igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 snik snik Jet mag ik even bij je kruipen en aan je oortje knabbelen? Harry wil me niet hebben snuf snuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Heu Jet, had jij dat holletje niet gereserveerd voor jou en je tandarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Goeie morgen lieve Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Jet!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Borrie ook de slaap uit alles oké ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 heb je weer niet geslapen Bor? misschien toch maar aan de melatonine (die zorgt ervoor dat je slaapritme weer 'normaal'verloopt) is een natuurlijk product hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Mooi Jet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 zo sta ff te roken en te praten buiten en gaat hier weer snel hoor of was ik zo lang weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 nou in elk geval positief.wat een gedoe zeg een scheiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 misschien toch maar eens denken aan omscholing dan . nee hoor, ik kan niet tegen oneerlijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ja Jet dat gaat er bij mij ook niet in hoor. Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen die zoveel van elkaar gehouden hebben, dan ineens zo om kunnen slaan.Dat is bij vriendschappen ook zo. Bij mij is een vriendschap meestal voor het leven. Je hebt lief en leed samen gedeeld, je zo kwetsbaar opgesteld, en daarna gaat men er misbruik van maken. Ik vind vriendschap die eindigd in ruzie op een of andere manier altijd heel vreemd.Heb een vriendin die ik al zo'n 54 jaar ken en al mijn andere vrienden ken ik al zo'n 25 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Het schijnt dat het lijntje tussen liefde en haat net zo dun is als tussen super inteligent en krankzinnig.Heb ook wel eens gehoord dat je iemand niet kunt haten als je niet van hem of haar gehouden hebt, dan laat ie je gewoon onverschillig.Voor wat het waard is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 is heel close met exman gisteravond zat ie hier nog op de koffie en bellen veel over en weer , en heb veel steun aan hem gehad afgelopen 17 1/2 maand dus die mannen zijn er ook he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 nee ik kan ook niet echt haten hoor wel boos zijn maar haten nee je bent toch ooit geliefden geweest ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ieksssssss was dit nou natte voeten ? jet doe die pomp uitttttttttttttttttttttttttttsorry even droge sokken pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ja Jet. die kan ik wel gebruiken meis. Kun je die niet mee nemen als je me komt halen? Of moet je hem dan meeslepen naar je nieuwe huis. Nou moeten we maar kijken hoe we het doen. Het is mij altijd goed hoor ook als je hem wilt opsturen. En uiteraard zijn de verzendkosten voor mij.Zo mensen, op daar de tandarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Dan zou die vijver maar 1 m3 zijn Jet, das een flinke wasteil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Snap ik niet Jet, waarom wilde je dat leren en ben je nu blij dat je boos kan zijn, wat heb je uberhaupt aan boos zijn?Als je boos bent doe je dingen, zeg je dingen, waar je later spijt van hebt, wat schiet je daar mee op.We wensen Will alle soorten van kalmte, dat is toch om te voorkomen dat hij boos wordt?Boos zijn is toch een vorm van frustatie?Ik ben liever verbaasd dan boos... geloof ik.Aanpassing: was niet uitgel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Lees net dat die knakker die gisteren een vrouw zwaar verwond heeft met een bijl haar ex-partner is.Ook weer liefde --> haat...Aanpassing: alt26 werkt niet (pijltje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 ik zie een heleboel nieuwe ingelogden welkom dames/heren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 goede middag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Pats boem, hiel lis le Bol weer. Als lullie liet begrijpen mat ik schrijf ligl hel niet aan lullie hoor.Wal een ***** zeg die tandalts. nou kal in niks meel. Jet waar woont die van jou. Il bellloof neltjes te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 PP, Er zijn verschillende soorten boosheid realiseer ik me nu.Wat jij beschrijft over je vermeende vriendin dat is triestige boosheid, je bent teleur gesteld, in de steek gelaten, iemand is niet de persoon die jij dacht.Ik dacht daar straks aan razende boosheid, overkomt me niet vaak, wil het ook niet, maar heel af en toe gebeurt het en dan heb ik later altijd zo vreselijk spijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Bol en het was zo 'n snoepje, en hij ruikt zo lekker, en nu heeft ie je een beetje pijn gedaan, liefde met gevoel, en je laat hem gelijk vallen?Blij dat ik geen tandarts ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Jet, ik snap hem.En achteraf wist ik het ook wel, moet gewoon wat langer nadenken.Misschien, als ik al mijn hersencellen nog had gehad, had ik het tempo bij kunnen houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden