Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Oeps heb ik iedereen weggejaagd met mijn gejeuzel. Dan zal deze adhd-er nu even haar mond houden. PFFFF, als dat lukt. Heb mijn rit. nog niet gehad, maar ik doe mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 SSSSSSSSSSSSSSST Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hbunplstrupmnmndguplkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 VRVEULMUTUPLTTUR!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 zo kom ff hier een kopje koffie drinken heyyy die beth middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 He, he, pleister er maar weer af. Had een pleister op mijn mond geplakt. En een ritalin genomen. Werd een beetje te druk, dus even op de bank gaan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 HI Bloem en Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hoe krijg ik streepjes op de e? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 He Wijfie. Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 hmmm:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Het is 31 dagen goed gegaan en als je dan weer terugvalt. Dat heeft me wel ontmoedigt. Moet weer van voren af aan beginnen. Uur per uur en dag per dag. Maar ben nu aan het afbouwen met medicijnen omdat ik daarna andere krijg. En dat maakt het even wat moeilijker. Heb net gedouchet en begin alweer rillerijg te worden en te zweten. En die onrust in mijn lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Mer k dat ik een beetje vol schiet alleen al omdat je er naar vraagt. Lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 dat ken ik. Niet in slaap kunnen komen nu omdat ik daar alcohol voor gebruikte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Nee, daarna had ik elke dag weer vreselijke trek en gaf hier ook aan toe. Zit nu te denken of ik een stukje zal gaan lopen. Maar heb het zo koud of dat ik op de bank ga liggen met een kruik en mijn dekbed. Dan voel ik wel wat ik nu voel. OOk wel goed misschien. Als het maar geen trigger word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Kun je niet ergens ff een sauna induiken Beth?Dat hielp mij enorm, zowel om te ontgiften als om tot rust te komen.(sportschool heeft er een hier)Ik heb de kaakchirurg overleefd hoor, de verdoving is nog niet uitgewerkt,dus gauw de buurtkrant rondgebracht toen de zon even scheen en straksde boodschappen als het weer droog is, dan kan ik mijn bed in als het nodig wordt.Ala, hoe is t gegaan vanmorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hoezo je bed in? Je neemt toch wel paracetamol tegen de pijn als de verdoving is uitgewerkt? Gelukkig dat het goed ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Sauna kan ik niet betalen lijkt me nu wel heel errug lekker eigenlijk. Maar al die blote mensen om me heen. Dat lijkt me wel eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik moet antipsychoticum en anti-depressiva afbouwen en dan krijg ik andere , sterkere. Dus daar ben ik gewoon niet lekker van, beetje misselijk, koud en rillerig, dus. Nou ja moet er even doorheen. Waarom ik net ineens vol schoot, snap ik zelf ook niet. Blijkbaar ben ik iets aan het wegdrukken. Wil ik iets niet voelen of zo. Lekker ingewikkeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Zwemmen ja lekker. Alleen ook niet leuk. Hoever is dat zwembad dan bij je vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hier schijnt nu de zon. Ga er toch maar even uit. Geen zin in, desnoods neem ik de bus. Dan ligt de bank, met dekbed en kruik veel lekkerder als ik daarna weer terugkom. Winterjas aan sjaal om. Me er even toe zetten nu. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Soms is het beter als je het blijft slikken AD, dan blijf je stabieler. En zeker als je ook nog stopt met alcohol. Dat steuntje ben ik nu even kwijt. Maar dat ik daarna sterkere medicijnen krijg maakt dat ik het wel volhou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Jane hoe zit dat nou? Waarom ga je mssch. straks je bed in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Jane ook al aan het uitwaaien met de krantjes? Nou dan allemaal maar even naar buiten. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Nou beth, ik neem niet zo snel pijnstillers,heb aanleg voor ontstekingen en ik wil dan in de gaten houdenof de pijn erger of minder wordt, snap je.Ik ga ook ff naar buiten nu, frisse neus en afleiding.Zoon komt eten, dus hasta la pasta vanavond.tot latersen je gaat lekker hoor beth, houd vol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Beth Iedereen mij al weer vergeten na de drama's van afgelopen week en mijn enorme moeite om het nu droog te houden? Gister ging het bijna mis, ik was woest in de kop en kon in de winkel iedereen wel slaan bij wijze van spreken. Kon niemand om me heen velen. Nu erg moe, kan niet slapen, de film van Banjer en Santjes dood draait hoge toeren. Krijg het niet uit mijn systeem. Helaas heb ik nog twee katten die helemaal niet goed zijn(kattenaids, leukemie, kanker?) dus de ellende is mss nog niet voorbij. Als nummer drie eraan komt, tsja, dan weet ik het echt niet meer, dat kan ik niet aan. Ben nu zooo bang dat er weer wat gebeurt. Het ging gister met me op de loop dat gevel. Nu wat rustiger gelukkig, zit aan de Bach bloesem, en idd, nooit gedacht, maar het helpt wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden