igor Geplaatst 18 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 blondie een grote bos :present:en voor je voor je 100 dagen. knap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 graag niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 nou...ik ben dus even bezet...de rest op afspraak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Blondie..proficiat met je 100 dagen en een langere nuchtere gelukkige leven toegewenst!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 see you all laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 quote: Originally posted by: niwiwie zegt er trouwens dat ik sterke schouders heb ? Nee......nee..... zeg dat dat niet waar is, zeg niet dat jij geen sterke schouders hebt, ach en wee, wat ben ik toch ongelukkig. Laat me nu in die waan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 ok ok bol...ik heb me daar een paar flinke ramboschouders....kleerkastmodel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 hallo bol volgens mij ben ik nu op de juiste adres Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 jawel, Glen...hier is het te doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 ik ben blij dat ik iemand spreek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 welkom Glen,ik hoop dat je veel wijsheid mag opdoen hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hallo Glen,Ja hier moet je zijn maar het is nu heel rustig.En dat versterkt zich zelf, want dan gaat iedereen wat anders doen.Ik zit op mijn laptoppie een cryptotje te maken en spiek af en toe eens op het forum.Ik ken je nog niet, zal eens bij " Wie is wie" kijken.Welkom in elk geval,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Yes Glen, je bent er, hé hé, wat een gezoek hé? Maar je hebt het gevonden. De aanhouder wint.Nogmaals van harte wekom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 ja daar ben ik dan ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik ben er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Nou glen, als je de 100 dagen volgehouden hebt, dan is het in elk geval de hele dag feesten dan krijg je van alle mensen hier allemaal bloemen en slingers....... zo ongeveer oh nee, als je quick reply doet, heb je geen emoticonnetjes........wacht ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ay Glen, je treft het niet.Als je bij " Home" kijkt, helemaal bovenaan de pagina, zie dat er wel 10 mensen zijn ingelogd.Maar die zijn nu waarschijnlijk aan het tv kijken, koffie zetten enz en hebben even geen tijd.Strakjes wordt het wel weer gezelliger hoor, of interresant of leerzaam of van alles tegelijk dat is maar net hoe het rolt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 :DB):light:gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hoppa, zijn Sunny en ik tegelijk tegen je aan het praten.Niet verkeerd lezen wat ik schrijf Sunny, had je nog niet gezien toen ik aan het typen was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 was dus voor blondie maar dat begrepen jullie wel he?ik ben een beetje moe, ga lekker naar mijn mandje met een boek.wens iedereen een fijne avond en morgen gezond, fris en helder weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ok Sunny, lekker lezen, vind dat ook heerlijk: in bed lezen.Voor straks lekker slapen zodat ook jij morgen gezond, fris en helder op staat.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Blondie. gweldig dit, honderd dagen. wie had dat gedacht he?! Wees er maar trots op hoor. Ben ik stiekum wel jaloers op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Glen, nieuw hier? Welkom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Mupke bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 jongens help ik kom er niet meer uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Glen, het is misschien een beetje lastig er hier in te komen. Beetje een vaste club waarvan een aantal vaker praten over onderwerpen uit hun eigen kleven die 'we' dan al van elkaar kennen.Niks van aantrekken. Als je mee wilt doen hier, kom je er vanzelf tussen.En leuke mannen kunnen we altijd wel gebruiken hier.Toch, meisjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden