Mupke Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Misschien heb ik niet goed opgelet, maar heb je nog last van napijn Jane?
witte Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 vriend wel gedumpd, maar alleen verder gegaan...Trouwens mooi Mupke hoe het afgelopen is op je werk!!Dat zal je een hoop stress schelen
Bethanie Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Voor de helft klopt dat van de film.
witte Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Wat een bijzondere vraag Beth, zit daar ook nog een verhaal achter ofzo???
witte Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 wat is alles Beth??Ik snap er helemaal niks van
Mupke Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Dank je Witte.Werk jij altijd tot in de avond? Dat zou niks voor mij zijn. Vroeger heb ik dat ook wel gedaan. Dat hoorde nu eenmaal bij de baan, maar ik was toch wel blij toen ik dat achter me kon laten.
lady jane Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Beetje Mup, thnxhet is echt een krater,maar ik kan nu mijn tong erover laten gaanalleen de kies ernaast doet zo'n zeerik vroeg nog aan de chirurg od ie er niet uit konipv die grote, maar helaas de kroon moest eruit.
druppeltje Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Liep net met doggy in het park. Mevrouw die moet aangelijnt. Hoezo? Ja ik ben bang van honden dusse ikke wil dat u de hond aanlijnt. Begrijp ik maar u heeft geen hond dus wat doet u zo laat nog in het park Ik mag lopen waar ik wil en ik ook en heb keurig een poepzakje bij me. Zei maar niet wat ik hier weer van dacht hahaha. Ja hoor Banjo en ik binnen voor een laatste hapje en wat te drinken en daar staat het mens voor de deur. Heftige discussie natuurlijk en deed me wat liever over (wil me aanpassen) dus toen ik het niet helemaal begreep en uitlegde dat ik hier net was komen wonen bood ik zelfs nijn excuus aan. Ze gaf me een hand en gaf me wel kom. Phoe wat een welkom kon ik niet laten te zeggen. Maja was wel uitgenodigd ik de kerk. Vond ik erg aardig want had nog een mooie wit/grijze combinatie. zo das ook weer verknald en dat bord komt er eerder. Kon gelukkig ff janken bijn mijn oude buuf want Staphorst....
Teveel Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Truste Rapi,Nee Beth, ik sla ook nooit en zeker geen vrouwen.Wil je wel een zakje kracht doen toekomen en wat rust.Harry
witte Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Ooohh ok Beth door die film komt dat??
Mupke Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Misschien is de zenuw van de kies ernaast flink geïrriteerd door het trekken van de buurkies? Mijn tandarts wil me ook twee implantaten geven. Nouuu, geven natuurlijk niet echt he. Ik moet in december voor de normale controle dus zal ik dan eens vragen wat het gaat kosten. En kijken of ik kan afdingen.
druppeltje Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Sorry beetje warrig, wil uit het dorp weg.
witte Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Nee hoor Mupke, ik werk maar soms s'avondsmaar heb wel elke avond zowat iets te doen...
Bethanie Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Weet ik niet Witte. Film afgelopen en wham!Schiet zo paniek in.
Mupke Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Drup, ik lees je steeds maar weer bozig en teleurgesteld over je nieuwe woonplek. En het zal zeker een grote overgang zijn met je vorige plaats. Heb je je dat vooraf niet gerealiseerd? Ik vind het zo jammer voor je.
witte Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Gek is dat he Beth, dat een film zoiets dus blijkbaar op kan roepen bij iemand
Bethanie Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Weet niet of het door de film komt of dat ineens de afleiding wegvalt en dan mijn gevoel keihard terug komt.
lady jane Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 misschien beide bethenne de film ging wel over dranken afkicken hedus doet altijd wat met onszelfs al is tie verromantiseerd
Bethanie Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Nu ik erover nadenk heeft het inderdaad ook wel geraakt. Je wordt wel even met je neus op je eigen situatie en gevoel daarbei gedrukt.
lady jane Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Mup ik vergeet steedsje te zeggen dat ik jaloers ben op hoe je dat hebt aangepaktop je werk!!!Jij weet wat je waard bent en hebt de anderen dat ook kunnen latenerkennen, knap hoor!! En de beloning welverdiend, nu nog opslag:musicnote:
Bethanie Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Dat was een goeie Jane, zo begrijp ik mezelf weer een beetje beter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden