Mupke Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 quote: Originally posted by: TeveelOch maar daar zijn ook grenzen aan hoor Mup, die grens trekken de ouders. Die maken je het wel subtiel duidelijk als je doorschiet met de verwennerij, en terecht. ik ben nogal een bazig typje Harry.
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 wil reageren op iemand maar doet dat maar niet:DTruste Hermieen vergeet je oordoppies niet
Mupke Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ik ga ook op niemand meer reageren.Ben wel heel erg blij dat er mogen geen voetbal is vanwege de herfstvakantie.
Teveel Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Over dokwerkers gesproken, iets van Will gehoord?
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Nog iets te doen voor je Harry tussen alles doort dagdraadje lezen...
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Nee wil zo een mooie nacht voor een moeder met dr kind niet verstoren HannahIk laat dr maar liever daarvan genieten.Is een hardnekkig probleem hoor, hier op t frum dat "Heintjes syndroom"
Teveel Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ik ook Mup, arrogant zelfs, hoor ik wel eens...Maar het zijn hun kinderen... dus daar leggen we, W & ik, ons bij neer.Het gaat dan ook niet om het vertroetelen maar om allerlei dingen kopen.Ik ben een gadget man dus ik heb zelf ook ontzteend plezier in al die dingen die voor Q te koop zijn, en aangezien ik naast alle andere ondeugden ook nog eens behoorlijk impulsief ben :$
Teveel Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Op het moment dat ik op " versturen" drukte met die vraag over Will zag ik dit antwoord al verschijnen Witte, stom, inderdaad
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ik ga ook is afsluiten.Fijne avond nog allemaal en slaap lekker voor straks.Laterzzzzzzz(uiteraard wacht ik op jou weltrusten Hannah:D)
Teveel Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ik ga mee Witte, nou ja, niet letterlijk.Laatste bakkie koffie opdrinken en dan in bed nog wat lezen.Welterusten allemaal,Harry
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden