bolletje Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Ja Dees ik weet van mezelf dat ik ontzettend veel behoefte heb aan duidelijkheid. Ik vind onzekerheid een rotgevoel omdat ik weet dat ik dan van alles ga invullen en niet kan slapen. Nu ik denk te zien hoe het zo'n beetje in z'n werk gaat en waardoor ik vanochtend kwaad was, krijg ik meer rust en weet zeker dat ik vannacht goed slaap.Maar wat goed van je meid dat je toch voor jezelf blijft opkomen, en vandaag de dag moet je doordrammen willen ze naar je luisteren en je serieus nemen. voor jou een big hug hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Dank je Bol een dikke : terug.En ja onzekerheid is bij mij ook een grote valkuil. Moet ik zo gauw mogelijk van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Ik had zeker te weten, vroeger gaan drinken door dit gevoel. Nu doordat ik niet kan drinken word ik gedwongen om te kijken naar het gevoel van onzekerheid, waar het vandaan komt, en hoe hier mee om te gaan.Als ik maar in de gate heb hoe die dingen onderling werken en hoe de kabouter kost wat kost probeerd aan z'n drank te komen. Ik begrijp heel goed dat iemand die zelf niet van de drank af wil, zich toch gedwongen voelt om zo te handelen. Of hij heeft het altijd gedaan dat kan natuurlijk ook. De pest met mij is dat ik heel vaak m'n kop moet stoten voor het tot die hersens van mij door dringt, maar het kwartje is gevallen hoor;) En ik voel dat ik weer een klein stukje gegroeid ben.Ja in jouw geval is het ook moeilijk maar dat je er zelf een hand in hebt is vandaag wel weer gebleken.Dat geeft je toch een heel sterk gevoel, kan niet anders.Het feit dat je, ondanks hele moeilijke perioden die je de laatste tijd gehad hebt toch door blijft gaan en jouw wil kenbaar hebt gemaakt geeft toch een kick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Zo ben nu voor een tijdje weg. Ik ga afscheid nemen van mijn nichtje.Tot Laterz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 good evening even wat geprobeerd terug te lezen, Bollie volgens mij is de kabouter jullie aan het uitspelen en hij heeft al een heleboel bereikt (jij bent boos)het stink hier als de ............ ik heb de honden een kalfsbot gegeven pppffffffffff.nou ja scheelt weer een maaltijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 oh oh WEEEEEEEEEER Remi uhuhuhhiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee sssnikk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 BOEH!!!!Zo nu ben je niet meer alleen:DHow's life? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Nou ja zeg.......radiostilte?!Toch geen problemen met t kalfsbot bij K&B?Over stinken gesproken Igor: moet je eens verse pens nemen :Dzijn ze DOL op ;)Ff bijgelezen.Bol: je hebt het erg goed opgelost!!! Dat je doorhad dat jij en de werkster tegen elkaar uitgespeeld c.q. opgezet worden door meneer en dat je haar toen gebeld hebt : klasse !Want dat is de enige manier om zijn slimmigheidjes door te prikken en te zorgen dat dde problemen alleen bij hem blijven en niet als een olievlek rondom hem worden uitgespreid. Dat je boos was kan ik me helemaal voorstellen ik zou ook woest geweest zijn. Jij bent denk ik veel te lief en te naïef voor deze wereld en al helemaal voor kabouters die dankbaar gebruik (lees: misbruik) van maken.Ook een vette pluim voor jou Dees keigoed dat je er werk van hebt gemaakt en zoals al eerder (ik meen door Bor) werd gezegd: je moet tegenwoordig overal hard achteraan en je niet meteen laten afschepen, lekker je poot stijf houden meid!Tine: welkom terug, ik kan me je nog herinneren al was jij toen veel verder dan ik.Ik ben inmiddels ook "op herhaling"en ga momenteel vooral struikelend verder.Kom gewoon weer meepraten hier en geef een yell als je t moeilijk hebt, ok?Zo nu weer verder met strijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Héé Rekel kom eens uit die zandhoop te voorschijn hihi.En Drup? Hoe gaat het meid? Ik moet steeds aan je koeienvlekkenstalling denken hahaha, je zou je nickname kunnen veranderen in "Paula" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 hoi Sara en heb je je vermaakt op je vrije dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Helaba, goeieavond frummertjes, heel even hier, want ik sta met de nachtshift en moet dadelijk gaan uitrukken, dus...Spierscheur valt erg goed mee, heb voltaren zalf en pillen gekregen en moet alleen voozichtig zijn in mijn bewegingen. Zal strakjes wel teruglezen.So far...... hou jullie taai hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 pas op dat je niet als een oude kerel gaat lopen Wil. ik had je graag geholpen vanavond maar ik hou niet zo van kleine bootjes in de buurt van die zeemonsters . weet je wat: ik zal aan je denken als je weer zo'n monster moet vast maken (bbbbbbbbbbrrrrrrr in de kou en de nattigheid, ik draai me dan nog wel een keertje om ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Mensen sory dat ik vanmidag zo raar reageerde maar nu is alles weer goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Werze Will en.... hênig an!Ja hoor Igor, heb o.a. met mn vriendin en onze honden gespeurd dat was lekker in de zon.Maar kom tegenwoordig echt tijd te kort, het wordt hier een janboel.Hmpf probeer nog ff wat te strijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Huh? Wat bedoel je Glen?Niks is raar hier hoor, denk erom Ik heb hier ook heel wat pagina's volgeschreven met onzin alleen omdat ik hardstikke hyper was.Maar hoe gaat het nu met je?Heb je nog (veel) gedronken vandaag dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 liefe sara ik heb vandaag behoorlijk wat gedronken maar ben ff naar bed gegaan en heb een bad genomen maar nou gaat het well Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Oké Glen, dan nu ook volhouden vanavond, proberen, hè?En in elk geval niet morgenochtend meteen weer beginnen lijkt me.Er was hier een tijdje geleden iemand die met behulp van een wekker het moment van gaan drinken steeds wat verder opschoof. Die begon ook 's morgens al. Het is haar goed gelukt, misschien ook iets voor jou? Een wekker zetten, bijv. een uur na de gewone tijd dat je zou gaan drinken. Dan heb je niet die dwang van "het mag helemaal niet" maar kun je het wel steeds beter onder controle krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Dank Saar voor je bericht. Ja ik ga er echt op letten en hem duidelijk maken als het weer gebeurd, hem zeggen dat ik erg goed met de werkster op kan schieten en dat dat zo blijft. Door net als vanochtend toch boos te worden, doe ik precies wat die kabouter wil.Lieve mensen ik ga stoppen, heb last van hoofdpijn. Ik heb dat gelukkig heeeeeel weinig maar ik ben ook erg moe.Ik wens iedereen een hele fijne avond nog.Glen kerel houd je haaks hé?Ik zorg dat morgen de koffie in de virtuele huiskamer klaar staat voor je dus wip maar gauw binnen als je wakker bent.Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Goede avond lieve mensen,Ben er weer.Net thuis, examen afgenomen, geslaagd (niet ik, hij) , vanmiddag goede workshop over beoordelen, kortom, fijne dag.Net bij vriend langs geweest, was opgenomen met bloeddruk 155/250, maar gaat ook weer goed.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Lekker relaxen Bolletje en beterschap met je hoofdpijn.Harry; wat een gemengde dag maar: eind goed al goed gelukkig!Glen: ik heb voor jou de keukenwekker-methode weer even naar boven gehaald.Je vindt het onder het hoofdstuk "Tips en adviezen".Mensen ik ga uitloggen, was gestreken en rugpijn nu.Bankhangen dus want morgen een zware en lange dag.Iedereen nog een fijne avond en alvast welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Sara, alleen jij en ik nog hier.De "h" weggehaald bij Sarah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Kruimel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Vreemd,Niemand on-line vanavond.Nou welterusten dan maar als er nog iemand inlogt vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op (na het uitslapen natuurlijk ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 een Giga-eind gelopen met K&B, dacht gaan ze lekker slapen zijn ze klaar wakker en aan het spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden