igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Borrie ik heb hier wel de broek aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Borrie, jij gaat lekker. Las dat je het wel moeilijk had of moet ik je daar nu juist even niet aan herinneren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 quote: Originally posted by: igoraiaiai beth blijf jij OOK zolang met dingen in je hoofd rondspoken. ik was het al vergeten (weet het nog steeds niet) zal het wel niets bijzonders geweest zijn anders had ik het nog wel geweten hoor. m'n geheugen is wat dat betreft heel goed Pfoe, beetje opgelucht, dacht ECHT dat je het had onthouden. Stom he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Vergeet niks en blijf overal over doormalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Bor?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Bollie reageer even, borrie gelooft me weer eens niet beth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Bol is geen zeurkous, Bol is een doedelzak die maar een toon heeft.Wie dadelijk weer eens lekker wil lachen, om 19.00 op sbs 6 home-video's.Wie meer van het serieuze houd, op Discovery Stephen Hawking's universe. Jammer dat Alf er nu niet is dan kon ik hem waarschuwen, maar misschien dat het volgende week weer komt.Verder heb ik net zaaaaaalig gegeten. Wat ben ik toch goed met koken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Sorry maar ik kan vanaf hier niet zien of jij goed kan koken. Misschien kan je er wel niks van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Wat is St H universe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Bol zorgt voor de saté als we een kampvuur stoken toch Bollie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Beth Sssttttt.Nou koken was altijd een van mijn grootst hobby. Vooral buitenlands m.n grieks en italiaans maar ook franse stoofpotten, ik gooide er altijd van alles in en men vond het altijd erg lekker. Maar als je alleen eet dan doe je het niet zo uitgebreid, daar heb ik geen zin in.Net zuurkool gegeten, en vergeten die af te spoelen. Nou heb ik een snuit gelijk ne toeter.:$Niet te pruimen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Igor vind ik toch de liefste en grappigste droogkloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ach Bol, zit vast wel goed met je buitenlandse kookkunsten. De Hollandse nog wat oefenen zo te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Beth St. Hawning is een geleerde. Hij is echt heel superinteligent, misschien wel de inteligentste man op aarde. Veerl beter nog dan EinsteinHij heeft vroeger, of een ongeluk gehad of een ziekte maar de goeie man kan dus niet praten. doet dat via een kastje. Maar hij weet ontzettend veel van het universum, het ontstaan van de zwarte gaten en wat voor 'n functie deze hebben, het ontstaan van een nieuwe ster en eventueel leven op een andere planeet.Die vent is echt helemaal geweldig. ook al zou hij zeggen dat hij een drol op een plankje kan spijkeren, zou ik hem accuut geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ja dan raak ik daar weer van in de war en ik ben al aan het wisselen met mijn anti-psychotica. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Hoe laat is dat Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 quote: Originally posted by: borretjeJanneman kan ook..maar dan denkt Beth waarschijnlijk dat ik stiekem een man ben... Borrie dan moet je een paar keer flink omhoog springen, als je dan een klokkenspel hoort rammelen dan weet je het zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 AAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 quote: Originally posted by: BethanieHoe laat is dat Bol? Om 19.05 Beth. Echt het is heel interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 ik moet er van janken Bollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Word hier een beetje misselijk van. Sorry. Zouden ze dit ook weghalen? Die motten hebben gister nogal wat van Bol verwijdert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 vandaar dat Bollie vandaag een vrouwtje is natuurlijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 quote: Originally posted by: borretjeAls het rammelt Bol... is dat dan een goed teken..? Nou dat ligt er aan hoor, als het een blauw-paarse kleur krijgt dan heb je te hard gerammeld. Maar anders niet hoor.Beth bedoel je droogkloot? Nee dat zullen ze niet weg halen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 nee Bor ik heb de uien ook gehakt het eten staat eindelijk op nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Nee dat bedoel ik niet. Ik heb het over jou berichtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden