Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 is wel erg rustig. Meestal is het rond deze tijd wel drukker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Goedeavond allen,Nou Beth, niet ziek worden hoor, maar kunnen misschien ook afkickverschijnselen zijn he.Sterkte in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Heb ineens een mega trek? Volle maan! Het vechten ertegen van de afgelopen dagen breekt me beetje op. Ben ook zo moe nu. Lastige trigger.Wil verdwijnen uit de werkelijkheid. Even geen katten meer. Ook even geen pijn meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Dymph. Ga wat doen. volhouden meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik begrijp dat je moe bent. En dat je even geen weerstand meer wilt bieden tegen de trek. Ik denk als je niet drinkt je je daar morgen beter door voelt. Anders voel je je morgen misschien helemaal akelig omdat je hier ook nog van baalt. Je doet het zo super goed. Een super kanjer. Voel me nu ook even wat minder, maar wil niet gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Dymph, waarom probeer je niet een beker warme melk en ga dan naar bed. Misschien slaap je dan ff waardoor de trek minder wordt of verdwijnt.Heb je goed gegeten vanavond? Anders pak je nog een snee brood. Een gevulde maag, mindert de trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Weet je ook waarom je nu trek hebt? Wat voel je nu wat je niet wilt voelen? Vraag misschien naar bekende weg maar er nu over schrijven kan misschien helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 et is allemaal heel begrijpelijk maar als iemand het kan ben jij het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Dymph,Goede tips heb je al gekregen.ik heb er ook nog een paar.Lekker in bad,Een warme douche, goed voor jezelf zorgen (lekkere bodylotion).Even flinke wandeling maken.Kortom, zoek afleiding, verzet je zinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Heb je iets nodig wat wij kunnen bieden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik zit weer tegen de nacht op te kijken. Kan steeds maar moeilijk slapen en dan word ik bang om naar bed te gaan. Bang om hier alleen te zijn. Weer een nacht alleen. Omdat er 's nachts niemand op het forum is. Elke avond als iedereen na elkaar truste zegt krijg ik het steeds benauwder. En dat wil ik niet voelen en een glas wijn neemt dat gevoel weg en maakt dat ik goed kan slapen. Elke avond vind ik het weer moeilijk dus, niet dat ik nu trek heb,maar vind het gewoon moeilijk. De nachten zijn zo alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Dympf al uitgelog? Jammer geen reactie meer. Nou als je dit nog leest. Sterkte. Ik weet dat als je niet wilt drinken dat je het kan. Denk alleen dat je nu even niet meer weet waarom je niet wilt drinken en het nu juist wel wilt. He liefie, sterkte vanavond en vannacht en knuffel, Beth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Iedereen al naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hey die Beth. Waar zou je het dan de hele nacht zo over willen hebben? Ik denk meteen, je moet oppassen dat je niet te afhankelijk wordt van het forum. Dat slapen komt dadelijk wel, als het goed is, bijna iederen die stopt met drinken, heeft een periode waarin hij of zij, slecht slaapt. De geest moet wennen aan een nieuw slaappatroon. Je moet weer leren om op een natuurlijke manier te gaan slapen.Dat kan alleen als je oefent. maar ik kan me nog herinneren dat ik in het begin onrustig was en ook angst had om te gaan slapen. Het zelfs uitstelde maar daar schoot ik niets mee op.Blijven oefenen, dan lukt het op een gegeven moment wel maar geef jezelf de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Sorry, was ff Sylke de hond aan het uitlaten. Ook om de trek te weerstaan.En Beth, Bol, ik wil gewoon Banjers lijden niet voelen, en mijn eigen lijden ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 De medicijnen die ik nu ah afbouwen ben hielpen me ook om te slapen. Dus slapen wil nu nog minder en omdat ik daar weer niet lekker van ben slaap ik nog onrusriger en wil het niet. Deze tijd van de avond bang voor het alleen zijn. Dat is gewoon moeilijk. Probeer ook uit te vinden waarom ik elke avond bang word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Heb Karin aan telefoon. ben zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Goed van je en ik snap je, weet alleen niet wat ik verder tegen je kan zeggen of voor je kan doen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ben ik te afhankelijk van het forum? Dat valt me nu rauw op mijn dak. Dacht dat als je je niet goed voelt je het best op het forum kon blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Heb avond op bank gelegen en kom nu nog even langs om te voorkomen dat het slechter gaat. Niet goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik ga nu ook slapen. Morgenvroeg GGZ.Truste en sterkte voor diegene die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Dymph maar ik snap je wel hoor meis, alleen moet je hier doorheen, het kan niet anders. Als je nu gaat drinken stapelen de gevoelens van verdriet en machteloosheid zich weer op en voor je het weet zit je weer in de ellende. Beter voor je is, om maar te voelen, te huielen of kwaad te worden dat de diertjes van je afgenomen zijn. Dan verwerk je en ben je er gauwer vanaf dan wanneer je gaat drinken. Echt meis, probeer het.Laat die tranen maar weer komen, want het zit je weer zo hoog. Maar drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Beth ik bedoel dat je dadelijk helemaal niet meer slapen kunt omdat veel op het forum wilt blijven. Daardoor kun je afhankelijk worden. Ik zeg niet dat je dat al bent, alleen de kans zit er in dat dat gaat gebeuren.Heb je wel eens geprobeerd om een klein lampje aan te doen. Ik doe dat ook omdat ik wel eens bang ben in het donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik zou toch ook maar naar bed gaan tegen de tijd dat de gemiddelde forummer () gaat Beth. Ook al slaap je niet. Wel belangrijk voor je dag-nachtritme. Bovendien, als je trek hebt tegen dat tijdstip, zal dat afnemen als je naar bed gaat. Zo werkt het bij mij tenminste wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden