Spring naar bijdragen

woensdag 20 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is 31 dagen goed gegaan en als je dan weer terugvalt. Dat heeft me wel ontmoedigt. Moet weer van voren af aan beginnen. Uur per uur en dag per dag. Maar ben nu aan het afbouwen met medicijnen omdat ik daarna andere krijg. En dat maakt het even wat moeilijker. Heb net gedouchet en begin alweer rillerijg te worden en te zweten. En die onrust in mijn lijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, daarna had ik elke dag weer vreselijke trek en gaf hier ook aan toe. Zit nu te denken of ik een stukje zal gaan lopen. Maar heb het zo koud of dat ik op de bank ga liggen met een kruik en mijn dekbed. Dan voel ik wel wat ik nu voel. OOk wel goed misschien. Als het maar geen trigger word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je niet ergens ff een sauna induiken Beth?
Dat hielp mij enorm, zowel om te ontgiften als om tot rust te komen.
(sportschool heeft er een hier)

Ik heb de kaakchirurg overleefd hoor, de verdoving is nog niet uitgewerkt,
dus gauw de buurtkrant rondgebracht toen de zon even scheen en straks
de boodschappen als het weer droog is, dan kan ik mijn bed in als het nodig wordt.

Ala, hoe is t gegaan vanmorgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet antipsychoticum en anti-depressiva afbouwen en dan krijg ik andere , sterkere. Dus daar ben ik gewoon niet lekker van, beetje misselijk, koud en rillerig, dus. Nou ja moet er even doorheen. Waarom ik net ineens vol schoot, snap ik zelf ook niet. Blijkbaar ben ik iets aan het wegdrukken. Wil ik iets niet voelen of zo. Lekker ingewikkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou beth, ik neem niet zo snel pijnstillers,
heb aanleg voor ontstekingen en ik wil dan in de gaten houden
of de pijn erger of minder wordt, snap je.
Ik ga ook ff naar buiten nu, frisse neus en afleiding.
Zoon komt eten, dus hasta la pasta vanavond.
tot laters
en je gaat lekker hoor beth, houd vol!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth :heart:
Iedereen mij al weer vergeten na de drama's van afgelopen week en mijn enorme moeite om het nu droog te houden? Gister ging het bijna mis, ik was woest in de kop en kon in de winkel iedereen wel slaan bij wijze van spreken. Kon niemand om me heen velen.
Nu erg moe, kan niet slapen, de film van Banjer en Santjes dood draait hoge toeren. Krijg het niet uit mijn systeem. Helaas heb ik nog twee katten die helemaal niet goed zijn(kattenaids, leukemie, kanker?) dus de ellende is mss nog niet voorbij. Als nummer drie eraan komt, tsja, dan weet ik het echt niet meer, dat kan ik niet aan.
Ben nu zooo bang dat er weer wat gebeurt. Het ging gister met me op de loop dat gevel. Nu wat rustiger gelukkig, zit aan de Bach bloesem, en idd, nooit gedacht, maar het helpt wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...