Spring naar bijdragen

De Zondag de 17de sé

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Drup, Bol, Blondie, Jet, Tveel en alle anderen die ik nu vergeet in mijn onrtreddering. Dank voor julle meeleven.Out of the blue Banjers dood. Drup, jij snapt het gevoel heel goed Hé. Ik ga er ff tussenuit. Heb momentel geen woorden. Ben helemaal verbijsterd. Kan niet beseffen dat hij er niet meer is. meld me later weer. Kan ook niet goed typen merk ik..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dympf ik snap helaas veel te goed hoe jij je nu moet voelen. Heb het 14 keer meegemaakt en het verdriet was altijd even groot. Het ergste was nog dat er ook bij mij 2 snel na elkaar gingen en ik dacht dat ik brak van ellende. Gelukkig dronk ik in die tijd (nog) niet maar nam er wel een om mijn verdriet te verdoven. Gevolg was dat ik er niet tegen kon maar erger was dat ik nog veel harder jankte en niet meer wist of dat door die ene kwam of mijn verdriet. Laat dit niet gebeuren meis want dan word je verdriet nog erger en je helpt je katje er niet mee. Probeer een helder koppie te houden en na te denken wat je wil met de uitvaart dat is nu belangrijk. Denk aan de regenboogbrug en weet dat ik virtueel je hand vast houd. Heb veel kunnen uithuilen bij dit gedicht:

Het spinnen is zo plotseling gestild,
nu is het kopjes geven opgehouden,
nog hoor je het lieve miawen,
en voel je weer hoe je mondhoek trilt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag kanjers,
Jet wat fijn dat het toetsenbord het weer doet meis. Ik heb een vraagje en je zal het hoogstwaarschijnlijk al wel geschreven hebben maar het nieuw huis, hoe ver is dat rijden van je huidige woning? En hoe ga je verhuizen? Zoveel mogelijk met je eigen auto? Er zijn ook busjes te huur hé? Die kun je speciaal voor een verhuizing huren. Tenminste dat is hierzo.
Zo bezoek is weg en ik zat net ff onder het schilderen Animal planet te kijken, kwam er iets over chihuhaha's. Schoot in ene vol zeg. En toch is het al ruim 14 jaar geleden dat ik mijn hondje heb moeten laten inslapen. Raar toch hoe het geheugen werkt hé?
Verder hier alles goed hoor. Ben alleen nog steeds onzeker over die jonge vissen waar ik over geschreven heb. Zijn het nu goudvissen of koi's. Sommigen hebben een dubbelel staart, dus goudvis, maar ze hebben allemaal de kleur van een koi. Misschien zijn het wel Koivissen, Nah, kan niet. Of goudkarpers. Nah kan ook niet. Misschien een nieuw soort. Yes dat kan wel.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer meid dat ik niet dichterbij woon ander had ik je zeker komen helpen, maar erg fijn dat je het laat doen. Die gasten zetten het overal neer waar jij het wilt hebben. Inderdaad lux en het scheelt een hoop rugpijn.
En zorg er voor dat je in ieder geval op een stoel kunt blijven zitten hé? Anders moeten we het hier zonder je doen en dat kun je niet maken:heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, we zijn terug uit Limburg en Desi heeft gelijk, het is daar grijs en koud, bij de caravan nog geen 6°C.

Mooi dat je toetsenbord weer werkt, jet zou je kout niet graag missen.
Ben zelf ook best positief aangelegd.
Je "normal mode" is blij, daar hoef je geen reden voor te hebben, om sjagereinig te zijn moet je een reden hebben, kunnen moriveren zeg maar.
Triestigheid niet, dat kan je zomaar overvallen, zo 'n melancholiek gevoel...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pietjeparel

Jetset,

Hihi, vorige week schreef ik een blij bericht.

Ik vond het jammer dat er helemaal

niemand vroeg waarom ik blij was.

Nou Pareltje,. zoek dat bericht eens even terug. Ik weet vrij zeker dat ik je vroeg naar de oorzaak van die blijdschap. :huh:
http://forum.alcoholdebaas.nl/...R_FORUMVIEWTMP=Linear

Nooit antwoord op gehad trouwens. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag nog allen. Ik ben weer boven water. :) Kluizenaarsweekend gehad. Of het ook ergens goed voor was weet ik nog niet.
Veel geslapen, veel bankgehangen, veel met de poezen op schoot. Geen fluit nuttigs gedaan. Dat klinkt reuzesaai allemaal maar de tijd vloog voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Drup, ik ben verdoofd, helemaal. Het doet zoveel pijn en ik ben juist zo bang voor deze pijn. Zooo verschrikkelijk bang, Ben nu ook in alle staten dat het met de rest van mijn katten niet goed gaat. Had verwacht dat Guusje (nieren) of Lotte (al 15,5) eerder zouden gaan. Dit is niet te bevatten.
Heb niet gedronken gister en ga nu ook NIET drinken. Dankzij jullie:heart:
Vanmiddag twee vriendinnen gehad voor steun. Mijn lieve Karin, die net zo met me meelijdt, stond vannacht op 1 uur ook al weer voor me klaar. Vanmiddag dus ook.
Hoe ga ik dit verwerken? Dat beeld van een strijdende kat, in shock, het zit op mijn netvlies. En dan sta ik daar alleen, midden in de nacht, in paniek, in angst, in van alles.
Jongens, ik weet het allemaal ff helemaal niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pietjeparel

Mupke,

Ja, dat klopt, pas nadat ik mijn tweede bericht schreef

heel veel later toen ik zelf aangaf dat ik een reactie had verwacht.

Jamaar Piet, eerder was ik er toch niet? :(

Nou, kom op maar. Vertel eindelijk eens waarom je zo blij was. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had het ook meteen vorige week kunnen vertellen. Maarja, dat dee je niet he?! :P
Ik ga me er ook niet schuldig over voelen want heb er wel naar gevraagd. Alle anderen niet he? :devil:

Ik voel me belabberd nu trouwens. Heb het koud en hoofdpijn. En niet eens een kater. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag/avond,

Dus niet naar Bussloo gegaan met de doggies :huh:
Die 2 Houdini's hadden zichzelf al uitgelaten terwijl wij ons klaar gingen maken/douchen voor we weg zouden gaan...

Dan kom je beneden, en weg zijn ze !!!
Effe paniek, dus direct naar buiten om te zoeken...
Na ruim een half uur kwamen ze op hun dooie gemakkie aanlopen...
Doerakken :D;)

Kan er nu om lachen, maar daarnet stond het huilen me nader dan het lachen !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Dar,

Nee, gisteren ging het iets te lekker kan je wel zeggen :huh:
Maar nu gaat ie weer goed.
Jij ook lekker in je velletje??
Met W. er vandaag over gehad en ben er weer niet uit: stoppen of (fors) minderen.
Maakt haar niet uit, ze vindt het helemaal niet erg als ik drink als ik maar niet bezopen word.
Ze zich mij, evennmin als ik zelf, voorstellen als iemand die nooit meer...
Vandaag houden we het in elk geval droog en morgen ook.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry, een stopper zal je wel niet worden als je bier in de koelkast hebt staan. Lijkt mij tenminste onmogelijk.
En de hoeveelheid die je gisteren had, is niet echt de hoeveelheid van een minderaar. Tenzij je onder minderaar verstaat: minder vaak drinken. Dat kan ook natuurlijk.
Ik vertel je vast niks nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dymph,
Ik heb het vorige week ook mee gemaakt , maar dat heb je gelezen hé? Ik praat er toch wel met de mensen van de D.a. over, vanmiddag nog bezoek gehad van een van de mensen, en dan komen er inderdaad weer beelden van van de week naar boven, ik zie ze dan weer ff en dan is het weer weg. Bij jou zal dat langer duren, deels omdat je er ook erg bang voor bent, wat heel begrijpelijk is meis. Ik denk dat het inderdaad goed is dat je er veel over praat, of schrijft, ook hier. Dat is de manier om er toch van af te komen. Delen, delen zo veel je kunt. als je je rot voelt, schrijven al is het honderd keer. Bij de 101 zal het misschien langzaam slijten maar het diertje zal altijd een plek in je hart hebben, en dat is goed.
Vanmiddag nog zitten huilen om mijn hondje dat ik 14 jaar geleden heb moeten laten inslapen, maar accepteer dat het pijn doet.:present:
En meis, je hoeft het ook niet te weten, huil maar en voel maar hoe piijn het doet, voel maar dat je het diertje mist.
En zonder aclohol? Kijk dat is een heel sterk iemand, je doet het zo ontzettend goed meis.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...