Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Goede smorgens allemaal....

ben beetje uit de bocht gevlogen gisteravond. Kon niet slapen, enorme uitstraling in mijn benen. Had ik al wel maar het was ineens veel erger geworden. Dacht dat het door het bubbelbad van het zwembad was gekomen? teveel druk op mijn rug of zo......

had er zo genoeg van en werd een beetje angstig, toen heb ik een glaasje port (stom dat ik dat nog in huis had) genomen.......wel geslapen daarna..... nou ja, ....

moet zo weg, kinderyogales geven op een school voor speciaal basisonderwijs.....

Geplaatst

hahahaha sunny gewoon via marktplaats ik had daar een stukje geplaatst over mijn alcoholisme anoniem natuurlijk en hij reageerde daar op met vele anderen ,maar alleen hem heb ik terug gemaild zonder bedoelingen zo kwamen we samen op msn en zo is het eigenlijk gegroeid nu een love story

Geplaatst

Mooi is dat bloempje, mooi. Je ziet het kan op de raartse plaatsen gebeuren hé. Geniet er maar van !

Vonneke, hahaha, 3x is scheepsrecht hé ;)

Geplaatst

Goeie morgen lieve kanjers,

Lang geleden stond ik altijd op met een liedje in m'n hoofd. Een tijd is dat weggeweest door de stress enz., maar vanochtend stond ik op en dacht "Hé ik ben weer zingen". Vandaag is rood van Borsato. Hahaha en dat voelt weer echt vertrouwd aan.
Hier regent het maar dat doet me niets. Ben de ledlamp weer aan het gebruiken.

Geplaatst

ja zeker hebben we elkaar gezien sunny hij is lief mooi attent kookt geweldig kortom een warm mens en dan te bedenken dat ik een half jaar terug nooit weer in een relatie wilde stappen ,maar voel me erg gelukkig bij deze man .

ja will het leven kan raar lopen het is voor mij zonder alcohol 100% gedraaid heb een super kontakt met mijn exman die heeft me in de afgelopen 17 1/2 maand zo gesteund dat ik er ontroerd van ben ,ik heb dan ook alles uit de kast getrokken om mijn leven eens heel drastisch aan te pakken en zie het resultaat na al dat harde werken ja ik ben een gelukkig mens .

Geplaatst

Goeiemorgen Bolletje.
Bedankt nu zit dat liedje ook in mijn hoofd:D

Nog nooit gehoord van een marktplaatsblog,
laat staan van een marktplaatsdate :huh:
Maar erg leuk zo te lezen bloempje.
Succes ermee!

Geplaatst

murning Bol, heerlijk he met een liedje in je hoofd wakker worden.
ik ben vanmorgen wakker geworden met een hop snot in mun hoofd... geen plek voor een liedje.
Maar ben even gaan graven.... en ver onder vond ik nog :moon: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik noooooooooooit :moon:
Klinkt wel een beetje schor, maar dan mag hem de pret niet drukkken, hihi

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
borretje

Maar Bloempje...alcholisme en marktplaats..

Sorry..maar ik zie die link niet...
:huh:

Ik ook niet, waar tussen had je het dan gezet?

het heeft in ieder geval wel effect gehad.
Heelijk voor je dat je elkaar gevonden hebt.
Geniet er maar met volle teugen van hoor...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...