zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Voor mij weer een gewone maandag met verschillende bezigheden. Dochter herfstvakantie wat wel gezellig is. Heb zin in deze nieuwe week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Mooi Desi, hoe oud is je dochter? (als ik vragen mag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 15 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 ja jet zo droog als de woestijn zou Niwi zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hoi Desi,mijn dochter heeft nu ook herfstvakantie, ben nu aan het bedenken wat voor leuke dingen ik allemaal met haar kan gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Goedemorgen Jetset,de voordelen ondervind ik nu al enigzins, kan mij beter concentreren.Gisteren een belangrijke brief in elkaar gefrutseld, is goed gelukt.Ik voel dat er nu een stukje last van mijn schouder af is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Mijn dochter heeft zelf al diverse afspraakjes gemaakt met vriendinnen en haar vriendje. Zelf zal ik wel eens met haar moeten gaan shoppen. (Een bezigheid wat heel belangrijk voor haar is). Voor de rest moeten we ook nog verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Goedemorgen allemaal,verhaaltjes al allemaal gelezen, weer errug leuk allemaal...ik zit nog aan de koffie, maar zo snel omkleden en op de fiets naar de Brijder......haha, daar zie ik nu voor het eerst eens niet tegenop !Yessssssss dag 7 en het voelt goed in mijn hoofd. Ben alleen zo moe, moe, moe. Ik vind jullie allemaal zo aktief en fit maar ik ben echt nog niet wakker enzo..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Goedemorgen Sunny,top hoor! Wij zitten vlak bij elkaar wat het stoppen met drinken betreft.Ik ben nog steeds een beetje moe, maar het wordt steeds minder!Staks bruisen wij ook van de energie, zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hoi Hannah,bij mij is dat juist niet het geval, althans zo voelt het.Het lijkt alsof ik mij (en vooral de eerste paar dagen) veel meer moe was dan als ik gedronken had.Het leek zelfs alsof ik 's ochtends een kater had, terwijl ik geen druppel op had.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hi Hannah,ja, maar met drank op ben je ineens heel moe en dat duurt niet zo heel lang, misschien onbewust wel? nu komt het er allemaal uit.Hoeveelste dag is het voor jou Soberline? Ik voel me echt zoveel beter. Gister zei iemand tegen me dat het wel leek alsof er een andere Sunny was opgestaan. Dat was zo'n cadeautje Dat zweten heb ik trouwens maar heel kort gehad.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 oh ja, ik heb het al gelezen, week paar dagen eerder ben jij gestopt.....ja, dat had ik ook, dat katergevoel, en ik slaap veel dieper als ik slaap, maar wel heel veel wakker....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hoi Sunny,er zullen meer cadeautjes komen, ik krijg ze ook!En ik ben ook helaas veel wakker, maar moet zeggen dat ik wel snel weer in slaap ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ook niet toen je zelf puber was Jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Goeie mogen lieve kanjers,Dees wat ga jij goed lieverd. Geweldig hé? Wees maar trots op jezelf.En Soberline ? Jij doet het geweldig.Borrie goeie morgen meisie:heart:Jet. Als je dan dadelijk in je nieuwe huis komt en het zoooo behagelijk warm is, is het heerlijk thuis komen.En alle anderen ook een hele goeie morgen gewenst hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Jetset, zeker weten! Krijg nu meer besef, andere gevoelen, vooral mijn vechtlust komt langzamerhand weer bovendrijven!Mijn dochter is 8, is nog niet zo van het shoppen, daar kan ik gelukkig nog even op wachten haha.Zo ik ga weer iets in huis doen, prettige dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ja, wat goed he?sober.......... ik ga mezelf nu ook steeds meer een cadeautje vinden nou, en dat is echt lang geleden!!Dit forum is echt helemaal super, precies op het juiste moment!maar ik moet in de startblokken, op de fiets naar de Brijder. Ga ze omver blazen daar met mijn energieke uitstraling.....:light:Fijne dag allemaal..bolletje, Desi, jetset, borretje, hannah, soberline, teveel......doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Een hele fijne dag Soberlientje en Suneshine:heart:Hebben jullie gehoord dat er een gen gevonden is die een depressie zou veroorzaken? Dat zou betekenen dat er heel veel mensen niet meer gaan drinken omdat ze zich depressief voelen? Dat zou geweldig zijn zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 goedemorgen Boll.: Morgen misschien de laatste AD voor mij:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ja inderdaad dat zou geweldig zijn voor diegene die er zoveel last van hebben zeg. Ze kunnen dan binnenkort ook een goed medicijn maken en niet van die flutdingen die de oorzaak niet aanpakken maar pillen alles een beetje te verdoven. Ga straks naar Jos toe en vertel het hem meteen. Kan nog wel een tijdje duren voor er een juiste pil komt want ze moeten altijd een hoop testen doen, maar de vooruitzichten zijn goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Goeiemorgen allemaalVolgens mij is er iets te vierenvooor de zekerheid eerst maar ff bijlezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ja Blondie dag 100!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ja precis Desi!!!!!!!Ik dacht wel bladzijdes vol met slingers te lezen, nou helemaal niks dus.Dat heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk....Blondie van harte gefeliciteerden op naar de volgende honderd!!!!:DB);)Maar ook ons tobbertje die zichzelf nog steeds niet guntom haar naam om te laten zetten in TOPPERTJE volgens mij vandaag dag 50!Deze dus voor jou en op naar de 100!!!!:DB);) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Mijn slinger staat al op het pact draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Gelezen hoor Desi;)Ik had gewoon hier ook heel veel verwacht.Fout ingschat van mij dus:DTrouwens ik wil voor iedereen, die voor zichzelf vind dat hij/zijgoed bezig is met adb een slinger gevenBij deze voor al diegene:DB);)En voor bij wie t niet loopt, zoals ze willen dat het loopt ook ff een opsteker:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden