lady jane Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 welterusten slaapkopjesdag Meisje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Ha die Jet. Wat leuk dat je d'r weer bij bent. Alles al uitgepakt en op zn plekje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Ben er weer ff , good evening jet, Tine, woman, Mup, Meisje66, JaneHoe doen we het vandaag ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Ah ja, jet, de verhuis goed gelukt ? Alles een beetje op zijn plaats ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 We doen hoet goed Will. Dacht ik althans. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Vandaag een lekker dagje gehad, de stad ingeweest, nieuwe hondvriendinnetje gevonden voor Zowie. Vanavond lekker in stilte op de bank een boek gelezen. Ik heb mn inrichting een beetje veranderd, de bank staat nu niet meer voor de tevee maar voor de kachel-met-echte-vlammetjes. Mn Arabische prins is nog steeds in beeld. Ik heb al wat keren mn eigen ruiten ingegooit, oei, maar toch is ie er nog. Ik ben wel wat milder geworden, dat komt echt door stoppen met drank. Kan me wat eerder over dingen heenzetten en heb niet meteen zoiets van "anders rot ie maar op". Dit weekend komt ie. De tweede date. We gaan geen sex hebben, (yeah right) maar elkaar leren kennen en wat klusjes aan mn huis doen. kijk, dat is nog eens een man. Dank u wel !Verder is er nog een snurkprobleem (hij) wat opgelost moet worden. Dat wordt een extra bedje. Vind ik niet zo erg, als ik maar slaap. maar hij is er wel beetje bozig over. Nou ja same song. Hij is niet de eerste snurker in mn leven. Maar even met zachte handschoentjes aanpakken. Maar tegelijkertijd denk ik dan, ja HALLO wie heeft er nou eigenlijk last van ! maar goed, zachte handschoentjes dus. Leuk hoor allemaal weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Enkele moeilijke en zware dagen achter de rug, maar nu beter, beetje meer "zen" Uitslag van de rechtbank van kortgeding is binnen en het is 15 nov geworden !Maar dat gaan we al niet meer volgen (denk ik). Het gezonde verstand is de overhand beginnen nemen bij T.Of ze moest weer een verrassing achter de hand hebben natuurlijk. !!Open haard en strand jet ?? Wat een heerlijke combinatie zeg, ik ruik bijna de zeelucht al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Gaat goed hoor. Maat je weet maar nooit met mij he? Kan zomaar morgen over zijn. Was wel nogal humeurig vandaag. Maar ik heb mezelf toch kunnen dwingen wat gezelliger te doen hier. En dat is nog gelukt ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 De woman se,Snurken kan en probleem zijn, maar er zijn echt wel middeltjes tegen. Niet drinken bijvoorbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Heel vreemd Will. Een kort geding kost nogal wat niet? En dan vind ze het nu toch niet meer nodig iets met de uitspraak te doen? Zenn is altijd goed. Waardoor was je het kwijt?Slaap lekker Jet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Hij drinkt niet....Gewoon een fijn extra bedje maken , als hij diep slaapt sluip ik eruit en kan ik ook lekker slapen. Merkt ie nix van. Prima oplossing en ben ik de volgende dag ook nog te genieten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Geen sorry hoor jet, swanjeer jij zoonlief nu maar.Mup, het maakt me blij dat het forum je beter gezind maakt. Ik kan dat ook hebben, maar ben dan ook niet zo gauw slechtgezind in de eerste plaats hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Mensen snurken helaas ook wel als ze niet drinken, partner hier is een goed voorbeeld daarvan Wij slapen dus ook al jarenlang apart, is totaal geen probleem. Als het maar in goed overleg gaat.En jetset, de kinderen gaan voor alles hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 quote: Originally posted by: willMup, het maakt me blij dat het forum je beter gezind maakt. Ik zeg niet dat het niet zo is, maar waar haal je deze wijsheid vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Wel mupke, gewoon het feit dat ze stopt met de advokaten en we zelf iets uitwerken. Hetgeen ik al van day 1 wou, maar ze probeerde om alles te versnellen op haar manier. Ze kreeg het tegendeel en de wind van voor met alles wat ze probeerde, dus daarom de omzeiling Heb er nu een veel beter gevoel over !Goe gezien woman, alle trukjes goe zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 quote: Was wel nogal humeurig vandaag. Maar ik heb mezelf toch kunnen dwingen wat gezelliger te doen hier. En dat is nog gelukt ook Ik maakte dat hiervan uit. Ben ik mis ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Hopelijk kan je nog enigszins in rust de laatste weken dan daar doorbrengen Will. Maar slapen doe je al ergens anders toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 quote: Originally posted by: willquote: Was wel nogal humeurig vandaag. Maar ik heb mezelf toch kunnen dwingen wat gezelliger te doen hier. En dat is nog gelukt ook Ik maakte dat hiervan uit. Ben ik mis ?? Oh nee, dat ging over hier thuis. Ik deed wat mopperig tegen mn zoon. Zat mijn humeurigheid op hem af te reageren terwijl hij er ook niks aan kon doen. Maar het is weer goedgekomen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Ik ga naar bed, even mn best doen om de tevee niet stiekum toch aan te zetten. Wat een verschil in beleving van mn avond zonder die schreeuwende beelden. Ik ga heus nog wel selectief kijken maar niet meer standaard gewoonte de tevee savonds aan. Toedeloe, dag allemaal, welterusten xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Slaap lekker Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Slaap ze woman.Ja Mup, as much as possible, maar gisteren "mocht" ik thuis slapen. Lief van haar hé Ik moet even een schip gaan losgooien, kom straks nog wel piepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Ik ben bang dat je dan alleen piept hier Will. Ik piep er nl. wel tussenuit nu.Werkze (voor Will) en welterusten voor de nu-nog wakkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Woman hoi Mooi!Hoi allemaalMoi!//Mooi!!!Doe de doeJOE!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Met mijn laatste krachtenduizeld van moeheid en nog één stuk te gaanwas me het nachtje wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden