ook altijd gedaan, dat meepraten .na een aantal maanden ben ik hier weer en melde mij met een simpel Hoi.maar goed , je wilde gaan slapen geloof ik, dus welterusten gewenst van deze kant.groetjes, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 OK Herman, rechtgezet gelukkig. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Welterusten, en morgen gezond weer op niet?groetjes, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Ik zie Jet nog steeds. Moet je nog opblijven voor je kroost Jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Hoi, Mupke ,zo is die hoi al iets anders niet? Ha,Ha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 en ik blijf niet alleen bij die hoi hoor, ik heb ook vragen en evt. antwoorden.dus ik zou zeggen brand maar los, maar dat zal nog wel meevallen aangezien het hier zeer rustig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 ga nu echter wel slapen, groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden