Spring naar bijdragen

woensdag 20 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik begrijp dat je moe bent. En dat je even geen weerstand meer wilt bieden tegen de trek. Ik denk als je niet drinkt je je daar morgen beter door voelt. Anders voel je je morgen misschien helemaal akelig omdat je hier ook nog van baalt. Je doet het zo super goed. Een super kanjer. Voel me nu ook even wat minder, maar wil niet gaan drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit weer tegen de nacht op te kijken. Kan steeds maar moeilijk slapen en dan word ik bang om naar bed te gaan. Bang om hier alleen te zijn. Weer een nacht alleen. Omdat er 's nachts niemand op het forum is. Elke avond als iedereen na elkaar truste zegt krijg ik het steeds benauwder. En dat wil ik niet voelen en een glas wijn neemt dat gevoel weg en maakt dat ik goed kan slapen. Elke avond vind ik het weer moeilijk dus, niet dat ik nu trek heb,maar vind het gewoon moeilijk. De nachten zijn zo alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dympf al uitgelog? Jammer geen reactie meer. Nou als je dit nog leest. Sterkte. Ik weet dat als je niet wilt drinken dat je het kan. Denk alleen dat je nu even niet meer weet waarom je niet wilt drinken en het nu juist wel wilt. He liefie, sterkte vanavond en vannacht en knuffel, Beth

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Beth. Waar zou je het dan de hele nacht zo over willen hebben? Ik denk meteen, je moet oppassen dat je niet te afhankelijk wordt van het forum.
Dat slapen komt dadelijk wel, als het goed is, bijna iederen die stopt met drinken, heeft een periode waarin hij of zij, slecht slaapt. De geest moet wennen aan een nieuw slaappatroon. Je moet weer leren om op een natuurlijke manier te gaan slapen.
Dat kan alleen als je oefent. maar ik kan me nog herinneren dat ik in het begin onrustig was en ook angst had om te gaan slapen. Het zelfs uitstelde maar daar schoot ik niets mee op.
Blijven oefenen, dan lukt het op een gegeven moment wel maar geef jezelf de tijd.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De medicijnen die ik nu ah afbouwen ben hielpen me ook om te slapen. Dus slapen wil nu nog minder en omdat ik daar weer niet lekker van ben slaap ik nog onrusriger en wil het niet. Deze tijd van de avond bang voor het alleen zijn. Dat is gewoon moeilijk. Probeer ook uit te vinden waarom ik elke avond bang word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dymph maar ik snap je wel hoor meis, alleen moet je hier doorheen, het kan niet anders. Als je nu gaat drinken stapelen de gevoelens van verdriet en machteloosheid zich weer op en voor je het weet zit je weer in de ellende. Beter voor je is, om maar te voelen, te huielen of kwaad te worden dat de diertjes van je afgenomen zijn. Dan verwerk je en ben je er gauwer vanaf dan wanneer je gaat drinken. Echt meis, probeer het.
Laat die tranen maar weer komen, want het zit je weer zo hoog. Maar drink niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth ik bedoel dat je dadelijk helemaal niet meer slapen kunt omdat veel op het forum wilt blijven. Daardoor kun je afhankelijk worden. Ik zeg niet dat je dat al bent, alleen de kans zit er in dat dat gaat gebeuren.
Heb je wel eens geprobeerd om een klein lampje aan te doen. Ik doe dat ook omdat ik wel eens bang ben in het donker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou toch ook maar naar bed gaan tegen de tijd dat de gemiddelde forummer (:D) gaat Beth.
Ook al slaap je niet. Wel belangrijk voor je dag-nachtritme. Bovendien, als je trek hebt tegen dat tijdstip, zal dat afnemen als je naar bed gaat. Zo werkt het bij mij tenminste wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...