Spring naar bijdragen

maandag de 18e

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dees je bedoeld zeker een crematie. Ik weet niet of je dat met twee man kunt regelen. Meestal is het zo dat, daar waar de hond is, ook regelt wordt wat er bij overlijden van het diertje gebeurd.
Als jij kunt aantonen dat dat hond van jou is, moet jou ex. hem terug geven maar in de praktijk gebeurd dat nooit.
Wat wil jouw ex dan? Hem in de tuin begraven of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen probleem hoor Jet maar kan dat niet zien en ook niet goed horen.

Ben wel eens onder een auto gekropen toen ik zag dat een kat op een vogeltje zat te loeren.
Begrijp ook mensen niet met terraria die levende diertjes aan hun "lieverds" voeren.
Of vissers die kleine visjes aan hun haak doen, trouwens ook een wurm zou ik er niet aan kunnen doen.
Voel dan bij wijze van spreken die haak door mijn eigen lijf gaan.
Hoe zei de grote baas dat ook al weer? "Wat gij aan het het kleinste, het nietigste, mijner schepselen aandoet zal ik U duizendvoudig..."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Bloem,

Lekker geregenereerd daar in Zeeland, klaar vor de toekomst...

En Yep, ik ga er voor, ben vandaag lekker vrij, morgen trouwens ook, kleinzoon hier, 't is geweldig allemaal.
Moet nu even de stad in, mijnheer wil macaroni met Gruyere kaas en ham. niet erg vind ik ook lekker.
Wel voor W iets anders maken, die wordt al ziek van de lucht :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee harry ben vandaag al weer terug in friesland hoor vanmorgen vroeg uit zeeland vertrokken maar ga binnenkort weer terug maar dan voor vakantie , heyyy kook ze vandaag en veel plezier met je kleinzoon shop ze.

kijkt even of de buuf nu thuis is ,mis mijn vogeltje hahahaha mmm mijn poppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi er bestaat zelfs een bezoekrecht voor huisdieren.
Een crematie voor een dier regel je zelf en dat is alleen of met meerderen. Daarna kun je nog kiezen wat je met de as wil doen. Je kan ook er voor kiezen het te laten begraven. Ik heb al mijn katten naar het SHCN laten brengen met mijn wensen. Sorry moderator geen reclame maar een advies. Kijk maar eens op de site en ze doen het precies zoals je het wil met een bevestiging. Kan er veel over zeggen maar kijk eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...