igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 als de steun helpt glen mag je je wel vaker laten horen hoor je kunt zomaar ergens invallen, mocht je dat willen. of het nu flauwekul is of serieus, alles kan en mag hier hoor als je maar geen vieze woorden gebruikt
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 hoeveel heb je vandaag gehad dan? misschien 1 flesje minder?????????? redt je dat?
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 beste Igor ik zall nooit een vies woord gebruiken en weet je ik ben niet zon prater ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggenmaar als het serieus begind te worden dan well weer en dat komt door die !!! bier die ik gebruik dan durf ik meer te zeggen
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 als ik eerlijk moet zijn heb ik vandaag 10 halfe liters bier op en het gekste is ik kan nog goed typen ook
Susana Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Drink je elke dag Glen? ik ben gewoon nieuwsgierig....ik beoordelt niet....ik ben hier niet voor niets....
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 ik drink elke dag zn 13 halfe liters waar ik zoms erg verdrietig van word maar ja dat heb ik op deze forum all verteld het is om mn angsten te verdoezelen
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Glen wil je ooit stoppen of minderen met drinken?
Susana Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 had wel gelezen maar ik dacht je aan minderen bent.....beste Glen je hebt een lange weg te gaan en misschien ben je nog niet klaar voor.....ik weet niet wat jouw angsten zijn maar die van mijn worden erger als ik drink en sommige van mijn angsten worden ook realiteit toen ik zonder grenzen dronk
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 ik will zeker stoppen met drinken ik wou dat ik ervan aff wassmaar daar heb ik hulp bij nodig en ben vlede week all bij de tactus geweest in enschede en heb volgende week een vervolg gesprek
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 als je ervan af wilt is het misschien een ideetje om alvast te gaan minderen???? 12 flessen i.p.v 13??? je zult zelf ook een beetje moeten doen denk ik.
Susana Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Beste Glen, ik wens je vanuit mijn hart veel sterkte en succes want het overwinning over alcohol neemt veel energie, emoties, doorzetting vermogen, geduld en nog veel meer in beslag maar je krijgt je leven terug..
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 hoe kun je minderen ik zal je een verhaaltje vertellen toen ik angst kreeg merte ik dat het drinken de angst weg haalde mar je hebt gelijk de angst word aleen maar groter als je niet drinkt en dat is nou bij mij het probleem
Susana Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Wat Igor voorstelt is een goede begin, ik ben een minderaar, ik drink alleen 1 dag per week en met mate, dus de dag daarna geen kater of spijt van ....ik heb het gedaan met de hulp van deze forum en natuurlijk ook van mijn kant
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Glen als jij zo'n gesprek hebt, ben je dan ook 'dronken' ? het lijkt me zo raar om flink aangschoten daar te zitten, of hebben ze niets in de gaten?
Susana Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Ik weet het niet wat jouw angsten zijn maar je moet in een bepaalde moment als je echt willen stoppen of minderen met drinken, jouw angsten confronteren...anders het gaat niet werken...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 jazeker hebben ze dat in de gaten maar doordat ik niet drink voor dat ik naar zn gesprek ga dan voel ik me heel slegt dan begin ik te trillen en voel me zeer onzeker begin te zweten
Susana Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Nou het lijkt dat je krijgt een afkiken verschijnsel dat je voelt als angst omdat je lichaam weet niet beter zonder alcohol...en jouw hersens zeggen tegen je: ik wil alcohol anders je gaat heel slecht voelen.
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Glen ik denk dat de meesten hier die angst voor mensen wel herkennen een kluizenaarsleventje en daar kom je alleen uit als jezelf wilt. als je nu morgen eens 12 flessen bier drinkt i.p.v 13? gewoon de 1e ietjes later nemen en de 12e vlak voor je naar bed gaat. gewoon een beetje verdelen over de dag. ja je zult er wat meer over na moeten denken (heb je ook geen tijd om te piekeren ) je zult ergens moeten beginnen en je zult het echt zelf moeten doen met steun natuurlijk maar die krijg je
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 zo en nu ga ik bankhangen. denk er maar eens over na Glen of het je misschien al kan lukken om te minderen? is volgende week wel een goeie binnenkomer bij het gesprek succes misschien tot laterssszzzz en anders allemaal weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Bedankt igor en Susana voor jullie goede raad
Susana Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Ga maar lekker relaxen lieve Igor....
Susana Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Lieve Will, vanochtend had ik haast dus geen tijd om te zeggen: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! een dikke kus en nog veel gezonde gelukkige jaren toegewenst
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 ik ga naar bed welterusten allemaal en tot morgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden