zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 bijna 4 op een rij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 weer niet gelukt!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 heb net me even gewogen en ja hoor weer 200 gram erbij 56,2 gaat de goede kant op nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 ahaahah ja jetset lekker zitten eten terrasjes gepakt uitgerust geshopt kortom heerlijk genoten over een poosje ga ik er heen op vakantie mmm heerlijk lekker om te ervaren dat je zonder middelen ook echt heel erg kan genieten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Dees je bedoeld zeker een crematie. Ik weet niet of je dat met twee man kunt regelen. Meestal is het zo dat, daar waar de hond is, ook regelt wordt wat er bij overlijden van het diertje gebeurd.Als jij kunt aantonen dat dat hond van jou is, moet jou ex. hem terug geven maar in de praktijk gebeurd dat nooit.Wat wil jouw ex dan? Hem in de tuin begraven of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 zet knijper op der neus ,ja dit was zeker een overwinning hoor en ben er heel trots op jetset jij heel veel succes vanmiddag .neemt nog even een bakkie mmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Geen probleem hoor Jet maar kan dat niet zien en ook niet goed horen.Ben wel eens onder een auto gekropen toen ik zag dat een kat op een vogeltje zat te loeren.Begrijp ook mensen niet met terraria die levende diertjes aan hun "lieverds" voeren.Of vissers die kleine visjes aan hun haak doen, trouwens ook een wurm zou ik er niet aan kunnen doen.Voel dan bij wijze van spreken die haak door mijn eigen lijf gaan.Hoe zei de grote baas dat ook al weer? "Wat gij aan het het kleinste, het nietigste, mijner schepselen aandoet zal ik U duizendvoudig..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 heyyyy middag harry alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Dees probeer sterk te blijven hé meis. Niet gaan drinken hé? Stel jezelf en anderen niet teleur. Ik krijg nu weer ineens zo'n raar gevoel. Zal wel aan mij liggen hoor maar ik schrijf het toch maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hai Bloem,Lekker geregenereerd daar in Zeeland, klaar vor de toekomst...En Yep, ik ga er voor, ben vandaag lekker vrij, morgen trouwens ook, kleinzoon hier, 't is geweldig allemaal.Moet nu even de stad in, mijnheer wil macaroni met Gruyere kaas en ham. niet erg vind ik ook lekker.Wel voor W iets anders maken, die wordt al ziek van de lucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Harrie mag ik ook mee komen eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Bol je helbt gelijk, ik moet nu echt wat gaan doen anders lukt het me niet. tot straks dan maar weer. doej. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Dees kan je het niet gewoon vragen aan je ex, zo 'n "beest" kan toch zelfs hij niet zijn.Sterkte meisje en hou het droog anders ben je er straks niet als ie je nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ja hoor, even opgeven hoeveel het er worden, zorg ik dat er genoeg is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 nee harry ben vandaag al weer terug in friesland hoor vanmorgen vroeg uit zeeland vertrokken maar ga binnenkort weer terug maar dan voor vakantie , heyyy kook ze vandaag en veel plezier met je kleinzoon shop ze.kijkt even of de buuf nu thuis is ,mis mijn vogeltje hahahaha mmm mijn poppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Teveel, je bent een (gevoelige) man naar mijn hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 zingt ff met de muziek mee (deelt eerst oordoppen uit) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Bol je hebt gelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Desi er bestaat zelfs een bezoekrecht voor huisdieren.Een crematie voor een dier regel je zelf en dat is alleen of met meerderen. Daarna kun je nog kiezen wat je met de as wil doen. Je kan ook er voor kiezen het te laten begraven. Ik heb al mijn katten naar het SHCN laten brengen met mijn wensen. Sorry moderator geen reclame maar een advies. Kijk maar eens op de site en ze doen het precies zoals je het wil met een bevestiging. Kan er veel over zeggen maar kijk eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ja ik mis mijn rebeltje ook heel erg maar hij is goed af bij mijn ex. ```````inslapen zou ik graag samen doen.Dat zal er wel niet in zitten. Helaas...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 en ook niet voor zweetpetatters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Dag Jet,Eet smakelijk en een fijne avond, hoop dat je het een beetje warm houdt, letterlijk en figuurlijk.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Goedesmiddags..is er nog iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden