Spring naar bijdragen

goodmorning again zaterdag 16 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook goeiemorgen uit de Achterhoek:D
Jee, Bloempje wat ben je vroeg zeg, en dat op zaterdag!
Heb je iets bijzonders te doen vandaag?

Hoewel ik eigenlijk vrij ben zaterdag 's morgens ga ik straks toch naar de zaak want nadat bazin gisteren vertrokken was ging er van alles mis. Printercartridges die vervangen moesten worden deden het op 1 na, moet terug naar fabriek. Kassarol ineens op en met geen mogelijkheid een nieuwe in te krijgen, gelukkig nadat de kas al was opgemaakt maar toch.....vind dat bazin niet zo'n rotzooi moet aantreffen alleen, het is mijn werk en ik ZAL het leren, hoe dan ook.
Dus nu ff haasten, ben door de wekker van 6 uur heen geslapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, Vonne, mogguh!
Ja weet ik ben soms te perfectionistisch maar dít vind ik echt niet kunnen hoor.
Had haar bijna gebeld gisteravond maar ze is net lekker aan t klussen in hun nieuwe huis dus maar niet gestoord. Vandaar er zo dadelijk naar toe.
Ga peukie roken en dan HUP!
Jij ook al aan de bak en de peuk :D?

Iedereen een goede dag gewenst!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloempje..een weekendje weg en dan zo vroeg uit de veren? Ik zou dan nog heerlijk in mijn bedje liggen te ronken:) Ben er nu ook alleen maar uit omdat ik moet werken vandaag...Maar goed, misschien heb je een strandwandeling in alle vroegte gepland? :D
Geniet van je vrije dagen in zeeland! :present:
Na 17 maanden droog staan heb je ze dik verdiend!!!
Chapeau!!

Sara wat een loyaliteit aan je werk! Vrij zijn en toch gaan, maar ik herken het wel...Zou ik ook doen. Ik ben ook erg perfectionistisch. Wil erg graag dat anderen mijn werk goed vinden, ben daar ook onzeker in denk ik. Dat maakt dus dat ik nog harder ga lopen..Is dat bij jou ook zo?

Goedemorgen ook Yvonne en Sussana:) Jullie nog plannen voor de zaterdag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal

Sara :present: je collega's mogen blij zijn met jou.

jet :present: omdat de collega's van je zoon ook blij met hem mogen zijn :D

ik heb het klokje rondgeslapen :$ veel gedroomd. vannacht lagen K&B helemaal in een deuk en met de pootjes op de buik aan het slaan van het lachen. ik droomde dat iemand mij aan het plagen was en steeds een lap door mijn gezicht aan het halen was. op een gegeven moment werd ik zo boos dat ik ontzettend harde vloek uitte (ik weet niet of ik het in het echt ook deed) en net wou meppen toen ik de ogen open deed en B hard kwispelend boven me stond en m'n gezicht aan het likken was :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey hey, goede morgen leute !!

Ikke aan het werk, net als de meesten hier zoal !!

Saartje, knap van je de manier hoe je de dingen aanpakt. Je bazin mag blij zijn iemand als jij te hebben. Hoe is het gesprek gisteren gegaan ??

Sus, naar school op een zaterdag ? Die zijn bij ons dicht dan hoor ;)
Have fun in Zeeland bloempje, geniet er van :D

Eks, igor, vonneke, weer van de partij op deze zaterdag ? K&B aan het trainen voor komende dinsdag ?

Vandaag een mindere dag, hoop dat ik dit in de loop van kan doen keren. Pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sunny,

ik ben nu 7 dagen sober, heb nog wel last van verschijnselen maar een stuk minder.
En ja er zal nu van alles met jouw lichaam gebeuren, je bent in feite aan het ontgiften, je lichaam en geest zullen zich moeten gaan aanpassen aan het feit dat het de zo gewende alcohol niet meer krijgt.
Maar het wordt beter en beter, lees maar terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...