Teveel Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Witte kan het toch wel zien hoor ER, moet je de foto's even (tijdelijk) zichtbaar maken voor iedereen
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 haha Har dan kan jij ze ook zien heSlim!!!
Cyntia Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Mupke Witte HarryOok ik vind her weekend het moeilijkstBegint al op vrijdagavondGelukkig kan ik me in het weekend niet plotseling bedenken want ik slik RefusalWe zijn vanmiddag tegen de avond even ergens wezen eten om de middag te breken.We konden eigenlijk nooit uit eten omdat er dan 1 van ons 2en moest autorijden.Dat is dus al een leuk voordeel van niet drinken.Ander voordeel is minder last van opvliegers en lekker fit.Krijg op het moment veel te verwerken.Nadat we vorige week mijn schoonvader van verzorging naar verpleegtehuis hebben verhuisd is mijn vader maandag wegens psychische problemen acuut opgenomen in een psychiatrische kliniek.Mijn moeder is daardoor plotseling alleen thuis terwijl ze beginnend dementerend is.Ik ben net weer begonnen met een nieuwe baan en een opleiding waar ik zo'n 70 uur per week mee kwijt ben door de lange reistijden.Zit gewoon even niet mee.Toch denk ik dat ik problemen had doordat ik dronk en niet dat ik dronk omdat ik problemen had.
Emmaroos Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Hahahaha, Har en ze dan hier neerzetten zeker ben me daar een beetje gek!
Teveel Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Ja die bedoel ik Mup,Ik gebruik daar een I-Pad voor, ideaal als je niet buiten (in de zon) wil lezen, wil je dat wel dan heb je er niets aan en moet je een echte E-reader met een E-paper scherm nemen.Die hebben helemaal geen last van schittering en reflectie maar ook geen achtergrond verlichting.En aangezien mijn W van weing licht houdt, kaarsjes en zo, en ik graag in bed lees is die i-pad voor mij ideaal
Teveel Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Nee hoor Witte, ik heb geen flauw idee hoe ER in het echt heet, dus dat gaat niet lukken
Emmaroos Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Dank je Witte, voor de felicitatie.
Mupke Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Dat is wel veel wat je nu te verstouwen krijgt Cynthia. Sterkte ermee.
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Jeetje Cynthia het zit je zeer zeker niet mee op dit moment.Die zorg en bezoeken moet bijna niet te doen zijn zeg als je zoveel tijd kwijt bent met je opleiding.Soms is t leven gewoon ff niet makkelijk.Gelukkig voel je je zonder alcohol wel veel beterIk vind het knap van je Cynthia
Emmaroos Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Gewoon Emmaroos Har???En Cynthia, sterkte hoor met alles.Ken je niet maar toch, een hoop leed voor je.
Cyntia Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Dankje MupkeHarry zo'n Ereader is toch nog best prijzigKun je boeken gewoon downloaden of moet je alles kopen
Teveel Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Weet je wat voor mij ook een voordeel is:W zei net toen ik thuis kwam dat een vriend in het ziekenhuis ligt, voor zijn rikketik, ICMoet morgen overdag naar mijn werk dus ga ik morgenavond om half acht op bezoek.Dat had ik vroeger echt niet gedaan, had ik de hele middag en avond niet kunnen drinken, kom nou!
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Ohh ik dacht ook dat je bedoelde om ze hier te plaatsen HarrySorry, verkeerd begrepen dan
Mupke Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Dat is zeker een voordeel Harry. Gaan en staan waar en wanneer je wilt.
Cyntia Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Inderdaad HarryJe kunt op de avond gewoon nog ergens heen.Wat ik een voordeel vind is ook dat ik 's ochtens veel zekerder autorij.Geen kater te bekennen.En geen angst als je perongeluk toch een aanrijding krijgt dat je moet blazenBovendien ben ik van mijn intense angstdromen af.Dochters zijn blijKleinzoon kan 's avonds nog lekker even blijven en vervolgens naar huis gebracht.Eigenlijk alleen voordelen.Moet ik mijn trek in het weekend maar op de koop toenemenOverigens de trek neemt na bijna 4 weken af.
Teveel Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Cynthia,Eerst wil ik je ook even sterkte wensen.Een I-pad kost van 400 tot 800 euro, afhankelijk van het geheugen en of je er mobiel internet op wil installeren.Een e-reader heb je al voor zo 'n 200 euro.Boeken kan je kopen, bijvoorbeeld bij B...com, ze zijn ietsjes goedkoper dan gewone boeken.PB
Cyntia Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Nu toch maar lekker gaan slapen.Anders ben ik door het late opblijven morgen moe
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Ik geloof dat ik t maar blijf doen met mn rommelmarktboekenen boeken die ik kado krijg.Wat een prijzen zeg.Ik dacht juist dat het iets heel goedkoops was:oTruste Cynthia
Mupke Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 quote: Originally posted by: CyntiaMoet ik mijn trek in het weekend maar op de koop toenemen Overigens de trek neemt na bijna 4 weken af. Hoe ga je daarmee om dan als je wel trek hebt? Uitzitten?Ik word er vreselijk onrustig van. Kan niet meer stilzitten en als ik mezelf toch dwing te gaan zitten raak ik verkrampt. terwijl ik weet dat het puur tussen mn oren zit. Het is geen fysieke afkick ofzo.
Emmaroos Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Er zijn zoveel voordelen van het niet drinken.Inderdaad fris 's morgens, plannen maken voor elk tijdstip van de dag.Geen geheugenproblemen, geen blackouts.Je huid wordt mooier, jonger!!Je stem is beter, ik kan het weten als zangeres in een koor. ( 1e sopraan, is erg hoog)En bij trek.........en die blijft af en toe de kop opsteken........denken van, donder op jij duivel, ik laat me nooit meer in met jou!!
Cyntia Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Ben dus financieel nog niet aan een Ereader toe.Boeken koop ik zelden zelf. Leen ze van de biebWaarschijnlijk komen de bibliotheken uiteindelijk wel met iets voor EreadersTrustenHarryMorgen weer fris op
Teveel Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Klopt Cynthia, vroeger was ik altijd blij als ik geen politie zag als ik in de ochtenddienst naar mijn werk reed.En 's morgens op mijn werk altijd de andere kant uitpraten, was als de dood dat ze de alcohol nog zouden ruiken
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Ik ga dr ook maar weer is een eind aan breien.Harry straks lekker lezen met je e readerER, leuk je weer is gesproken te hebbenMup jou wens ik veel zennnnnn toeEn meisje66 jij ook een fijn weekend, ik las je nog van gister;)Weltrusten allemaalLaterzzzzzzzz
Teveel Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 W is in slaap gesukkeld op de bank.We gaan naar bed, lekker slapen en mooi dromen, wordt morgen een prachtdag om leuke dingen binnen te doen, zoals nuchter blijven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden