Spring naar bijdragen

Maandag 25/10/2010

Teveel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaag een lekker dagje gehad, de stad ingeweest, nieuwe hondvriendinnetje gevonden voor Zowie. Vanavond lekker in stilte op de bank een boek gelezen. Ik heb mn inrichting een beetje veranderd, de bank staat nu niet meer voor de tevee maar voor de kachel-met-echte-vlammetjes.
Mn Arabische prins is nog steeds in beeld. Ik heb al wat keren mn eigen ruiten ingegooit, oei, maar toch is ie er nog. Ik ben wel wat milder geworden, dat komt echt door stoppen met drank. Kan me wat eerder over dingen heenzetten en heb niet meteen zoiets van "anders rot ie maar op".
Dit weekend komt ie. De tweede date. We gaan geen sex hebben, (yeah right) maar elkaar leren kennen en wat klusjes aan mn huis doen. kijk, dat is nog eens een man. Dank u wel !
Verder is er nog een snurkprobleem (hij) wat opgelost moet worden. Dat wordt een extra bedje. Vind ik niet zo erg, als ik maar slaap. maar hij is er wel beetje bozig over. Nou ja same song. Hij is niet de eerste snurker in mn leven. Maar even met zachte handschoentjes aanpakken. Maar tegelijkertijd denk ik dan, ja HALLO wie heeft er nou eigenlijk last van ! maar goed, zachte handschoentjes dus.
Leuk hoor allemaal weer.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enkele moeilijke en zware dagen achter de rug, maar nu beter, beetje meer "zen" ;)
Uitslag van de rechtbank van kortgeding is binnen en het is 15 nov geworden !
Maar dat gaan we al niet meer volgen (denk ik). Het gezonde verstand is de overhand beginnen nemen bij T.
Of ze moest weer een verrassing achter de hand hebben natuurlijk. !!

Open haard en strand jet ?? Wat een heerlijke combinatie zeg, ik ruik bijna de zeelucht al ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel mupke, gewoon het feit dat ze stopt met de advokaten en we zelf iets uitwerken. Hetgeen ik al van day 1 wou, maar ze probeerde om alles te versnellen op haar manier. Ze kreeg het tegendeel en de wind van voor met alles wat ze probeerde, dus daarom de omzeiling ;)
Heb er nu een veel beter gevoel over !

Goe gezien woman, alle trukjes goe zenne :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
will

quote:

Was wel nogal humeurig vandaag. Maar ik heb mezelf toch kunnen dwingen wat gezelliger te doen hier. En dat is nog gelukt ook

Ik maakte dat hiervan uit. Ben ik mis ??

Oh nee, dat ging over hier thuis. Ik deed wat mopperig tegen mn zoon. Zat mijn humeurigheid op hem af te reageren terwijl hij er ook niks aan kon doen. Maar het is weer goedgekomen dus. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga naar bed, even mn best doen om de tevee niet stiekum toch aan te zetten. Wat een verschil in beleving van mn avond zonder die schreeuwende beelden. Ik ga heus nog wel selectief kijken maar niet meer standaard gewoonte de tevee savonds aan.
Toedeloe, dag allemaal, welterusten xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...