Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 oktober.


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

had wel gelezen maar ik dacht je aan minderen bent.....beste Glen je hebt een lange weg te gaan en misschien ben je nog niet klaar voor.....ik weet niet wat jouw angsten zijn maar die van mijn worden erger als ik drink en sommige van mijn angsten worden ook realiteit toen ik zonder grenzen dronk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Glen ik denk dat de meesten hier die angst voor mensen wel herkennen :D een kluizenaarsleventje en daar kom je alleen uit als jezelf wilt. als je nu morgen eens 12 flessen bier drinkt i.p.v 13? gewoon de 1e ietjes later nemen en de 12e vlak voor je naar bed gaat. gewoon een beetje verdelen over de dag. ja je zult er wat meer over na moeten denken (heb je ook geen tijd om te piekeren ;) ) je zult ergens moeten beginnen en je zult het echt zelf moeten doen met steun natuurlijk maar die krijg je :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo en nu ga ik bankhangen.
denk er maar eens over na Glen of het je misschien al kan lukken om te minderen? is volgende week wel een goeie binnenkomer bij het gesprek :P succes :present:
misschien tot laterssszzzz en anders allemaal weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...