Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 oktober.

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
igor

aiaiai beth blijf jij OOK zolang met dingen in je hoofd rondspoken. ik was het al vergeten (weet het nog steeds niet)
:D
zal het wel niets bijzonders geweest zijn anders had ik het nog wel geweten hoor. m'n geheugen is wat dat betreft heel goed
:)

Pfoe, beetje opgelucht, dacht ECHT dat je het had onthouden. Stom he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol is geen zeurkous, Bol is een doedelzak die maar een toon heeft.:P
Wie dadelijk weer eens lekker wil lachen, om 19.00 op sbs 6 home-video's.
Wie meer van het serieuze houd, op Discovery Stephen Hawking's universe. Jammer dat Alf er nu niet is dan kon ik hem waarschuwen, maar misschien dat het volgende week weer komt.
Verder heb ik net zaaaaaalig gegeten. Wat ben ik toch goed met koken hé?:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth Sssttttt.:)

Nou koken was altijd een van mijn grootst hobby. Vooral buitenlands m.n grieks en italiaans maar ook franse stoofpotten, ik gooide er altijd van alles in en men vond het altijd erg lekker. Maar als je alleen eet dan doe je het niet zo uitgebreid, daar heb ik geen zin in.
Net zuurkool gegeten, en vergeten die af te spoelen. Nou heb ik een snuit gelijk ne toeter.:$
Niet te pruimen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth St. Hawning is een geleerde. Hij is echt heel superinteligent, misschien wel de inteligentste man op aarde. Veerl beter nog dan Einstein
Hij heeft vroeger, of een ongeluk gehad of een ziekte maar de goeie man kan dus niet praten. doet dat via een kastje. Maar hij weet ontzettend veel van het universum, het ontstaan van de zwarte gaten en wat voor 'n functie deze hebben, het ontstaan van een nieuwe ster en eventueel leven op een andere planeet.
Die vent is echt helemaal geweldig. ook al zou hij zeggen dat hij een drol op een plankje kan spijkeren, zou ik hem accuut geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...