witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hoi Meisje66Ik ga jou gewoon is hallo zeggen.Ik weet dat je liever niet reageert, maar weet dat we je wel zien en ook lezen(ook al is dat vaak de andere dag)
Mupke Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ik weet niet of het een AA-stap is witte. Is dat zo?Wat ik wel weet is dat ik tegenwoordig weer tv kijk. En dan bedoel ik écht kijken en zien waar het over gaat. Niet dat dat ding aanstaat en na afloop maar half weten waar de film of docu over ging. Ik merk nu dat het me helpt ook om mn rust te pakken.
Hermie Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Slaap lekker Beate en iedereen, ik ga ook mijn dochter(tje) opzoeken het is vakantie dus ze mag bij mama in bed met gesnurk en al;)
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 nee Mup dat is NIET zoIk heb ff gegoogeld, ik dacht zoiets als weer invulling geven aan je dagen er ook bij hoorde, maar hij stond er idd niet tussenTis wel grappig, want eigenlijk heb ik voor het eerst in lange tijd weer twee avonden tv gekeken.ben eigenlijk altijd wel druk met van alles en nog wat en ga dan als ik thuiskom nog ff achter de pc.De winteravonden komen er weer aan, dus zal nu wel weer ff meer worden.Idd lekker om ff je rust te pakken.Moet wel bekennen dat ik ook ff een uurtje in slaap geploft ben, dat is dan weer t nadeel van tvvoor je t weet is er een uur voorbij waarin je niks gezien hebt:D
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Truste HermieEn probeer rustig te blijvenSterkte voor jou en je dochtertje!
Meisje66 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Oei, betrapt Ben nog even aan het lezen hier, excuus.
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Aan de puzzel Harry?Je bent zo stil..
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 jaaa we houden alles in de gaten hier hoor voor zover mogelijk Meisje66Pas maar op:D
Mupke Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Oh, ik kan ook wel voor de tv in slaap vallen hoor. Maar ook dat zie ik als iets goeds. Is toch ook rust he?Hermie, grappig .. mijn zoon ligt ook in mijn bed. Deels omdat ie zich niet zo lekker voelde, maar ook omdat hij dan zo goed op mn gevoel kan inspelen. "Ahhh toe, mag ik in jouw bed?" Ik heb daar geen weerstand tegen. Moet nog maar he, zolang we de kans nog hebben.
Hermie Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ja Mupke genieten zolang je kan voor je het weet willen ze je er niet meer bij hebben.. Ik heb me opgegeven als kampbegeleiding voor groep 8, op haar verzoek, zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ze me zo dichtbij wil hebben dus reken maar dat ik ga genieten (op afstand dan hè)
Teveel Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ja Jane,Laptoppie op schoot, bakkie koffie (was tot voor kort ondenkbaar), mailtjes doorkijken, forum bekijken, beetje met W babbelen en tegelijkertijd af en toe naar een bizar dorpsfeest(spel, wedstrijd?) op SBS loeren.Heb (nog) niet terug lezen, alles goed met jouw?
Teveel Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hebben net kleindochter R van 3 in bed gelegd, logeert een nachtje en was al lang op de bank in slaap gesukkeld.'t is een dotje...
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Dit is maar weer een bewijs dat mannen dus geen multitaskers zijn Jane zit momenteel midden in een film Harry
Teveel Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hoezo? Ik zeg altijd Jane als ik Witte bedoel toch...
Hermie Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Aaaah Hannah komop stiekem geniet je daar toch van (ool al doe je geen oog dicht door al het gedraai, gestomp en gesnurk;)).
Mupke Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Het grote loslaten gaat voor jou dan ook al gauw beginnen Hermie. Ik merk het hier ook al hoor. Veel meer tijd die met vrienden doorgebracht moet worden enzo. En als ie thuis is, dan is het nog gewoon een (mijn) kind. Vanavond lekker in pyama voor de tv, met een kop thee en slagroomsoesjes. En dan nu in mijn bed. Gezellig morgen samen wakker worden.Ik vertrek ook nu.Welterusten.
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Haha Han, nou heb je mij door tssssGenieten jullie maar lekker van die kids zo dicht bij je.Voor je t weet liggen ze naast een andere vrouw/man;)De tijd gaat al snel genoeg.Ohhh ja Harry dat is ook zo, was ik ff vergeten:D
Mupke Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Nog even een laatste reactie dan.Kleinkinderen lijkt me ook helemaal geweldig. Die mag je nl. ongelimiteerd vertroetelen.
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Wie had t over Heintje???Truste Mup
Hermie Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Haha Han die van mij heeft (nog) geen beugel of slotjes dus dat probleem heb ik niet, maar ze snurkt.. echt het lijkt wel alsof er 3 volwassen dokwerkers in mijn slaapkamer staan..
Teveel Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Och maar daar zijn ook grenzen aan hoor Mup, die grens trekken de ouders.Die maken je het wel subtiel duidelijk als je doorschiet met de verwennerij, en terecht.
Mupke Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ik heb liever dat je nu niet meer op me reageert Witte.
Hermie Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 En nu moet ik ook echt naar bed want morgen om 9 uur is het weer korfballen.. yeahhhh. Slaap wel allemaal.
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Nou zo snel wil ik nou ook weer niet gaan hoor HannahDoe maar een schietgebedje dat, zoiets je kind niet overkomt....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden